Eli mikä olisi paras kytkyliittymä? Eli mikä tulisi loppujenlopuksi halvimmaksi? Hyvät asiakaspalvelukset? Yms.?
Lisäksi kertokaa liittymän edullisimmaksi tuleva paketti. Minulle sopisi parhaiten luultavasti käytön mukaan maksettavat paketit.
Itse olen katsellut tuota saunalahden Ykkönen 3G:tä Nokia N73 MS:n kanssa.
Paras kytkyliittymä?
4
2172
Vastaukset
- kytky.
Tuo Ykkönen 3G on ainakin yksi parhaimmista ja edullisimmista.
- olekkaan
Edelleen paras on ostaa puhelin ilman kytkyjä ja haluamasi liittymä.
- Casparz
..niin voi tuumata mm. näitä:
- paljonko puhelimen osto erikseen tulisi kalliimmaksi
- onko puhelutarpeissa tulossa muutoksia lähiaikoina
- haluaako pitää itsellään mahdollisuuden nopeaan operaattorinvaihtoon
Jollekin on paras vaihtoehto hankkia puhelin ja liittymä erikseen.
Toiselle voi puhelimen halvempi hankintahinta ja tarpeisiin sopiva kytkyliittymä tulla paljon edullisemmaksi kuin kytkyttämätön...
Turha väittää että
"Ei sellaista
olekkaan"
vai oletko kaikkitietävä jumalolento. Ainakaan oikeinkirjoituksesta päätellen et ole - vai onko tupla-k olekaan sanassa vain näppivirhe...?
Pohditko ollenkaan kysyjän ongelmaa ennenkuin sylkäisit "vastauksesi"? - Niin ja näin
Casparz kirjoitti:
..niin voi tuumata mm. näitä:
- paljonko puhelimen osto erikseen tulisi kalliimmaksi
- onko puhelutarpeissa tulossa muutoksia lähiaikoina
- haluaako pitää itsellään mahdollisuuden nopeaan operaattorinvaihtoon
Jollekin on paras vaihtoehto hankkia puhelin ja liittymä erikseen.
Toiselle voi puhelimen halvempi hankintahinta ja tarpeisiin sopiva kytkyliittymä tulla paljon edullisemmaksi kuin kytkyttämätön...
Turha väittää että
"Ei sellaista
olekkaan"
vai oletko kaikkitietävä jumalolento. Ainakaan oikeinkirjoituksesta päätellen et ole - vai onko tupla-k olekaan sanassa vain näppivirhe...?
Pohditko ollenkaan kysyjän ongelmaa ennenkuin sylkäisit "vastauksesi"?Vodafone kännykkäkytkyn.Vodafoneahan ei voi ostaa erikseen ilman kytkyä.Olen melko tyytyväinen ,koska puhelin edustaa uutta teknologiaa ,vanhaan kapulaani verrattuna.Katson että tämä oli edullisin tapa eläkeläiselle ,hankkia uusi multimedia puhelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875