Samantien kaikki kennelit läpi millasia ne on :)
käytäskö
11
1582
Vastaukset
- joku
kannatetaan!
- Joku
kannata muitten ihmisten mustaa maalaamista.
- Marchall
Joku kirjoitti:
kannata muitten ihmisten mustaa maalaamista.
Jos kennelin nimi esiintyy viestissä, oma nimi näkyviin myös. Reilu peli, eikö niin. Sitähän täällä toitotetaan kenneleiltäkin.
- _jokunen_
Joku kirjoitti:
kannata muitten ihmisten mustaa maalaamista.
kertominen ei tietääkseni ole mustamaalausta
- viestissä
Marchall kirjoitti:
Jos kennelin nimi esiintyy viestissä, oma nimi näkyviin myös. Reilu peli, eikö niin. Sitähän täällä toitotetaan kenneleiltäkin.
merkitsee se kasvattajan salaavan asioita ja siitäjohtuen asiat puidaan täällä
- Joku
_jokunen_ kirjoitti:
kertominen ei tietääkseni ole mustamaalausta
kerrotte muka totuuksia, niin pistäkää myös oma nimi näkyviin. Se on rehellinen peli ja sillee. En muuten oo kasvattaja vaan omistan yhden ainoa saksanpaimenkoiran, ei se ole edes yhdestäkään mainitusta kennelistä. Rekattu kylläkin ja sillee.
- muistuttajat
Joku kirjoitti:
kerrotte muka totuuksia, niin pistäkää myös oma nimi näkyviin. Se on rehellinen peli ja sillee. En muuten oo kasvattaja vaan omistan yhden ainoa saksanpaimenkoiran, ei se ole edes yhdestäkään mainitusta kennelistä. Rekattu kylläkin ja sillee.
Jos nimenne on Kyyläkyllikki, pistäkää järjestysnumero perää, teitä on niin paljon.
- jalostussivuilla
_jokunen_ kirjoitti:
kertominen ei tietääkseni ole mustamaalausta
..kaikki muuhan on mutu-tai kuulopuhetta(tietoa)!
- Kyllikin fani
jalostussivuilla kirjoitti:
..kaikki muuhan on mutu-tai kuulopuhetta(tietoa)!
Kennelliiton tietokanta on kuraa verrattuna kyyläkyllikkien mutumäoonkuullupaskakennelistä, tietoihin. Luottakaamme enemmän niiden antamiin faktoihin. Onhan pääkyllikki satsannut niin paljon verkostonsa luomiseen, että harmi, jos sille ei nyt olisikaan käyttöä.
- MM!
Kyllikin fani kirjoitti:
Kennelliiton tietokanta on kuraa verrattuna kyyläkyllikkien mutumäoonkuullupaskakennelistä, tietoihin. Luottakaamme enemmän niiden antamiin faktoihin. Onhan pääkyllikki satsannut niin paljon verkostonsa luomiseen, että harmi, jos sille ei nyt olisikaan käyttöä.
Se vaan ei taida olla enää oikeen suosittu edes omiensa joukoissa!
- nosturinkäyttäjä
MM! kirjoitti:
Se vaan ei taida olla enää oikeen suosittu edes omiensa joukoissa!
Kyyläkyllikki ykkönen hänelle kuuluvaan kunniaan!!! Autetaan häntä jälleen alkuun: Kennel Won Man Wfattenfwallfotum on paska. Täyttä tehtailua koko Cennel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581