Guitar Hero -kysymyksiä!

Not Born To Rock?

Oon tässä miettinyt, että jos ostaisin jonkin noista Guitar Hero -peleistä, niin mikä kannattais ostaa? Oon miettinyt kakkososan ja uusimman kolmososan välillä, ja kaipaisin nyt siis asiantuntevia neuvoja. Kertokaapas molempien pelien hyvät ja huonot puolet, esim. biisien, kitaraohjaimen, hinnan, grafiikan ja kaiken muunkin suhteen. Oon kokeillu tota Guitar Hero II -peliä kerran ja se tuntu aikas koukuttavalta, vaikka olinkin tosi huono siinä... Voisitte myös kertoo jos teillä ois omakohtasia kokemuksia siitä, voiko harjoitus tehdä mestarin tässäkin lajissa. Ja kai pelistä voi pitää vaikkei rock-musa oiskaan kaikkein lähimpänä sydäntä?

20

5048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuma68

      Juu. Suosittelen ostamaan Guitar Hero II, riippuu siitä, oletko todella hyvä pelaamaan, sillä Guitar Hero III:ssa on todella hankalia biisejä. Olen pelannut Guitar Hero II:n kyllä läpi, 3vaikeustasolla, ja oli todella mukavaa. :)
      Guitar Hero II:a on 7settiä, jotka sisältävät 5kappaletta, mutta jos pelaat "easy" vaikeustasolla, kappaileita on vain 4. Guitar Hero II on monipuolinen, ja hyvä. :) Mutta tarvitset nopeaa reagointi kykyä ja nopeita sormia... Toivottavasti tästä oli jotain apua ! Ihanaa ja rauhaisaa joulua sinulle! :) T: Oulun-Poika.

      • Not Born To Rock?

        Kiitos, eiköhän tosta viestistä sen verran apua ollut, että ostan ehkä mieluummin ton kakkososan. Niin kuinkas helposti siinä sitten saa lisää biisejä pelattavaks kun eikös niitä jotenkin pidä suorittaa niitä neljää ekaa (jos nyt puhutaan siis siitä helpoimmasta tasosta) että saa lisää biisejä? Ja sellasta vielä kysyisin, että kuinka hankala tai turhauttava se helpoinkin vaikeustaso voi olla tällaselle aloittelijalle, että täytyykö siinäkin omata jo kovinkin suuria kykyjä? Mutta kaipa siinä tietty sitten kehittyykin... Ja sitä vielä, että sanoit että oot pelannut ton pelin läpi, niin kuinkas se sitten onnistuu? Tulikin taas aikalailla kysymyksiä, mutta toivottavasti vastaisit näihinkin! Ja hyvää joulua sullekin!


      • tekee
        Not Born To Rock? kirjoitti:

        Kiitos, eiköhän tosta viestistä sen verran apua ollut, että ostan ehkä mieluummin ton kakkososan. Niin kuinkas helposti siinä sitten saa lisää biisejä pelattavaks kun eikös niitä jotenkin pidä suorittaa niitä neljää ekaa (jos nyt puhutaan siis siitä helpoimmasta tasosta) että saa lisää biisejä? Ja sellasta vielä kysyisin, että kuinka hankala tai turhauttava se helpoinkin vaikeustaso voi olla tällaselle aloittelijalle, että täytyykö siinäkin omata jo kovinkin suuria kykyjä? Mutta kaipa siinä tietty sitten kehittyykin... Ja sitä vielä, että sanoit että oot pelannut ton pelin läpi, niin kuinkas se sitten onnistuu? Tulikin taas aikalailla kysymyksiä, mutta toivottavasti vastaisit näihinkin! Ja hyvää joulua sullekin!

        mestarin tässä pelissä,muistan ku alotin pelaamisen puoli vuotta sitten easy tasolla ja siitä ei tullut mitään mutta nyt 5 tähteä amazing tasolla ei ole mitään...

        osta vaa se kitara(usb) ja lataa frets on fire netistä(guitar hero)tietokonelle 100% sama peli mutta tietsikalle voit lataa vaikka tuhat biisiä ja tehdä omat myös,halvempi ja parempi vaihtoehto kun itse pelin ostaminen kaupasta


      • maasa

        tietääkö joku että jos ostan gh3 kitaran ja pelin käykö kyseinen kitara myös gh4?????????


      • Anonyymi
        tekee kirjoitti:

        mestarin tässä pelissä,muistan ku alotin pelaamisen puoli vuotta sitten easy tasolla ja siitä ei tullut mitään mutta nyt 5 tähteä amazing tasolla ei ole mitään...

        osta vaa se kitara(usb) ja lataa frets on fire netistä(guitar hero)tietokonelle 100% sama peli mutta tietsikalle voit lataa vaikka tuhat biisiä ja tehdä omat myös,halvempi ja parempi vaihtoehto kun itse pelin ostaminen kaupasta

        toimiiko guitar hero ohjain (vanha) ps4:la


    • gh 3 player

      osta gh 3 on parempi kakkosessa ei oo mtn iloo ku se on huono

      • guitar hero aloittelija

        Kannattaako ostaa GH Legends Of Rock?


      • kannata
        guitar hero aloittelija kirjoitti:

        Kannattaako ostaa GH Legends Of Rock?

        missään nimessä. On niin perseestä ne biisit ja niin vähän, että parempi kun ostat samantien GH3. Enemmän jälleenmyyntiarvoakin sitten joskus.


      • guitar hero
        kannata kirjoitti:

        missään nimessä. On niin perseestä ne biisit ja niin vähän, että parempi kun ostat samantien GH3. Enemmän jälleenmyyntiarvoakin sitten joskus.

        rock's the 80s


      • Hungry Hippo
        kannata kirjoitti:

        missään nimessä. On niin perseestä ne biisit ja niin vähän, että parempi kun ostat samantien GH3. Enemmän jälleenmyyntiarvoakin sitten joskus.

        Elikkäs Guitar Hero Legends of Rock on siis Guitar Hero 3: Legends of Rock.

        Omalta kannalta kannattaa ostaa Guitar Hero 3, koska hopot (Hammer-on Pull-off) on paljon helpompia siinä.


    • erk

      Kolmonen on parempi.Enemmän kappaleita ja parempia.Grafiikka on myös hyvä.Saa CDON:ista 60e postikulut.Ja kysyt tekeekö harjotus mestarin kyllä.Ja kyllä tästä pelistä tykkää semmosetkin ketkä ei kuuntele rockia.

      • ostaghmetallica

        osta gh metallica. iha älyttömän hyvä (ainaki metallica fanille (mulle) henkeen ja vereen!) ja saa helpon tasonki


      • tkttt
        ostaghmetallica kirjoitti:

        osta gh metallica. iha älyttömän hyvä (ainaki metallica fanille (mulle) henkeen ja vereen!) ja saa helpon tasonki

        eli äkykö rock bandin soittimet gh peleihin Esim: Metallica greate hits? vastaksii


      • Hungry Hippo
        tkttt kirjoitti:

        eli äkykö rock bandin soittimet gh peleihin Esim: Metallica greate hits? vastaksii

        Rock Bandin rummut ja kitara (tai basso) käy kaikkiin Guitar Hero peleihin. Ykkös osasta vitoseen asti (vitonen julkastaan 11.9)

        Jos Guitar Heroa on hankkimassa, niin kannattaa ensimmäisenä ostaa Guitar Hero 3, koska omasta kokemuksesta voin kertoa, että se on kaikista helpoin kyseisistä peleistä, vaikkakin jotkin biisit on vähän vaikeita.

        Guitar Hero 2 on taas niille, jotka haluavat vähän enemmän haastetta peliin (Jordan, Because It's Midnight ym.)

        Jos oikein kunnolla haluaa haastetta peliin, niin osta Guitar Hero: Metallica tai Guitar Hero: Greatest Hits.


      • urzzi
        Hungry Hippo kirjoitti:

        Rock Bandin rummut ja kitara (tai basso) käy kaikkiin Guitar Hero peleihin. Ykkös osasta vitoseen asti (vitonen julkastaan 11.9)

        Jos Guitar Heroa on hankkimassa, niin kannattaa ensimmäisenä ostaa Guitar Hero 3, koska omasta kokemuksesta voin kertoa, että se on kaikista helpoin kyseisistä peleistä, vaikkakin jotkin biisit on vähän vaikeita.

        Guitar Hero 2 on taas niille, jotka haluavat vähän enemmän haastetta peliin (Jordan, Because It's Midnight ym.)

        Jos oikein kunnolla haluaa haastetta peliin, niin osta Guitar Hero: Metallica tai Guitar Hero: Greatest Hits.

        miksi ei toimi gh2 eikä gh3 rock bandin 17rummut eikä kitara


      • osta kaikki laitteet
        Hungry Hippo kirjoitti:

        Rock Bandin rummut ja kitara (tai basso) käy kaikkiin Guitar Hero peleihin. Ykkös osasta vitoseen asti (vitonen julkastaan 11.9)

        Jos Guitar Heroa on hankkimassa, niin kannattaa ensimmäisenä ostaa Guitar Hero 3, koska omasta kokemuksesta voin kertoa, että se on kaikista helpoin kyseisistä peleistä, vaikkakin jotkin biisit on vähän vaikeita.

        Guitar Hero 2 on taas niille, jotka haluavat vähän enemmän haastetta peliin (Jordan, Because It's Midnight ym.)

        Jos oikein kunnolla haluaa haastetta peliin, niin osta Guitar Hero: Metallica tai Guitar Hero: Greatest Hits.

        Ei muuten toimi. Ainakaan minulla. Kitaraan ei tule virtaa, kun yrittää guitar heroa band heron skittalla :(


    • ---

      Kannattaako ostaa guitar hero wiille vai ps2-konsolille ? :DDD
      Oon tätä miettiny, ku molemmat konsolit omistan :DD

    • Mul ois kysymys

      Sori mut en voi auttaa sua, mul on oma kysymys tota noin. Toimiiko MIKÄ TAHANSA Guitar Hero -kitara kaikkiin peleihin?? Auttakaa please

      • playstation 2.......

        tilasin xbox 360 instrumentit,sanoivat että yhteensopiva pleikkari kakkosen kans....Onko tietoo onko näin,aloin epäillä...


    • Anonyymi

      toimiiko vanha kitara uudessa pelissä .................love my guitar

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe