niin siis tiedän että tykkään tyttöystävästäni ja että hän tykkää minusta mutta itse asiassa en tiedä miksi hän tykkää minusta minusta hän on minua niin paljon parempi no okei tää voi olla normaalia mutta sitten ku en tiedä miks tykkään hänestä vaikka tykkää ihan vitusti en pystys elää ilman häntä.jos erottas en tiedä ,mitä tekisin
Pirun Onnela
3
473
Vastaukset
- SuloSipi
Harva oikeasti osaa sanoa miksi on niin rakastunut juuri siihen kehen on rakastunut :)
Hän tuskin on se laihin tai se kaunein. Hän tuskin on se fiksuin tai hän tuskin on se vahvin.
Siltikin hänestä vain tykkää ja on hänestä niin vaikea luopua! En tiedä mistä moinen johtuu :) Mutta sen mä tiedän, että pidä hänestä nyt kiinni ja lujaa.
Eläkää täysillä ja jokanen päivä kuin se olis teiän viimeinen!
Ite nimittäin menetin mulle sen tärkeimmän ja tää on ihan kamalaa :(! Mä en tiiä kuinka tässä käy, mutta toivon niin kovasti että hänet vielä takasin saisin.- Realismi
Kiitos neuvosta meni kaalin ku sattu vielä taustalla soimaan sellanen musiikki ku luin tota sun viestiä (Daikini - Elämän hintä) (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=215191757) kuunelkaa ihmeessä toi kappale vaikka se nyt onki rappia mut sanoma.
no voi :/ voimia sulle sinne. Pidän peukkuja sulle että saisit sen ketä rakastat
- Anonyymi
Aha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815