Sylvanian Families

Onpas ne ihania! :)

moi! kukas tietää MISSÄ näitä myydään? marketeissa vai nettikaupoissa ??

27

6451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

      Oon yrittänyt etsiä noita myös. Niitä on myyty Suomessa joskus 90-luvulla, mutta enää niitä ei meinaa löytyä mistään!

      Kirpputoreilta voi löytyä, itsellä ei ole käynyt niin hyvä tuuri mutta kaverin käsiin on sattunut muutama. Itse ostin kaksi Huuto.netistä. Ja ihan uusina.

      Tämmöisen olen löytänyt: http://www.leikinihmemaa.fi/

      Katsopa tuolta "tutustu kirjaan" ja kirjasta sivut 4-22 elikkä Suomen pelimiehet. Littoisissa on ilmeisesti myyntipaikka, mun silmiini ei osu mitään mainintaa että noilta voisi tilata netin kautta. :/ Ja noiden pelimiesten sivut oli ainakin äsken ihan palasina, todella kummallista.

      Eli ehkäpä kaikkein fiksuinta on tilata ulkomailta jos mahdollista. Suurempi valikoima ainakin.

      On kyllä tosi ihme ettei noita leluja meinaa löytyä! Noihan on aivan ihania ja kun niitä on varmasti ollut joskus kaupoissa. Ja Toys ´r´ us:eissa on noita myynnissä, MUTTA EI SUOMESSA. Vain Jenkeissä sitten ilmeisesti. Kävin kyselemässä että onko niitä ollut, onko niitä tulossa ja vastaus oli EI. :( Tylsää.

      Ehkä pitäisi vaan kiertää kaikki mahdolliset leluosastot ja kysellä. :D Ja käskeä kaikki kaverit ja sukulaiset kyselemään myös niin ehkä jossain päätettäisiin vastata huikeaan kysyntään. :D

      Jos löydät noita jostain niin vinkkaa. ;)

      • Sylvanian fani

        Stockalta saa - hyvä valikoima!


      • sylvanian families!!

        Sylvanian families leluja löytyy kyllä vaikka mistä nyt.Katso BR leluista ja muualta marketeista löytyy kyllä niitä esim tässä on kartta lelu kaupoista joissa pitäöisi olla niitä http://www.sylvanian.fi/#/fi/loyda-myymala
        Sieltä ettiin lähin lelukauppa ja ostaan :)


      • Lpsdreamhouse
        sylvanian families!! kirjoitti:

        Sylvanian families leluja löytyy kyllä vaikka mistä nyt.Katso BR leluista ja muualta marketeista löytyy kyllä niitä esim tässä on kartta lelu kaupoista joissa pitäöisi olla niitä http://www.sylvanian.fi/#/fi/loyda-myymala
        Sieltä ettiin lähin lelukauppa ja ostaan :)

        Niit saa melkein kaikkialt, itse ostin 25€ rolla 3 pakettii, puutarha keinu, riippumatto, sekä suihkulähde ja penkki.


    • Elanor42

      Täältä:

      www.pinjata.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=649 - 22k -

      • Tipitipitii

        No nyt on Pinjatassa koko maahantuojan valikoima tarjolla. Perhepakketteja voisi olla kyllä enemmänkin. Aivan ihania! Tilasin jo. :)


    • Ippu

      Ostin heti k pakettia ja äitini yhden 3 veelle joululahjaksi. Ja heti piti alkaa googlettaa mistä saisi näille sen oikean aidon kodin, aion kerätä koko älyttömän ihanan sarjan pikkuhiljaa. Prismassa ei siis ollut sitä niiden kotia mutta monen monta erilaista settiä.

      • NoJopas

        Prismasta?! Vau. Täytyy heti Joulun jälkeen mennä katselemaan jos näkyisi.


    • ihania ovat :)

      Minäkin löysin niitä Jumbon Prismasta! :) Aivan ihania minustakin!

    • Tipitipitii

      Kävin pitkän matkan takaa Leppävaaran Prismassa, mutta siellä ei ollut. :( Jumbo olisi vielä kauempana... Tietääkö kukaan onko näitä ihanuuksia uudessa Viikin Prismassa?

      • Jancelin

        Meille tuli tänään (?) joku lelukirja missä niitä on :3 Menin heti mutsille esittelemään että "kato ku kawaii", se vaan nauro mulle: "Aikunen ihminen kerjää jotain leluja!" Nooooo mutta, sais mun omatkin lapset niillä leikkiä ja sillai~~ :3


      • Lpsdreamhouse

        Myllyn br, sieltä löytyy. Alueelta Turku.


    • minä vaan

      Olen löytänyt niitä lelutapulista, mutta en muualta. Kannattaa kysyä jonkun lelukaupan myyjältä.

    • vähätietoinen

      niitä myydään nettikaupassa osoitteessa http://www.sylvanianfamilies.com/. olen yrttänyt etsiä kaupoista mutten ole vielä löytänyt. mutta nettikaupassa ne ovat minun vähätietoisten tietojen mukaan kalliimpia. jos sinä jonka mielestä sf:t on ihanii, löydät jostain kaupasta niitä, vastaisitko tähän keskusteluun että minäkin voisin käydä ostamassa niitä.
      ps.jos ostat niitä netin kautta sinun täytyy osata englantia.=)=)=)heh.

      • www.lahjakas.fi

        Hei! Olen ottamassa myyntiin sarjan kaikki tuotteet. Ne ilmestyvät kauppani sivuille huhtikuun aikana. On tietääkseni ainoa suomalainen nettikauppa, josta on jatkossa saatavilla kaikki Sylvanian families -tuotteet.


      • 987654321

        Sf:n tuotteita löytyy tuolta -> http://www.villitvekarat.fi/verkkokauppa/-c-43.html


    • 33344rree

      Myydään ainakin Br:ssä=) Ja juu ihania ovat!!

      • Toukkero

        Koetan löytää netin ihmemaasta muita suomalaisia Sylvanian Families (tai Amerikkalaisten Calico Crittersien) keräilijöitä. Minulla on oma blogi, jossa esittelen omia kokoelmiani ja olisi kiva saada lukijoita ja päästä jutustelemaan muiden harrastajien kanssa!

        Tulkaa siis käymään ja höpöttelemään:

        http://www.toukkero.blogspot.com/


      • Sylvanian FanClup
        Toukkero kirjoitti:

        Koetan löytää netin ihmemaasta muita suomalaisia Sylvanian Families (tai Amerikkalaisten Calico Crittersien) keräilijöitä. Minulla on oma blogi, jossa esittelen omia kokoelmiani ja olisi kiva saada lukijoita ja päästä jutustelemaan muiden harrastajien kanssa!

        Tulkaa siis käymään ja höpöttelemään:

        http://www.toukkero.blogspot.com/

        Tietääkö kukaan Sylvanian FAmilies FanClupia jos tietää mikä on sen www. osoite


      • Toukkero
        Sylvanian FanClup kirjoitti:

        Tietääkö kukaan Sylvanian FAmilies FanClupia jos tietää mikä on sen www. osoite

        http://www.sylvanian.fi/


      • Ellu.X
        Toukkero kirjoitti:

        Koetan löytää netin ihmemaasta muita suomalaisia Sylvanian Families (tai Amerikkalaisten Calico Crittersien) keräilijöitä. Minulla on oma blogi, jossa esittelen omia kokoelmiani ja olisi kiva saada lukijoita ja päästä jutustelemaan muiden harrastajien kanssa!

        Tulkaa siis käymään ja höpöttelemään:

        http://www.toukkero.blogspot.com/

        Hei! Tiedätkö, että voiko tuolta sylvanianfamilies.comista tilata Suomeen, lähettävätkö ne tänne asti ja onkohan postikulut kuinka suuret? Kiitos vastauksesta!


    • tintti 62

      Sylvanian leluja myydään lelukaupoissa sekä marketeissa. Olen vertaillut hintoja lelukaupoissa ainaki huonekalut taloihin on halvempia kuin marketeissa, tytölleni ajattelin ostaa niitä joululahjaksi, ainaki talon johon joutuu erikseen ostamaan huonekalut, sitten hän myös haluaa auton ja sivuvanu motskarin niihin.

      • Jellunakatti

        Huomasin että toys r us myi sylvaniaa halvemmalla kuin Br-lelut. Nyt harmittaa kun huomasin vasta BR:stä ostamisen jälkeen.


      • suomessa
        Jellunakatti kirjoitti:

        Huomasin että toys r us myi sylvaniaa halvemmalla kuin Br-lelut. Nyt harmittaa kun huomasin vasta BR:stä ostamisen jälkeen.

        Sama firma miten hinta voi olla eri. Kannattakaa kotimaisia kauppoja!!


      • pelaajajee
        suomessa kirjoitti:

        Sama firma miten hinta voi olla eri. Kannattakaa kotimaisia kauppoja!!

        jos toysrus on itsepalvelu kauppa niin tottakai hinnat ovat halvempia, vertaa esim koneboxin ja anttilan hintoja? ja koneboxi itsepalvelu myymälä


    • I love sylvanian

      niitä myydään myös Alajärven Halpa-Hallissa ja Seinäjoella Citymarketissa ja myös tuurissa eli keskisellä

    • I love sylvanian

      oon ite ostanu miitä seinäjoen citymarketista ja alajärven halpa-hallista ja keskiseltäkin jee!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe