niin siis tiedän että tykkään tyttöystävästäni ja että hän tykkää minusta mutta itse asiassa en tiedä miksi hän tykkää minusta minusta hän on minua niin paljon parempi no okei tää voi olla normaalia mutta sitten ku en tiedä miks tykkään hänestä vaikka tykkää ihan vitusti en pystys elää ilman häntä.jos erottas en tiedä ,mitä tekisin
Pirun Onnela
3
464
Vastaukset
- SuloSipi
Harva oikeasti osaa sanoa miksi on niin rakastunut juuri siihen kehen on rakastunut :)
Hän tuskin on se laihin tai se kaunein. Hän tuskin on se fiksuin tai hän tuskin on se vahvin.
Siltikin hänestä vain tykkää ja on hänestä niin vaikea luopua! En tiedä mistä moinen johtuu :) Mutta sen mä tiedän, että pidä hänestä nyt kiinni ja lujaa.
Eläkää täysillä ja jokanen päivä kuin se olis teiän viimeinen!
Ite nimittäin menetin mulle sen tärkeimmän ja tää on ihan kamalaa :(! Mä en tiiä kuinka tässä käy, mutta toivon niin kovasti että hänet vielä takasin saisin.- Realismi
Kiitos neuvosta meni kaalin ku sattu vielä taustalla soimaan sellanen musiikki ku luin tota sun viestiä (Daikini - Elämän hintä) (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=215191757) kuunelkaa ihmeessä toi kappale vaikka se nyt onki rappia mut sanoma.
no voi :/ voimia sulle sinne. Pidän peukkuja sulle että saisit sen ketä rakastat
- Anonyymi
Aha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171597
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29809Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34708Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653