HALLUSINAATIO KULTTI TULEE

ihan päissään

Voi voi kun nyt pieniä punaisia ukkoja ja norsuelfantteja tulee sieltä ja täältä ja kävelee päältä.
No nyt ne meinaa ryöstää minun solihvieterin

8

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cbda

      Vain hallusinointikultti on ainoa ja oikea kultti.
      Näkee jos minkälaista olentoa ja psykedeelistä väriä

    • rgbhn

      Kerrassaan aivan mahtavaa!!!! En käsitä kuinka olen voinut tulla toimeen ilman tätä kulttia.
      Täällä kaikki velat muuttuu saataviksi!!!

      • vain...

        kun kultin jäsenmaksut alkaa pyöriä, silloin viimeistään saatavatkin muuttuu veloiksi!


      • Hallisusinoituneissa
        vain... kirjoitti:

        kun kultin jäsenmaksut alkaa pyöriä, silloin viimeistään saatavatkin muuttuu veloiksi!

        mitään jäsenmaksuja kerätä. Pois se meistä. Meille kaikki on yhteistä syvällisimpiä hallisusinaatioita myöden. Riittää, kun kannat koko maallisen omaisuutesi yhteiseen pöytään kuten me kaikki muutkin. Siitä sitä kulttimme yhteistä leipää sitten jaellaan kaikille tarpeen mukaan.
        Kun huoli maallisen mammonan hallinnasta on siirtynyt nöyrien ja alati luotettavien kultin tukipylväiden kannettavaksi, voit täyspäiväisesti omistautua hallisusinaatioihisi ja katso, kaikista tarpeistasi pidetään huolta.

        Älä enää emmi, sinä epäileväinen. Liity siis riemuiten kulttiimme nauttimaan vapaudesta täyteen hörhöilyyn ilman arkielämän materialistisia paineita. Voi mikä Vapaus.


      • aivan päissään
        Hallisusinoituneissa kirjoitti:

        mitään jäsenmaksuja kerätä. Pois se meistä. Meille kaikki on yhteistä syvällisimpiä hallisusinaatioita myöden. Riittää, kun kannat koko maallisen omaisuutesi yhteiseen pöytään kuten me kaikki muutkin. Siitä sitä kulttimme yhteistä leipää sitten jaellaan kaikille tarpeen mukaan.
        Kun huoli maallisen mammonan hallinnasta on siirtynyt nöyrien ja alati luotettavien kultin tukipylväiden kannettavaksi, voit täyspäiväisesti omistautua hallisusinaatioihisi ja katso, kaikista tarpeistasi pidetään huolta.

        Älä enää emmi, sinä epäileväinen. Liity siis riemuiten kulttiimme nauttimaan vapaudesta täyteen hörhöilyyn ilman arkielämän materialistisia paineita. Voi mikä Vapaus.

        Minä, ylin huuhentaali, joka on jatkuvasti vahvoissa hallusinaatioissa nyt hieman kehaisen tätä kulttiin liittynyttä henkilöä.
        Hän kertoi sinulle totuuden.
        Joo kaikki vaan tänne ja me annamme kaiken sinulle.
        Hallusinaatiokultti pelastaa maailman!!!!!!


      • aivan päissään
        Hallisusinoituneissa kirjoitti:

        mitään jäsenmaksuja kerätä. Pois se meistä. Meille kaikki on yhteistä syvällisimpiä hallisusinaatioita myöden. Riittää, kun kannat koko maallisen omaisuutesi yhteiseen pöytään kuten me kaikki muutkin. Siitä sitä kulttimme yhteistä leipää sitten jaellaan kaikille tarpeen mukaan.
        Kun huoli maallisen mammonan hallinnasta on siirtynyt nöyrien ja alati luotettavien kultin tukipylväiden kannettavaksi, voit täyspäiväisesti omistautua hallisusinaatioihisi ja katso, kaikista tarpeistasi pidetään huolta.

        Älä enää emmi, sinä epäileväinen. Liity siis riemuiten kulttiimme nauttimaan vapaudesta täyteen hörhöilyyn ilman arkielämän materialistisia paineita. Voi mikä Vapaus.

        Minä, ylin huuhentaali, joka on jatkuvasti vahvoissa hallusinaatioissa nyt hieman kehaisen tätä kulttiin liittynyttä henkilöä.
        Hän kertoi sinulle totuuden.
        Joo kaikki vaan tänne ja me annamme kaiken sinulle.
        Hallusinaatiokultti pelastaa maailman!!!!!!


      • joka skepojenkin
        aivan päissään kirjoitti:

        Minä, ylin huuhentaali, joka on jatkuvasti vahvoissa hallusinaatioissa nyt hieman kehaisen tätä kulttiin liittynyttä henkilöä.
        Hän kertoi sinulle totuuden.
        Joo kaikki vaan tänne ja me annamme kaiken sinulle.
        Hallusinaatiokultti pelastaa maailman!!!!!!

        on pakko tämä uskoa.
        Kun tämä S-24 jatkuvasti takkuilee, olen monesti joutunut lähettämään viestini kahdesti tai useammin. Siten tulee herjaa "Olet Jo Lähettänyt Samansisältöisen Viestin"
        Mutta, voi kuulkaa; katsokaa (ja kaikki tietysti katsovat)täsmälleen samansisältöinen viesti on ilmestynyt pastalle täsmälleen samalla kellonlyömällä.
        Vieläkö joku tohtii epäillä Hallisusinaatio-kultin ylivoimaisuutta. Opetuslapsemme (kielenkäytöstään päätellen ei kovin korkealla tasolla hierarkiassamme) näytti pitkät S-24 tietotekniikalle ja moderaattoreille.
        Jopa järjettömät Automaattisen Tietojen Käsittelyn materialistiset vempeleet ohjelmistoineen joutuvat taipumaan Hallisusinaatio-kultin vähäisen opetuslapsen edessä.

        Vai näenkö kenties harhoja?


      • ihan päissään
        joka skepojenkin kirjoitti:

        on pakko tämä uskoa.
        Kun tämä S-24 jatkuvasti takkuilee, olen monesti joutunut lähettämään viestini kahdesti tai useammin. Siten tulee herjaa "Olet Jo Lähettänyt Samansisältöisen Viestin"
        Mutta, voi kuulkaa; katsokaa (ja kaikki tietysti katsovat)täsmälleen samansisältöinen viesti on ilmestynyt pastalle täsmälleen samalla kellonlyömällä.
        Vieläkö joku tohtii epäillä Hallisusinaatio-kultin ylivoimaisuutta. Opetuslapsemme (kielenkäytöstään päätellen ei kovin korkealla tasolla hierarkiassamme) näytti pitkät S-24 tietotekniikalle ja moderaattoreille.
        Jopa järjettömät Automaattisen Tietojen Käsittelyn materialistiset vempeleet ohjelmistoineen joutuvat taipumaan Hallisusinaatio-kultin vähäisen opetuslapsen edessä.

        Vai näenkö kenties harhoja?

        Todellakin tämä opetuslapsi on oikeassa. Viesti on saapunut tänne ja hallusinaatiokultti on jälleen pelastanut yhden ihmisen.
        Hallusinaatioita kehiin ja maailma pelastuu!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe