käytäskö

Samantien kaikki kennelit läpi millasia ne on :)

11

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      kannatetaan!

      • Joku

        kannata muitten ihmisten mustaa maalaamista.


      • Marchall
        Joku kirjoitti:

        kannata muitten ihmisten mustaa maalaamista.

        Jos kennelin nimi esiintyy viestissä, oma nimi näkyviin myös. Reilu peli, eikö niin. Sitähän täällä toitotetaan kenneleiltäkin.


      • _jokunen_
        Joku kirjoitti:

        kannata muitten ihmisten mustaa maalaamista.

        kertominen ei tietääkseni ole mustamaalausta


      • viestissä
        Marchall kirjoitti:

        Jos kennelin nimi esiintyy viestissä, oma nimi näkyviin myös. Reilu peli, eikö niin. Sitähän täällä toitotetaan kenneleiltäkin.

        merkitsee se kasvattajan salaavan asioita ja siitäjohtuen asiat puidaan täällä


      • Joku
        _jokunen_ kirjoitti:

        kertominen ei tietääkseni ole mustamaalausta

        kerrotte muka totuuksia, niin pistäkää myös oma nimi näkyviin. Se on rehellinen peli ja sillee. En muuten oo kasvattaja vaan omistan yhden ainoa saksanpaimenkoiran, ei se ole edes yhdestäkään mainitusta kennelistä. Rekattu kylläkin ja sillee.


      • muistuttajat
        Joku kirjoitti:

        kerrotte muka totuuksia, niin pistäkää myös oma nimi näkyviin. Se on rehellinen peli ja sillee. En muuten oo kasvattaja vaan omistan yhden ainoa saksanpaimenkoiran, ei se ole edes yhdestäkään mainitusta kennelistä. Rekattu kylläkin ja sillee.

        Jos nimenne on Kyyläkyllikki, pistäkää järjestysnumero perää, teitä on niin paljon.


      • jalostussivuilla
        _jokunen_ kirjoitti:

        kertominen ei tietääkseni ole mustamaalausta

        ..kaikki muuhan on mutu-tai kuulopuhetta(tietoa)!


      • Kyllikin fani
        jalostussivuilla kirjoitti:

        ..kaikki muuhan on mutu-tai kuulopuhetta(tietoa)!

        Kennelliiton tietokanta on kuraa verrattuna kyyläkyllikkien mutumäoonkuullupaskakennelistä, tietoihin. Luottakaamme enemmän niiden antamiin faktoihin. Onhan pääkyllikki satsannut niin paljon verkostonsa luomiseen, että harmi, jos sille ei nyt olisikaan käyttöä.


      • MM!
        Kyllikin fani kirjoitti:

        Kennelliiton tietokanta on kuraa verrattuna kyyläkyllikkien mutumäoonkuullupaskakennelistä, tietoihin. Luottakaamme enemmän niiden antamiin faktoihin. Onhan pääkyllikki satsannut niin paljon verkostonsa luomiseen, että harmi, jos sille ei nyt olisikaan käyttöä.

        Se vaan ei taida olla enää oikeen suosittu edes omiensa joukoissa!


      • nosturinkäyttäjä
        MM! kirjoitti:

        Se vaan ei taida olla enää oikeen suosittu edes omiensa joukoissa!

        Kyyläkyllikki ykkönen hänelle kuuluvaan kunniaan!!! Autetaan häntä jälleen alkuun: Kennel Won Man Wfattenfwallfotum on paska. Täyttä tehtailua koko Cennel.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe