monta vuotta meni hukkaan suominaisten kanssa kunnes löysin vaimon lomamatkalta thaimaasta.nyt olen maailman onnellisin mies.suosittelen kaikille suomalaisille miehille joita ei tuulipuku naiset kiinnosta että menkää pojat thaimaahan ja tulkaa onnellisena poís.
thai vaimo
40
8955
Vastaukset
- ..,.,.,.,.,
ns.paremman thai-naisen saaminen ei ihan niin helppoa kuin yleisesti luullaan.tarjontaakin on nuoremmista ihan OK näköisistä länsimaalaisista,ei pelkästään 50-60w kaljamahoista päinvastoin kuin joku asiasta tietämätön on täällä suitsuttanut.
itseäni ei huvita edes yrittää hankkia thaimaalaista tyttöystävää koska pitkä etäisyys voisi saada naisen vaihtamaan paikalliseen,ja toisaalta en pysty thaimaaseen matkustamaankaan riittävän(n.2*vuodessa on tullut reissattua viimeisen 10 vuoden ajan)usein jota seurustelu vaatisi.mutta täytyy harkita tilannetta uudestaan parin vuoden päästä kun 35v rajapyykki ylittyy.
jouluksi Koh Taolle:) - Yleistäjät kuuseen
Olipa typerä aloitus. Tässä on taas sitä näyttämisen halua, että minäpä olen löytänyt kumppanin sieltä ja täältä, ja kaikki te naiset siellä suomessa olette viisikymppisiä, ja kuljette tuulipuvuissa. Hohhoijaa... Toivottavasti vaimosi opettaa sinua vähän avarakatseisemmaksi.
- löysit vaimon
thaimaasta! siis ai karseeta mikä saavutus, vielä kun yliopisto koulutuskin. veikkaan kylläkin että suomalaista pimperoa ei ole herunut, ja sieltä pitää lähteä etsimään mistä sitä saa ;)
- lisäys
löysit vaimon kirjoitti:
thaimaasta! siis ai karseeta mikä saavutus, vielä kun yliopisto koulutuskin. veikkaan kylläkin että suomalaista pimperoa ei ole herunut, ja sieltä pitää lähteä etsimään mistä sitä saa ;)
äskeiseen, olen siin yo tutkinnon saaanut, suomalainen, hoikka nainen , joka ei omista tuulipukua, ja pitää housut jalassa, vieläkin kun miehen kädessä vilahtaa 50 e
- hhhhhhhh
lisäys kirjoitti:
äskeiseen, olen siin yo tutkinnon saaanut, suomalainen, hoikka nainen , joka ei omista tuulipukua, ja pitää housut jalassa, vieläkin kun miehen kädessä vilahtaa 50 e
No eipä uskoisi ylioppilaaksi viestiesi perusteella..huh,huh!ei mikään kun ihme ulkomaalaiset naiset kiinnostavat.
- tyhmäkö?
Ihan yhtä typerää olisi yleistää, että kaikka jotka hakevat ulkomailta kumppanin ovat niiiin rumia, kaljuja, ujoja, köyhiä ja paksuja etteivät löydä Suomesta niiiin tyhmää akkaa (tuulipuvussa tai ilman) joka suostuisi edes vilkaisemaan pidempään. Eiks niin :D
- yo-oy-yo
hhhhhhhh kirjoitti:
No eipä uskoisi ylioppilaaksi viestiesi perusteella..huh,huh!ei mikään kun ihme ulkomaalaiset naiset kiinnostavat.
Miksei uskoisi, mikä viestissä viittaa siihen, että ei olisi käynyt lukiota ja saanut valkolakkia päähänsä. Jos sua kiinnostaa ulkkikset, niin so what. Se ei meikäläisten elämää muuta suuntaan eikä toiseen, eri asia on, että jaksaako ulkkikset olla kiinnostuneita suomiurpoista.
- Taasnäitä
lisäys kirjoitti:
Sua vaan vituttaa kun toisilla on vientiä ja sua ei huoli kukaan.
- VAIN MIEHILLE
- siinäpä******
Meisseli22 kirjoitti:
suomi sioille silmänruokaa,kun eivät ressukat saa suomesta,ei kai nyt suomi-naiset huoli kaikenmaailman lökäpöksyjä,kaljamahoja,naisten-hakkaajia,thai-nainen alistuu kaikkeen,rahan kiilto silmissä..siitä kotiorja lökäreille.
- naapurin runoilijapoika
siinäpä****** kirjoitti:
suomi sioille silmänruokaa,kun eivät ressukat saa suomesta,ei kai nyt suomi-naiset huoli kaikenmaailman lökäpöksyjä,kaljamahoja,naisten-hakkaajia,thai-nainen alistuu kaikkeen,rahan kiilto silmissä..siitä kotiorja lökäreille.
muotia afroamerikkalaisilla nuorilla miehillä ja ylipäänsä tummaihoisilla miehillä?
- Meisseli22
siinäpä****** kirjoitti:
näitä aivokääpiöitä oikein sikiää?
- jepulista!
siinäpä****** kirjoitti:
eipä ne suominaisetkaan aina mitään enkeleitä ole.Löytyy niistäkin huomattavan paljon isovatsaisia riivinrautoja,nalkutus ammattitauti.Rahanahneus ylittää kulttuuri&roturajat.Tuskin thaimaalaiset ovat ahneempia kuin suomalaiset,saattaapi olla jopa päinvastoin.
- yököttää
Meisseli22 kirjoitti:
näitä aivokääpiöitä oikein sikiää?
Iki-ihanat neitsykät.
Naama kuin norsunperse, alla tukehtuisi, päällä huimaa ja takaa ei yllä.
Täällä vaan kiukuttelevat miksei kukaan anna kikkeliä. - Kai.,.-.,
yököttää kirjoitti:
Iki-ihanat neitsykät.
Naama kuin norsunperse, alla tukehtuisi, päällä huimaa ja takaa ei yllä.
Täällä vaan kiukuttelevat miksei kukaan anna kikkeliä.sillä pienellä nippelillä yllä minnekkään,kun iso kaljamaha on tiellä,,,,ja minä saan kyllä aivan tarpeeksi.,,,enkä ole vielä ollut hoidossa,mutta siellä on taidettu olla,jos et saa suomi-naista,vaan pitää mennä taikkuun pikkupilluja naimaan....sairas idiootti
- Meisseli22
Kai.,.-., kirjoitti:
sillä pienellä nippelillä yllä minnekkään,kun iso kaljamaha on tiellä,,,,ja minä saan kyllä aivan tarpeeksi.,,,enkä ole vielä ollut hoidossa,mutta siellä on taidettu olla,jos et saa suomi-naista,vaan pitää mennä taikkuun pikkupilluja naimaan....sairas idiootti
ilmaiseksi,viestiesi perusteella ei pääkopassasi ole aivan kaikki kohdallaan.
Joudut luultavasti maksamaan isot oksetuskorvaukset jos joku nyt vaivautuu sinua höyläämään,paksusäärinen tuulipukunauta. - kuuleppas'
Meisseli22 kirjoitti:
ilmaiseksi,viestiesi perusteella ei pääkopassasi ole aivan kaikki kohdallaan.
Joudut luultavasti maksamaan isot oksetuskorvaukset jos joku nyt vaivautuu sinua höyläämään,paksusäärinen tuulipukunauta.reppana,missäs asustelet,mun pääkopassa on vielä kaikki kohdallaan,enkä joudu maksamaan miehestä mitään,nehän ovat aivan hulluna kun näkevät minut,vaikka olenkin vähän vanhempi,en mikään teini,niin 15 vuotta nuoremmat miehet ovat kimpussa,ja saan nuorta miestä ,enkä ole maksaja,eikä mulle tarvii maksaa,...PS: enkä omista tuulipukua!!!eikä ole sääret paksut...olen enempi laiha kun lihava.
- Meisseli22
kuuleppas' kirjoitti:
reppana,missäs asustelet,mun pääkopassa on vielä kaikki kohdallaan,enkä joudu maksamaan miehestä mitään,nehän ovat aivan hulluna kun näkevät minut,vaikka olenkin vähän vanhempi,en mikään teini,niin 15 vuotta nuoremmat miehet ovat kimpussa,ja saan nuorta miestä ,enkä ole maksaja,eikä mulle tarvii maksaa,...PS: enkä omista tuulipukua!!!eikä ole sääret paksut...olen enempi laiha kun lihava.
tuntumassa majaillaan...ovatkohan ne 15w nuoremmat miehesi somaleita tai turkkilaisia?vaikea uskoa suomalaisen miehen suosivan kotimaista jonka viimeinen käyttöpäivä on mennyt.
- mitä tarkoitat
Meisseli22 kirjoitti:
tuntumassa majaillaan...ovatkohan ne 15w nuoremmat miehesi somaleita tai turkkilaisia?vaikea uskoa suomalaisen miehen suosivan kotimaista jonka viimeinen käyttöpäivä on mennyt.
Sinulle suomalaisena miehenä naiset ovat käyttötavaraa ja suomalainenhan on aina kovasti laadun perään, senhän näkee kun katselee suomalaisia ihmisiä. Niin laadukkaan näköistä ja ennenkaikkea kaunista, onnellisen näköistä ja erittäin hyväkäytöksistä kansaa. hih.
- oli....
kuuleppas' kirjoitti:
reppana,missäs asustelet,mun pääkopassa on vielä kaikki kohdallaan,enkä joudu maksamaan miehestä mitään,nehän ovat aivan hulluna kun näkevät minut,vaikka olenkin vähän vanhempi,en mikään teini,niin 15 vuotta nuoremmat miehet ovat kimpussa,ja saan nuorta miestä ,enkä ole maksaja,eikä mulle tarvii maksaa,...PS: enkä omista tuulipukua!!!eikä ole sääret paksut...olen enempi laiha kun lihava.
... (joskus silloin, kun olimme parikymppisiä) sen tyyppisiä kisoja kuten
- kuka panee vanhinta naista
- kuka panee ruminta naista
- kuka panee leveäperseisintä naista jne.
Nuo nyt ovat niitä nuoruuden "sexperimenttejä", joita myöhemmin joko hävetään, tai jolle nauretaan.
Kyllä sinullakin on varmaan monta palkintoa pokattu... - Meisseli22
mitä tarkoitat kirjoitti:
Sinulle suomalaisena miehenä naiset ovat käyttötavaraa ja suomalainenhan on aina kovasti laadun perään, senhän näkee kun katselee suomalaisia ihmisiä. Niin laadukkaan näköistä ja ennenkaikkea kaunista, onnellisen näköistä ja erittäin hyväkäytöksistä kansaa. hih.
varsinainen paratiisi tämä pikku lintukotomme:D,en ihmettele osan miehistä&naisista leipääntymistä kotimaisiin partnereihin ja etsii kumppania ulkomailta.
- suomalainen.,.'
Meisseli22 kirjoitti:
on tämä mies,ja voin sanoo,että hyvä on,vaikka sitä ei voi kovin monesta suomalaisesta sanoa,eikä se käyttöpäivä mene umpeen koskaan,jos sitä käyttää..
- jos-.-on '-'
oli.... kirjoitti:
... (joskus silloin, kun olimme parikymppisiä) sen tyyppisiä kisoja kuten
- kuka panee vanhinta naista
- kuka panee ruminta naista
- kuka panee leveäperseisintä naista jne.
Nuo nyt ovat niitä nuoruuden "sexperimenttejä", joita myöhemmin joko hävetään, tai jolle nauretaan.
Kyllä sinullakin on varmaan monta palkintoa pokattu...ollut tällaista,mutta ei tarkoita,että kaikki miehet ovat samanlaisia,valitettavasti,olen ollut tämän miehen kans 4vuotta..
- Taasnäitä
siinäpä****** kirjoitti:
Sua vaan v-ttaa kun et itse kelpaa enää kenellekään.
- heh heh
oikein postimyyntiluettelo täällä...
- SuomiMiehelle!
Uskon, että tulet onnelliseksi ;) Niin paljon naurun kera ja hyviä asioita ne thaitytöt suomimiehistä puhuvat, että! Eivät todellakaan murjota ne iloiset tyttäret Thaimaan.
- pumpui lady
Olet kyllä kuvitellut väärin sen naurunaiheen.
- solkkaat!!!!!
katjat,tanjat&annet eivät ole mitään thainaisiin verrattuna:)
- ole^^^^^^
joka miehen kanssa,niinkuin thaikut.siinä on aika iso ero!!!
- eki69
ole^^^^^^ kirjoitti:
mustasukkaisia, murjottavia, kieroja ja rahan perään. Suosittelen kaikille miehille lukemaan kirjan RAHASTA LÄHIMMÄISTÄSI ehkä sitten näette asiat toisella lailla.
- naiset.-.-
eki69 kirjoitti:
mustasukkaisia, murjottavia, kieroja ja rahan perään. Suosittelen kaikille miehille lukemaan kirjan RAHASTA LÄHIMMÄISTÄSI ehkä sitten näette asiat toisella lailla.
niimpä niin,he eivät RAKASTA lähimmäistä vaan RAHASTA lähimmäistä,eikös tässä ole ero??
(rahastavat lähimmäistä) - Meisseli22
naiset.-.- kirjoitti:
niimpä niin,he eivät RAKASTA lähimmäistä vaan RAHASTA lähimmäistä,eikös tässä ole ero??
(rahastavat lähimmäistä)suomalaiset raHastavat aivan yhtä mukavasti,pidä kirjaa paljon upotat akkaasi riihikuivaa.
- Meisseli22
Meisseli22 kirjoitti:
suomalaiset raHastavat aivan yhtä mukavasti,pidä kirjaa paljon upotat akkaasi riihikuivaa.
voisitte tekopyhät runkut lopettaa tuon jeesustelun,kuka tässä maailmassa ei välittäisi&halua rahaa,katsokaa peiliin ja sanokaa ei minua mammona kiinnosta....
tuppimunat ja homevitut! - olet.,-.-
Meisseli22 kirjoitti:
voisitte tekopyhät runkut lopettaa tuon jeesustelun,kuka tässä maailmassa ei välittäisi&halua rahaa,katsokaa peiliin ja sanokaa ei minua mammona kiinnosta....
tuppimunat ja homevitut!tyhmä jätkä,mene hoitoon,jos lääkitys on loppu,tuppimuna.
- Meisseli22
olet.,-.- kirjoitti:
tyhmä jätkä,mene hoitoon,jos lääkitys on loppu,tuppimuna.
kapula kalahtaa...tuskin olet vähemmän perso rahalle kuin thaimaalainen baarityttö.
- meisselin päähän
Meisseli22 kirjoitti:
kapula kalahtaa...tuskin olet vähemmän perso rahalle kuin thaimaalainen baarityttö.
Ettei vaan joku olis vääntänny liikaa meisseliä ja on vähän rivahtanut akselilla.Jutut ei vaikuta ehjältä meisseliltä?
- J@mhead
naiset.-.- kirjoitti:
(rahastavat lähimmäistä)Oho...hehe, kato, tajusit tollasen pikku sanaleikin, niinQ! oletpa aika nokkela kaveri.
Paljonkohan ihan normi-suomihemmo muuten upottaa naiseensa rahaa elämäsnsä aikana? Kyllä se nk. "ilmainen" tussu tulee kaikkein kalleimmaksi.
Ja suominaiset on aivan samalla tavalla huoria. Aivan turha väittää mitään paskaa vastaan. Vai monestiko olette nähneet BMWn tai mersun kyydissä ruman muijan..? - Jones Bond
J@mhead kirjoitti:
Oho...hehe, kato, tajusit tollasen pikku sanaleikin, niinQ! oletpa aika nokkela kaveri.
Paljonkohan ihan normi-suomihemmo muuten upottaa naiseensa rahaa elämäsnsä aikana? Kyllä se nk. "ilmainen" tussu tulee kaikkein kalleimmaksi.
Ja suominaiset on aivan samalla tavalla huoria. Aivan turha väittää mitään paskaa vastaan. Vai monestiko olette nähneet BMWn tai mersun kyydissä ruman muijan..?harvemmin jos koskaan näet bemarin tai mersun pelkääjän paikkaa tyhjänä.Hemmon jolla on varaa laatuautoon on materialistihempukka napannut saaliikseen.Ns.menestyvien miehien ympärillä parveilee naikkosia kuin korppikotkia raadon äärellä.
- sorry vaan
ole^^^^^^ kirjoitti:
kukaan ala sun haisevaa persettäsi pökkimään, ei edes sokea.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216