HALLUSINAATIO KULTTI TULEE

ihan päissään

Voi voi kun nyt pieniä punaisia ukkoja ja norsuelfantteja tulee sieltä ja täältä ja kävelee päältä.
No nyt ne meinaa ryöstää minun solihvieterin

8

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cbda

Vain hallusinointikultti on ainoa ja oikea kultti.
      Näkee jos minkälaista olentoa ja psykedeelistä väriä

• rgbhn

Kerrassaan aivan mahtavaa!!!! En käsitä kuinka olen voinut tulla toimeen ilman tätä kulttia.
      Täällä kaikki velat muuttuu saataviksi!!!

• vain...

kun kultin jäsenmaksut alkaa pyöriä, silloin viimeistään saatavatkin muuttuu veloiksi!

• Hallisusinoituneissa
        vain... kirjoitti:

kun kultin jäsenmaksut alkaa pyöriä, silloin viimeistään saatavatkin muuttuu veloiksi!

mitään jäsenmaksuja kerätä. Pois se meistä. Meille kaikki on yhteistä syvällisimpiä hallisusinaatioita myöden. Riittää, kun kannat koko maallisen omaisuutesi yhteiseen pöytään kuten me kaikki muutkin. Siitä sitä kulttimme yhteistä leipää sitten jaellaan kaikille tarpeen mukaan.
        Kun huoli maallisen mammonan hallinnasta on siirtynyt nöyrien ja alati luotettavien kultin tukipylväiden kannettavaksi, voit täyspäiväisesti omistautua hallisusinaatioihisi ja katso, kaikista tarpeistasi pidetään huolta.

Älä enää emmi, sinä epäileväinen. Liity siis riemuiten kulttiimme nauttimaan vapaudesta täyteen hörhöilyyn ilman arkielämän materialistisia paineita. Voi mikä Vapaus.

• aivan päissään
        Hallisusinoituneissa kirjoitti:

mitään jäsenmaksuja kerätä. Pois se meistä. Meille kaikki on yhteistä syvällisimpiä hallisusinaatioita myöden. Riittää, kun kannat koko maallisen omaisuutesi yhteiseen pöytään kuten me kaikki muutkin. Siitä sitä kulttimme yhteistä leipää sitten jaellaan kaikille tarpeen mukaan.
        Kun huoli maallisen mammonan hallinnasta on siirtynyt nöyrien ja alati luotettavien kultin tukipylväiden kannettavaksi, voit täyspäiväisesti omistautua hallisusinaatioihisi ja katso, kaikista tarpeistasi pidetään huolta.

Älä enää emmi, sinä epäileväinen. Liity siis riemuiten kulttiimme nauttimaan vapaudesta täyteen hörhöilyyn ilman arkielämän materialistisia paineita. Voi mikä Vapaus.

Minä, ylin huuhentaali, joka on jatkuvasti vahvoissa hallusinaatioissa nyt hieman kehaisen tätä kulttiin liittynyttä henkilöä.
        Hän kertoi sinulle totuuden.
        Joo kaikki vaan tänne ja me annamme kaiken sinulle.
        Hallusinaatiokultti pelastaa maailman!!!!!!

• aivan päissään
        Hallisusinoituneissa kirjoitti:

Minä, ylin huuhentaali, joka on jatkuvasti vahvoissa hallusinaatioissa nyt hieman kehaisen tätä kulttiin liittynyttä henkilöä.

• joka skepojenkin
        aivan päissään kirjoitti:

on pakko tämä uskoa.
        Kun tämä S-24 jatkuvasti takkuilee, olen monesti joutunut lähettämään viestini kahdesti tai useammin. Siten tulee herjaa "Olet Jo Lähettänyt Samansisältöisen Viestin"
        Mutta, voi kuulkaa; katsokaa (ja kaikki tietysti katsovat)täsmälleen samansisältöinen viesti on ilmestynyt pastalle täsmälleen samalla kellonlyömällä.
        Vieläkö joku tohtii epäillä Hallisusinaatio-kultin ylivoimaisuutta. Opetuslapsemme (kielenkäytöstään päätellen ei kovin korkealla tasolla hierarkiassamme) näytti pitkät S-24 tietotekniikalle ja moderaattoreille.
        Jopa järjettömät Automaattisen Tietojen Käsittelyn materialistiset vempeleet ohjelmistoineen joutuvat taipumaan Hallisusinaatio-kultin vähäisen opetuslapsen edessä.

Vai näenkö kenties harhoja?

• ihan päissään
        joka skepojenkin kirjoitti:

on pakko tämä uskoa.
        Kun tämä S-24 jatkuvasti takkuilee, olen monesti joutunut lähettämään viestini kahdesti tai useammin. Siten tulee herjaa "Olet Jo Lähettänyt Samansisältöisen Viestin"
        Mutta, voi kuulkaa; katsokaa (ja kaikki tietysti katsovat)täsmälleen samansisältöinen viesti on ilmestynyt pastalle täsmälleen samalla kellonlyömällä.
        Vieläkö joku tohtii epäillä Hallisusinaatio-kultin ylivoimaisuutta. Opetuslapsemme (kielenkäytöstään päätellen ei kovin korkealla tasolla hierarkiassamme) näytti pitkät S-24 tietotekniikalle ja moderaattoreille.
        Jopa järjettömät Automaattisen Tietojen Käsittelyn materialistiset vempeleet ohjelmistoineen joutuvat taipumaan Hallisusinaatio-kultin vähäisen opetuslapsen edessä.

Vai näenkö kenties harhoja?

Todellakin tämä opetuslapsi on oikeassa. Viesti on saapunut tänne ja hallusinaatiokultti on jälleen pelastanut yhden ihmisen.
        Hallusinaatioita kehiin ja maailma pelastuu!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe