moi! kukas tietää MISSÄ näitä myydään? marketeissa vai nettikaupoissa ??
Sylvanian Families
Onpas ne ihania! :)
276871
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 27
Vanhimmat
Oon yrittänyt etsiä noita myös. Niitä on myyty Suomessa joskus 90-luvulla, mutta enää niitä ei meinaa löytyä mistään!
Kirpputoreilta voi löytyä, itsellä ei ole käynyt niin hyvä tuuri mutta kaverin käsiin on sattunut muutama. Itse ostin kaksi Huuto.netistä. Ja ihan uusina.
Tämmöisen olen löytänyt: http://www.leikinihmemaa.fi/
Katsopa tuolta "tutustu kirjaan" ja kirjasta sivut 4-22 elikkä Suomen pelimiehet. Littoisissa on ilmeisesti myyntipaikka, mun silmiini ei osu mitään mainintaa että noilta voisi tilata netin kautta. :/ Ja noiden pelimiesten sivut oli ainakin äsken ihan palasina, todella kummallista.
Eli ehkäpä kaikkein fiksuinta on tilata ulkomailta jos mahdollista. Suurempi valikoima ainakin.
On kyllä tosi ihme ettei noita leluja meinaa löytyä! Noihan on aivan ihania ja kun niitä on varmasti ollut joskus kaupoissa. Ja Toys ´r´ us:eissa on noita myynnissä, MUTTA EI SUOMESSA. Vain Jenkeissä sitten ilmeisesti. Kävin kyselemässä että onko niitä ollut, onko niitä tulossa ja vastaus oli EI. :( Tylsää.
Ehkä pitäisi vaan kiertää kaikki mahdolliset leluosastot ja kysellä. :D Ja käskeä kaikki kaverit ja sukulaiset kyselemään myös niin ehkä jossain päätettäisiin vastata huikeaan kysyntään. :D
Jos löydät noita jostain niin vinkkaa. ;)
Stockalta saa - hyvä valikoima!
Sylvanian families leluja löytyy kyllä vaikka mistä nyt.Katso BR leluista ja muualta marketeista löytyy kyllä niitä esim tässä on kartta lelu kaupoista joissa pitäöisi olla niitä http://www.sylvanian.fi/#/fi/loyda-myymala
Sieltä ettiin lähin lelukauppa ja ostaan :)
Niit saa melkein kaikkialt, itse ostin 25€ rolla 3 pakettii, puutarha keinu, riippumatto, sekä suihkulähde ja penkki.
Täältä:
www.pinjata.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=649 - 22k -
No nyt on Pinjatassa koko maahantuojan valikoima tarjolla. Perhepakketteja voisi olla kyllä enemmänkin. Aivan ihania! Tilasin jo. :)
Ostin heti k pakettia ja äitini yhden 3 veelle joululahjaksi. Ja heti piti alkaa googlettaa mistä saisi näille sen oikean aidon kodin, aion kerätä koko älyttömän ihanan sarjan pikkuhiljaa. Prismassa ei siis ollut sitä niiden kotia mutta monen monta erilaista settiä.
Prismasta?! Vau. Täytyy heti Joulun jälkeen mennä katselemaan jos näkyisi.
Minäkin löysin niitä Jumbon Prismasta! :) Aivan ihania minustakin!
Kävin pitkän matkan takaa Leppävaaran Prismassa, mutta siellä ei ollut. :( Jumbo olisi vielä kauempana... Tietääkö kukaan onko näitä ihanuuksia uudessa Viikin Prismassa?
Meille tuli tänään (?) joku lelukirja missä niitä on :3 Menin heti mutsille esittelemään että "kato ku kawaii", se vaan nauro mulle: "Aikunen ihminen kerjää jotain leluja!" Nooooo mutta, sais mun omatkin lapset niillä leikkiä ja sillai~~ :3
Myllyn br, sieltä löytyy. Alueelta Turku.
Olen löytänyt niitä lelutapulista, mutta en muualta. Kannattaa kysyä jonkun lelukaupan myyjältä.
niitä myydään nettikaupassa osoitteessa http://www.sylvanianfamilies.com/. olen yrttänyt etsiä kaupoista mutten ole vielä löytänyt. mutta nettikaupassa ne ovat minun vähätietoisten tietojen mukaan kalliimpia. jos sinä jonka mielestä sf:t on ihanii, löydät jostain kaupasta niitä, vastaisitko tähän keskusteluun että minäkin voisin käydä ostamassa niitä.
ps.jos ostat niitä netin kautta sinun täytyy osata englantia.=)=)=)heh.
Hei! Olen ottamassa myyntiin sarjan kaikki tuotteet. Ne ilmestyvät kauppani sivuille huhtikuun aikana. On tietääkseni ainoa suomalainen nettikauppa, josta on jatkossa saatavilla kaikki Sylvanian families -tuotteet.
Sf:n tuotteita löytyy tuolta -> http://www.villitvekarat.fi/verkkokauppa/-c-43.html
Myydään ainakin Br:ssä=) Ja juu ihania ovat!!
Koetan löytää netin ihmemaasta muita suomalaisia Sylvanian Families (tai Amerikkalaisten Calico Crittersien) keräilijöitä. Minulla on oma blogi, jossa esittelen omia kokoelmiani ja olisi kiva saada lukijoita ja päästä jutustelemaan muiden harrastajien kanssa!
Tulkaa siis käymään ja höpöttelemään:
http://www.toukkero.blogspot.com/
Tietääkö kukaan Sylvanian FAmilies FanClupia jos tietää mikä on sen www. osoite
http://www.sylvanian.fi/
Hei! Tiedätkö, että voiko tuolta sylvanianfamilies.comista tilata Suomeen, lähettävätkö ne tänne asti ja onkohan postikulut kuinka suuret? Kiitos vastauksesta!
Sylvanian leluja myydään lelukaupoissa sekä marketeissa. Olen vertaillut hintoja lelukaupoissa ainaki huonekalut taloihin on halvempia kuin marketeissa, tytölleni ajattelin ostaa niitä joululahjaksi, ainaki talon johon joutuu erikseen ostamaan huonekalut, sitten hän myös haluaa auton ja sivuvanu motskarin niihin.
Huomasin että toys r us myi sylvaniaa halvemmalla kuin Br-lelut. Nyt harmittaa kun huomasin vasta BR:stä ostamisen jälkeen.
Sama firma miten hinta voi olla eri. Kannattakaa kotimaisia kauppoja!!
jos toysrus on itsepalvelu kauppa niin tottakai hinnat ovat halvempia, vertaa esim koneboxin ja anttilan hintoja? ja koneboxi itsepalvelu myymälä
niitä myydään myös Alajärven Halpa-Hallissa ja Seinäjoella Citymarketissa ja myös tuurissa eli keskisellä
oon ite ostanu miitä seinäjoen citymarketista ja alajärven halpa-hallista ja keskiseltäkin jee!!!!!