Nokia kännyjätti joutuu vaihtaan tuotenimensä Nokian viemäritouhujen vuoksi, nimi kun saanut pahan kolauksen maailmalla ja ihmiset nauraa niille joilla Nokian kännykkä!
Nokia vaihtaa
brandinsä!
3
2476
Vastaukset
- niin1
nauraa.
Ei kukaan ole koskaan kuutllutkaan maailmalla Nokian vesistä, niin sanoo suomi24:ssa vaan joku hullu, sori, en tarkoita millään pahalla. Älä nyt. Nokiahan no myös rengasmerkki.
- Okian
On se hyvä asia, että aikanaan Nokia Oy:hyn liitettiin Suomen Gummitehdas Oy ja Suomen Kaapeliteollisuus Oy. Tämä johtui sen aikaisesta lainsäädännöstä: Puunjalostusteollisuutta ei saanut fuusioida muun alan yritykseen. Sitten fuusioitiin nämä muut Nokiaan. Se hyvä asia: olisiko maailmalla mennyt kaupaksi Suomen Gummitehdas -merkkinen kännykkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916352
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572922- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492750