hääpuvun vuokra

belle18

Paljonko maksaa hääpuvun vuokraus? suunnilleen..

7

3465

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hääpuvun vuokra

490 e ja sain kyllä sillä hinnalla niiin ihana puvun että! mut pienistä liikkeistä saattaa saada halvemmallakin, tietty riippuu myös mallista..

• eevaxl

Hei, katsoppa tän tukholmalaisen hääpukujen outlet-liikkeen sivuja:
      http://www.bridaloutlet.se
      Liike tuo Amerikasta uusia tunnettujen suunnittelijoiden pukuja, UPEITA!!!
      Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat on siis siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia. Liike on Siljan terminaalin lähellä, ( eli risteilyltä ehtii hyvin ja suomella pärjää!)

• oulunmorsian

meillä 100- 300 euroa sisältää pesetyksen ja alv:n
      liikkeissä 300-500 keskinmäärin
      www.oulunmorsian.suntuubi.com

• edullisemmaksi

Kävin yksi päivä kiertelemässä vuokrapukujen paikkoja. En suosittele! Puvut ovat niin rumia, tosiaan moneen kertaan käytettyjä ja vanhanaikaisiakin. Niin poissa muodista kuin olla ja voi. Ja mitä vielä, hintahaitari 200-600€. Aivan järkyttävää!!! Keltaiselta pörssiltä saa kerran käytettyjä pukuja 250-700€ jos sattuu vaan oman koon bongaamaan. Mallit ovat taatusti moderneja ja klassisen kauniita. Kannattaa tsekata myös huutonet.fi

• bridal

teetän morsiuspukuni..aluksi ajattelin etten voisi ikinä teettää,koska siitä ei kumminkaan tulisi sellaista kun haluan,vaativa kun olen. Kun näin erään ompelijan ompelemia pukuja,olin ihan shokissa,kuinka upeita luomuksia, ei ikinä uskoisi että puvut olivat teetettyjä... varasin ompelijan tekemään pukuni ja hinnaksi tulee arviolta 500e. Kankaat ja työ siis sisältyy hintaan. Olen ihan innoissani, ettei tarvitsekaan vuokrata,ja saan uuden,oman, ja käyttämättömän puvun, jota ei kukaan muu pääsee käyttämään kuin minä :)

• Val80
        bridal kirjoitti:

teetän morsiuspukuni..aluksi ajattelin etten voisi ikinä teettää,koska siitä ei kumminkaan tulisi sellaista kun haluan,vaativa kun olen. Kun näin erään ompelijan ompelemia pukuja,olin ihan shokissa,kuinka upeita luomuksia, ei ikinä uskoisi että puvut olivat teetettyjä... varasin ompelijan tekemään pukuni ja hinnaksi tulee arviolta 500e. Kankaat ja työ siis sisältyy hintaan. Olen ihan innoissani, ettei tarvitsekaan vuokrata,ja saan uuden,oman, ja käyttämättömän puvun, jota ei kukaan muu pääsee käyttämään kuin minä :)

Hei Bridal,
        Kukakohan tuo ompelija mahtaa olla? Vuokraaminen kun ei taidakaan olla paljoakaan edullisempaa kuin oman puvun hankkiminen...

• silkku

Moi! Mulla on upea valkoinen hääpuku vuokralla n. 300 eurolla pesulakulut. Hintaan sisältyy huntu (myös erikseen, jos ei pukua halua) ja vannehame. Asun pk-seudulla, mutta saan sen myös Keski-Suomeen tarvittaessa. Tarvittaessa kyselyt: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      166
      1401
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1058
    3. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      855
    4. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      13
      823
    5. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      745
    6. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      54
      723
    7. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      70
      718
    8. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      33
      664
    9. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      69
      656
    10. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      24
      653
    Aihe