Emerald Beach resort & spa

joulukuussa reissuun

Kennellä kokemuksia kyseisestä hotellista? Tsunamin jäljiltä uudelleen rakennettu ja valmistunut 2007 aikana,luulisin näin. Millaiset rannat? Palvelu? Odotukset korkealla! Olisi mukava saada etukäteen tietoa em. paikasta!

14

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuussa

      Oliko jollakin kokemuksia tästä hotellista. Olen yrittänyt etsiä asiakkaiden kommentteja mutta aika nihkeästi olen löytänyt. Sinä joka kyselit samaa joulukuussa niin jos olet jo matkalta palannut niin laittaisitko jotain infoa. Kiitos!

      • Kaipuu jäi Khao Lakiin

        Hei!
        Reissu on tehty.
        Hotelli oli ok, joskin hieman keskeneräinen piha-alueiltaan. Henkilökunnalla rutiinit hieman hakusessa, mutta olivat kovin ystävällisiä.
        Aamiainen oli monipuolinen mutta siihen kerkesi jo viikossa kyllästyä. Otimme viikoksi myös päivällisen mikä oli virhe. Khao Lakin keskustan ravintoloista sai paljon maukkaampaa ruokaa.Sinne pääsee lavataksilla edullisesti tai vaikka kävellen repullinen vesipulloja mukanaan...
        Hotellin ranta oli hyvä ja rantatuoleja riittävästi.Tsunamituhot ovat vielä nähtävissä hotellin ympäristössä, mm raunioituneina hotellirakennuksina yms.
        Hotellivieraista suurin osa oli ruotsalaisia lapsiperheitä.Suomalaisia ei meidän aikana ollut. Rauhallinen paikka jossa sai nauttia hiekkarannasta ja auringosta. Viikon jälkeen teki jo mieli ihmishulinaan, vaikka teimme retkiä lähes päivittäin. Hotellin puolesta matkanne ei ainakaan epäonnistu! Ihan hyvä valinta!
        Mukavaa matkaa ja nautinnollista lomaa!


      • Maaliskuussa...
        Kaipuu jäi Khao Lakiin kirjoitti:

        Hei!
        Reissu on tehty.
        Hotelli oli ok, joskin hieman keskeneräinen piha-alueiltaan. Henkilökunnalla rutiinit hieman hakusessa, mutta olivat kovin ystävällisiä.
        Aamiainen oli monipuolinen mutta siihen kerkesi jo viikossa kyllästyä. Otimme viikoksi myös päivällisen mikä oli virhe. Khao Lakin keskustan ravintoloista sai paljon maukkaampaa ruokaa.Sinne pääsee lavataksilla edullisesti tai vaikka kävellen repullinen vesipulloja mukanaan...
        Hotellin ranta oli hyvä ja rantatuoleja riittävästi.Tsunamituhot ovat vielä nähtävissä hotellin ympäristössä, mm raunioituneina hotellirakennuksina yms.
        Hotellivieraista suurin osa oli ruotsalaisia lapsiperheitä.Suomalaisia ei meidän aikana ollut. Rauhallinen paikka jossa sai nauttia hiekkarannasta ja auringosta. Viikon jälkeen teki jo mieli ihmishulinaan, vaikka teimme retkiä lähes päivittäin. Hotellin puolesta matkanne ei ainakaan epäonnistu! Ihan hyvä valinta!
        Mukavaa matkaa ja nautinnollista lomaa!

        Tarjoaako hotelli jotain mukavia retkiä lapsiperheelle? Kokeilitteko jotain?

        Entä hotellin mainostama "Shuttle Bus service" Khao Lakin "keskustaan"? Pitääkö paikkansa moinen? Toimiiko?


      • kaipuu jäi
        Maaliskuussa... kirjoitti:

        Tarjoaako hotelli jotain mukavia retkiä lapsiperheelle? Kokeilitteko jotain?

        Entä hotellin mainostama "Shuttle Bus service" Khao Lakin "keskustaan"? Pitääkö paikkansa moinen? Toimiiko?

        Hei!
        En osaa sanoa retkistä lapsille, mutta varmasti pystytte itse järjestämään niitä; esim. hotellin lähettyvillä, n.200m:n päässä, päätien vieressä on mahdollisuus norsuratsastukseen. Näytti olevan lapsiperheiden suosiossa. Jos Similanin retki on suunnitelmissa, niin matkanjärjestäjät hakevat hotellin edestä ilmastoiduilla autoilla ja se kuuluu retken hintaan. Retken järjestäjää en uskalla suositella, mutta paikallisten järjestämät retket ovat halvempia tason silti kärsimättä.
        Shuttle bus servicestä en tiedä mitään. Kuljimme Khao Lakin keskustaan lavatakseilla. Taksipalveluja tarjotaan hotellin edustalla aamusta iltaan. Ette jää ilman kyytiä, tulette huomaamaan. Hotellin omat ilmastoidut taksit ovat kalliimpia, joten jos haluaa säästää bhateja kannattaa suosia paikallisia yrittäjiä.
        Hotellissa oli Tjäreborgin ruotsinkielinen opas ja lapsiperheet sopivat retkistä hänen kanssaan.Luulen, että omatoimisuus tässäkin asiassa säästää bhateja rutkasti. Siispä reippaasti itse järjestelemään retkiä. Paikalliset ovat luotettavia ja ystävällisiä myös retkiasioissa. Kävimme mm. kanoottimelonnalla ja viidakkovaelluksella paikallisen oppaan kanssa. Päiväretkeen sisältyi vedet ja ateria paikallisessa ravintolassa ja ruoka oli parasta mitä saimme koko matkan aikana.
        Khao Lakin seutu on selkeää, yksi pääkatu keskustan läpi. Ei pelkoa eksymisestä ja turha stressi jää pois kun ei tarvitse kartta kourassa ihmetellä missä milloinkin on.
        Mukavaa matkaa!


      • Huhhuh
        kaipuu jäi kirjoitti:

        Hei!
        En osaa sanoa retkistä lapsille, mutta varmasti pystytte itse järjestämään niitä; esim. hotellin lähettyvillä, n.200m:n päässä, päätien vieressä on mahdollisuus norsuratsastukseen. Näytti olevan lapsiperheiden suosiossa. Jos Similanin retki on suunnitelmissa, niin matkanjärjestäjät hakevat hotellin edestä ilmastoiduilla autoilla ja se kuuluu retken hintaan. Retken järjestäjää en uskalla suositella, mutta paikallisten järjestämät retket ovat halvempia tason silti kärsimättä.
        Shuttle bus servicestä en tiedä mitään. Kuljimme Khao Lakin keskustaan lavatakseilla. Taksipalveluja tarjotaan hotellin edustalla aamusta iltaan. Ette jää ilman kyytiä, tulette huomaamaan. Hotellin omat ilmastoidut taksit ovat kalliimpia, joten jos haluaa säästää bhateja kannattaa suosia paikallisia yrittäjiä.
        Hotellissa oli Tjäreborgin ruotsinkielinen opas ja lapsiperheet sopivat retkistä hänen kanssaan.Luulen, että omatoimisuus tässäkin asiassa säästää bhateja rutkasti. Siispä reippaasti itse järjestelemään retkiä. Paikalliset ovat luotettavia ja ystävällisiä myös retkiasioissa. Kävimme mm. kanoottimelonnalla ja viidakkovaelluksella paikallisen oppaan kanssa. Päiväretkeen sisältyi vedet ja ateria paikallisessa ravintolassa ja ruoka oli parasta mitä saimme koko matkan aikana.
        Khao Lakin seutu on selkeää, yksi pääkatu keskustan läpi. Ei pelkoa eksymisestä ja turha stressi jää pois kun ei tarvitse kartta kourassa ihmetellä missä milloinkin on.
        Mukavaa matkaa!

        Kauhea muhoamo! Huh! Ryssiä satoja ja muutenkin ihmisiä kauhea määrä. Ruoka maksaa n 4kertaa enemmän kun muualla. Pikku roiskeläppäpizza oli kalliimpi kun täällä kotipizzan pizza jne.
        Lähellä ei ole mitään muuta kuin elefantti"safari". Kylälle joutuu aina menemään jollainkyydillä jos haluaa syödä tai osteskella jotain.
        Ranta näytti suht hyvältä, paitsi aika syvää näytti myös olevan. Jono oli suihkuihin kun väkeä oli niin paljon jne.


    • Naantali15

      2011-2012 joulu oltiin 2 viikkoa. Olemme olleet kolmasti Thaimaassa perheen kanssa. Ehdottomasti surkein hotelli, homeiset huoneet, meluisa ilmastointi huoneissa, surkein ruoka.. Repikää siitä..

    • Äitee1

      Hitto. Liekkö me oltukkaan samassa hotellissa. Meillä oli siistit huoneet ja hyvä aamupala. Ranta oli mukava ja vieressä kivoja ruokapaikkoja. Niin se maailma muuttuu

    • jekkub9

      Ei olis pitänyt tulla lukemaan näitä. Nyt meni matka fiilis...

      • Mimmi5

        Ei kannata ottaa tosissaan. Mäkin heti matkan varattua luin nää ja aloin jo vaihtelee hotellia, mut sit kyselin matkatoimistoista yms., joista sanottiin, ettei yhtään valitusta oo tullu ko. Hotellista, aina on valittajia, vaikka olis millainen loistohotelli... Ei kannata stressata, varmasti on ihan hyvä hotelli...


      • äläuskokaikkea

        Useimmat näistä valittajista ei ole koskaan itse käyneet missään,pelkkää kateuttaan täällä huutelevat,koska eivät ikinä taida päästäkään mihinkään ;-)


    • : Itse en ole kuin käynyt (vieraana) yhdessä huoneessa, ja se oli kaikinpuolin ok. Ko rannalla olen viettänyt yhteensä parikuukautta, joka kertonee oman näkemykseni rantsusta.

      Emeraldilla on uima-allas niin lähellä rantaa kuin sen vaan on saanut rakentaa, ja siinä pore, tai laine mahdollisuus. Hotelli ei taatusti ole keskeneräinen, joskin remppaa varmaan tehdään jatkuvasti, kuten muissakin suurissa hotelleissa.

      Mitään päivällis tai lounas juttua en ottaisi mistään hotellista, koska katukeittiöistä saa herkullista ruokaa parilla eurolla. Hotellin lähellä lienee kymmenkunta ravintolaa, josta maistuvaa ruokaa saa, jos nälkä yllättää ja ravintolaruokaa haluaa syödä. banaanipannukakkumopokin pysähtyy tiettyinä iltoina emeraldin viereen

      Aamiaisesta valittaville ihmettelen, kuinka laaja heidän kotiaamiaisensa on?

      Khao lakin keskustaan on liian pitkämatka kävellä minusta n. 5km. Olen sen kyl tehnyt kahteenkin kertaan.

      Sen sijaan lam kaeniin 2km phuketin suuntaan kävelee kyllä. Se on paikallisille sopiva hintatasoltaan, joten edullisempi kuin khao lakin keskusta. Toki siellä ei välttämättä englannilla pärjää, mutta eihän se phad thai, ole niin vaikea sanoa :). Tosin itse olen tykästynyt syömään ainakin kerran matkalla myös kuai tiau, keittoa. joka on vahvaan kalaliemeen (maistuu lihaliemeltä) valmistettu, yksinkertainen keitto. maksoikohan viimeksi 60thb, ei ainakaan enempää. Saa ainakin kanalla, lihalla, tai kalalla. Ovat pyöryköinä keitossa.

      Itseäni eivät sillä rannalla olevat venäläiset häirinneet, vaikka heitä onkin. Uskon että riehakkaammilla kohteilla on riehakkaammat turistitkin, myös venäjältä.

      Kauppakin löytyy emeraldin pihalta, joskin sinne pitänee mennä tienkautta, ja toinen tien toiselta puolelta.

      Viettäkäähän vaan ikimuistoinen loma, ja kertokaa omat kokemuksenne kun palaatte.

      Jokainen on kuitenkin oman lomansa seppä

      • Mimmi5

        Aivan ihana kuulla sellaiselta kokemuksia, joka todellakin on ollut paikan päällä ja osaa oikeasti kertoa todellisia tietoja, kiitos hyvästä kommentista...


      • Ok!
        Mimmi5 kirjoitti:

        Aivan ihana kuulla sellaiselta kokemuksia, joka todellakin on ollut paikan päällä ja osaa oikeasti kertoa todellisia tietoja, kiitos hyvästä kommentista...

        Juuri tultiin sieltä. Ihan ok hotelli. Huoneet siivottiin joka päivä. Ilmastointi pelasi. Ei haissut homeelta. Turvallinen. Lähellä monta hyvää ruokapaikkaa. Hyvä ranta.


      • Huippu paikka
        Ok! kirjoitti:

        Juuri tultiin sieltä. Ihan ok hotelli. Huoneet siivottiin joka päivä. Ilmastointi pelasi. Ei haissut homeelta. Turvallinen. Lähellä monta hyvää ruokapaikkaa. Hyvä ranta.

        Me kanssa tultiin sunnuntaina ja oltiin tyytyväisiä hotelliin. Lapsille oli järjestettyä puuhaa uimisen lisäksi ja aikuisillekin vesijumppaa muutaman kerran viikossa. Ihana, rauhallinen ranta! Voisin mennä uudelleenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe