Levy Yön tuuli vain

Pihti

Moro!

Olen n. 10 vuotta etsinyt Kari Tapion levyä Yön tuuli vain, eikä sitä tunnu löytyvän mistään eikä keltään. Vinyyliversiona se kyllä löytyy Kokkolan kirjastosta, ja olen sen joskus sieltä lainannutkin, mutta haluaisin ostaa ALKUPERÄISEN cd-levyn.

Ymmärtääkseni cd-levy on olemassa jollakulla, mutta en tiedä, mistä moisen aarteen löytäisin. Se miksi olen kyseisestä levystä kiinnostunut, on se että kyseisellä levyllä on harvinaiseksi jäänyt kappale "Susi jo syntyessään". Tunnen kyseisen kappaleen enemmän kuin omakseni.

Jos joku oikeasti tietää, mistä tuon helmen voisin löytää, ja kertoisi sen vaikka tällä palstalla, olisin onnellinen.

10

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytää,

kokeileppa Net Anttilasta, sieltä löysin myös kyseisen kappaleen; Susi jo syntyessään.

• Aulikki Halkokarilta

Löytyypi minun kokoelmista.Omistan lähes kaikki Karin julkaistit CD :eet.

• sivustaseurannu

...minäkin omistan koko Karin tuotannon, mutta tuo vastauksesi Aulikki ei auta yhtään kysymyksen esittäjää. Itse löysin cd:n huuto.netistä. Pitää vaan kytätä ja vielä kerran kytätä nettihuutokauppoja ja koluta divareissa. Vaikea tehtävä saada kaikki levyt, mutta ei suinkaan mahdoton.

• RaMaVit

on edelleenkin myynnissä. Marketteja kannattaa tutkia. Prisma, Anttila, Cittari, Stokka, ym, ym.

Ainakin Hesan Stokkalta löytyy.

• Pihti

Kaikki parhaat-levy on minulle kyllä tuttu. Valitettavasti siellä EI ole hakemaani kappaletta.

Etsin siis levyä, jolla on kappale "susi jo syntyessään", ja sen kyseisen levyn nimi on "yön tuuli vain". Se, että joku kertoo omistavansa ko. levyn, ei auta minua kuten joku tuolla jo mainitsikin. Sen sijaan se auttaa, jos joku tietää mistä ko. levyn löytäisi. En voi enkä halua poltettua levyä.

• sivustaseurannu
        Pihti kirjoitti:

Kaikki parhaat-levy on minulle kyllä tuttu. Valitettavasti siellä EI ole hakemaani kappaletta.

Etsin siis levyä, jolla on kappale "susi jo syntyessään", ja sen kyseisen levyn nimi on "yön tuuli vain". Se, että joku kertoo omistavansa ko. levyn, ei auta minua kuten joku tuolla jo mainitsikin. Sen sijaan se auttaa, jos joku tietää mistä ko. levyn löytäisi. En voi enkä halua poltettua levyä.

Jos kovasti haluat levyn ja nopsaan, ei muuta mahdollisuutta ole kuin ladata se netistä. Maksusta ja ihan laillisesti koko levyn voit ladata osoitteessa http://musiikkikauppa.lumonetti.fi/

• Pihti
        sivustaseurannu kirjoitti:

Jos kovasti haluat levyn ja nopsaan, ei muuta mahdollisuutta ole kuin ladata se netistä. Maksusta ja ihan laillisesti koko levyn voit ladata osoitteessa http://musiikkikauppa.lumonetti.fi/

Mielelläni lataisin, mutta koska teen myös DJ-keikkoja, tulee levyn olla osoitettavissa että sen lähde on laillinen. Poltetusta levystä sen laillisuuden osoittaminen on kertaluokkaa vaikeampaa (käytännössä mahdotonta) kuin alkuperäisestä CD-levystä tai vinyyliäänitteestä.

Lisäksi käytän käyttöjärjestelmänäni Linuxia. Windowsiin siirtyminen maksaisi minulle n. 500-600 euroa, uuden koneen hankinnan vuoksi (nykyinen koneeni on raudallisesti optimoitu Linuxille, eikä se ole kovin hyvin edes yhteensopiva Windowsin kanssa, vaikka periaatteessa kaikkeen ajurit löytyisivät, käytännössä näin ei ole).

Aito CD-levy sen sijaan on täysin yhteensopiva nykyisen laitteistoni kanssa, ja tekijänoikeuskysymyskin on samalla ratkaistu.

• sivustaseurannu
        Pihti kirjoitti:

Mielelläni lataisin, mutta koska teen myös DJ-keikkoja, tulee levyn olla osoitettavissa että sen lähde on laillinen. Poltetusta levystä sen laillisuuden osoittaminen on kertaluokkaa vaikeampaa (käytännössä mahdotonta) kuin alkuperäisestä CD-levystä tai vinyyliäänitteestä.

Lisäksi käytän käyttöjärjestelmänäni Linuxia. Windowsiin siirtyminen maksaisi minulle n. 500-600 euroa, uuden koneen hankinnan vuoksi (nykyinen koneeni on raudallisesti optimoitu Linuxille, eikä se ole kovin hyvin edes yhteensopiva Windowsin kanssa, vaikka periaatteessa kaikkeen ajurit löytyisivät, käytännössä näin ei ole).

Aito CD-levy sen sijaan on täysin yhteensopiva nykyisen laitteistoni kanssa, ja tekijänoikeuskysymyskin on samalla ratkaistu.

Ymmärrän. Sitten asialle ei oikein voi muuta kuin etsiä vaan kovasti.

• Hohtimet kaivossa
    • Anonyymi

aika hankala löytä tiettyjhä levyjä ja mm tuo on yks niistä ja osa Kari tapion kasariluyvun levyistä on aika nihkeätä löytää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2191
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      99
      2191
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2033
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1376
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1356
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1056
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1006
    Aihe