Volvo ec 200

-93

Tuollainen kuokka melkein ostettuna, vaan mistä moiseen ohjekirjaa mieluummin Suomen kielellä. Kukahan moiseen laitteeleen toimittaa varaosia, siis kyseessä huolto-osia harvinaisemmat palikat ?? Ja Etelä-Suomen alueesta kyse.

Ei kai 20t tuntia vielä juuri sisäänajoa kummempaa moiselle laitteelle ole ?

6

1705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jostain

honkajoelta jos tuon ikäsessä lukee volvo pelleissä, rolaciltahan niitä osia saa, lassakselta vaasasta kanssa

• kuullut niin

200:set åkerit yleensä ennen tota 20000h:ta käyneet moottori remontissa kun harvoja. oli sitten pyörä tai tela kone. moottori remontti ei ole kallis 10 000e luokaa.mutta tuntuuhan se halvassa koneessa. ainakin se koneen minkä tiedän hyvin. kuumana alkoi huohottaa niin että öljyä piti lisätä joka päivä. kevyessä työssä ei mitään ongelmaa, öljyn kulutuskin oli vielä kohtuullinen.

• vielää

20000 tuntiin tarvii koneremonttia tehdä jos öljyt vaihdettu 250tunnin välein, edellisellä seiskalla jossa siis sama kone oli meiltä lähtiessä ajettu 27000 tuntia eikä koneremonttia tehty ja eikä syönyt öljynvaihtovälillä öljyäkään

• kaipa noissa se
        vielää kirjoitti:

20000 tuntiin tarvii koneremonttia tehdä jos öljyt vaihdettu 250tunnin välein, edellisellä seiskalla jossa siis sama kone oli meiltä lähtiessä ajettu 27000 tuntia eikä koneremonttia tehty ja eikä syönyt öljynvaihtovälillä öljyäkään

huonopuoli juuri onkin, että minkä siitä tietää. On se niin käytöstä kiinni. 20t tuntia kevyessä hommassa tarkan isännän omasta käytöstä tai 20t tuntia huolettoman rengin (useammankin) ajoa kivikasalla. On niissä eroa enemmän kuin yöllä ja päivällä. Pääsääntöhän on että hyvin pidettyyn siistiin vanhaan koneeseen voi muutaman tuhannen aina investoida. Loppuun ajettuun romuun ei penniäkkään, sitä saa korjata maailman tappiin ja se on silti vielä loppuun ajettu romu. On noita nähty, kiertely kannattaa. Ei suomi kovin iso maa ole. Sillä saa parhaan palkan kun kiertää kaikki myytävät läpi.

• kone kyseessä
        kaipa noissa se kirjoitti:

huonopuoli juuri onkin, että minkä siitä tietää. On se niin käytöstä kiinni. 20t tuntia kevyessä hommassa tarkan isännän omasta käytöstä tai 20t tuntia huolettoman rengin (useammankin) ajoa kivikasalla. On niissä eroa enemmän kuin yöllä ja päivällä. Pääsääntöhän on että hyvin pidettyyn siistiin vanhaan koneeseen voi muutaman tuhannen aina investoida. Loppuun ajettuun romuun ei penniäkkään, sitä saa korjata maailman tappiin ja se on silti vielä loppuun ajettu romu. On noita nähty, kiertely kannattaa. Ei suomi kovin iso maa ole. Sillä saa parhaan palkan kun kiertää kaikki myytävät läpi.

vaan muuan toinen. Todella kauniisti tuo koeajossa kävi ja käyntiin lähti pikku pakkasella. Mainittavia välyksiä ei löytynyt mistään, joten kai tuo pitää pihalle siirtää lähipäivinä. Suht mittava urakka edessä, johon en ajatellut ennestään olevalla Länkkärillä lähteä vaan tuommoinen ympäripyörivä sopivampi. Kunhan talven oloon noin 500 tuntia möyrin niin kai tulee viat ja vikojen oireet esille.

Pitääpä tuota käyttäjän kirjaa kysellä edelleen...jostakin. Tuo siis uudempaa mallia, jossa planeettatyyppiset vetopyörästöt. kopiotkin tietty kiinnostaisivat.

• ainakin
        vielää kirjoitti:

niiden kuskien mukaan joutunut tekemään paljon koneremontteja niihin 7:hin joissa 15-20th. ja kuka voi väittää että ne koneet olis joutuneet jotenkin koviin hommiin. koneet ovat 90-luvun alusta ja pyöräkoneita ratapyörillä. mitä olen nähnyt niitä hyyryläisen koneita (4kpl)niin niissä ei ole näkynyt kakkosella alkavia tuntilukemia ainakaan parivuotta sitten .silloin kuulin niistä remonteistakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe