Eli mikä olisi paras kytkyliittymä? Eli mikä tulisi loppujenlopuksi halvimmaksi? Hyvät asiakaspalvelukset? Yms.?
Lisäksi kertokaa liittymän edullisimmaksi tuleva paketti. Minulle sopisi parhaiten luultavasti käytön mukaan maksettavat paketit.
Itse olen katsellut tuota saunalahden Ykkönen 3G:tä Nokia N73 MS:n kanssa.
Paras kytkyliittymä?
4
2216
Vastaukset
- kytky.
Tuo Ykkönen 3G on ainakin yksi parhaimmista ja edullisimmista.
- olekkaan
Edelleen paras on ostaa puhelin ilman kytkyjä ja haluamasi liittymä.
- Casparz
..niin voi tuumata mm. näitä:
- paljonko puhelimen osto erikseen tulisi kalliimmaksi
- onko puhelutarpeissa tulossa muutoksia lähiaikoina
- haluaako pitää itsellään mahdollisuuden nopeaan operaattorinvaihtoon
Jollekin on paras vaihtoehto hankkia puhelin ja liittymä erikseen.
Toiselle voi puhelimen halvempi hankintahinta ja tarpeisiin sopiva kytkyliittymä tulla paljon edullisemmaksi kuin kytkyttämätön...
Turha väittää että
"Ei sellaista
olekkaan"
vai oletko kaikkitietävä jumalolento. Ainakaan oikeinkirjoituksesta päätellen et ole - vai onko tupla-k olekaan sanassa vain näppivirhe...?
Pohditko ollenkaan kysyjän ongelmaa ennenkuin sylkäisit "vastauksesi"? - Niin ja näin
Casparz kirjoitti:
..niin voi tuumata mm. näitä:
- paljonko puhelimen osto erikseen tulisi kalliimmaksi
- onko puhelutarpeissa tulossa muutoksia lähiaikoina
- haluaako pitää itsellään mahdollisuuden nopeaan operaattorinvaihtoon
Jollekin on paras vaihtoehto hankkia puhelin ja liittymä erikseen.
Toiselle voi puhelimen halvempi hankintahinta ja tarpeisiin sopiva kytkyliittymä tulla paljon edullisemmaksi kuin kytkyttämätön...
Turha väittää että
"Ei sellaista
olekkaan"
vai oletko kaikkitietävä jumalolento. Ainakaan oikeinkirjoituksesta päätellen et ole - vai onko tupla-k olekaan sanassa vain näppivirhe...?
Pohditko ollenkaan kysyjän ongelmaa ennenkuin sylkäisit "vastauksesi"?Vodafone kännykkäkytkyn.Vodafoneahan ei voi ostaa erikseen ilman kytkyä.Olen melko tyytyväinen ,koska puhelin edustaa uutta teknologiaa ,vanhaan kapulaani verrattuna.Katson että tämä oli edullisin tapa eläkeläiselle ,hankkia uusi multimedia puhelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014