Moro!
Olen n. 10 vuotta etsinyt Kari Tapion levyä Yön tuuli vain, eikä sitä tunnu löytyvän mistään eikä keltään. Vinyyliversiona se kyllä löytyy Kokkolan kirjastosta, ja olen sen joskus sieltä lainannutkin, mutta haluaisin ostaa ALKUPERÄISEN cd-levyn.
Ymmärtääkseni cd-levy on olemassa jollakulla, mutta en tiedä, mistä moisen aarteen löytäisin. Se miksi olen kyseisestä levystä kiinnostunut, on se että kyseisellä levyllä on harvinaiseksi jäänyt kappale "Susi jo syntyessään". Tunnen kyseisen kappaleen enemmän kuin omakseni.
Jos joku oikeasti tietää, mistä tuon helmen voisin löytää, ja kertoisi sen vaikka tällä palstalla, olisin onnellinen.
Levy Yön tuuli vain
9
1107
Vastaukset
- löytää,
kokeileppa Net Anttilasta, sieltä löysin myös kyseisen kappaleen; Susi jo syntyessään.
- Aulikki Halkokarilta
Löytyypi minun kokoelmista.Omistan lähes kaikki Karin julkaistit CD :eet.
- sivustaseurannu
...minäkin omistan koko Karin tuotannon, mutta tuo vastauksesi Aulikki ei auta yhtään kysymyksen esittäjää. Itse löysin cd:n huuto.netistä. Pitää vaan kytätä ja vielä kerran kytätä nettihuutokauppoja ja koluta divareissa. Vaikea tehtävä saada kaikki levyt, mutta ei suinkaan mahdoton.
- RaMaVit
on edelleenkin myynnissä. Marketteja kannattaa tutkia. Prisma, Anttila, Cittari, Stokka, ym, ym.
Ainakin Hesan Stokkalta löytyy.- Pihti
Kaikki parhaat-levy on minulle kyllä tuttu. Valitettavasti siellä EI ole hakemaani kappaletta.
Etsin siis levyä, jolla on kappale "susi jo syntyessään", ja sen kyseisen levyn nimi on "yön tuuli vain". Se, että joku kertoo omistavansa ko. levyn, ei auta minua kuten joku tuolla jo mainitsikin. Sen sijaan se auttaa, jos joku tietää mistä ko. levyn löytäisi. En voi enkä halua poltettua levyä. - sivustaseurannu
Pihti kirjoitti:
Kaikki parhaat-levy on minulle kyllä tuttu. Valitettavasti siellä EI ole hakemaani kappaletta.
Etsin siis levyä, jolla on kappale "susi jo syntyessään", ja sen kyseisen levyn nimi on "yön tuuli vain". Se, että joku kertoo omistavansa ko. levyn, ei auta minua kuten joku tuolla jo mainitsikin. Sen sijaan se auttaa, jos joku tietää mistä ko. levyn löytäisi. En voi enkä halua poltettua levyä.Jos kovasti haluat levyn ja nopsaan, ei muuta mahdollisuutta ole kuin ladata se netistä. Maksusta ja ihan laillisesti koko levyn voit ladata osoitteessa http://musiikkikauppa.lumonetti.fi/
- Pihti
sivustaseurannu kirjoitti:
Jos kovasti haluat levyn ja nopsaan, ei muuta mahdollisuutta ole kuin ladata se netistä. Maksusta ja ihan laillisesti koko levyn voit ladata osoitteessa http://musiikkikauppa.lumonetti.fi/
Mielelläni lataisin, mutta koska teen myös DJ-keikkoja, tulee levyn olla osoitettavissa että sen lähde on laillinen. Poltetusta levystä sen laillisuuden osoittaminen on kertaluokkaa vaikeampaa (käytännössä mahdotonta) kuin alkuperäisestä CD-levystä tai vinyyliäänitteestä.
Lisäksi käytän käyttöjärjestelmänäni Linuxia. Windowsiin siirtyminen maksaisi minulle n. 500-600 euroa, uuden koneen hankinnan vuoksi (nykyinen koneeni on raudallisesti optimoitu Linuxille, eikä se ole kovin hyvin edes yhteensopiva Windowsin kanssa, vaikka periaatteessa kaikkeen ajurit löytyisivät, käytännössä näin ei ole).
Aito CD-levy sen sijaan on täysin yhteensopiva nykyisen laitteistoni kanssa, ja tekijänoikeuskysymyskin on samalla ratkaistu. - sivustaseurannu
Pihti kirjoitti:
Mielelläni lataisin, mutta koska teen myös DJ-keikkoja, tulee levyn olla osoitettavissa että sen lähde on laillinen. Poltetusta levystä sen laillisuuden osoittaminen on kertaluokkaa vaikeampaa (käytännössä mahdotonta) kuin alkuperäisestä CD-levystä tai vinyyliäänitteestä.
Lisäksi käytän käyttöjärjestelmänäni Linuxia. Windowsiin siirtyminen maksaisi minulle n. 500-600 euroa, uuden koneen hankinnan vuoksi (nykyinen koneeni on raudallisesti optimoitu Linuxille, eikä se ole kovin hyvin edes yhteensopiva Windowsin kanssa, vaikka periaatteessa kaikkeen ajurit löytyisivät, käytännössä näin ei ole).
Aito CD-levy sen sijaan on täysin yhteensopiva nykyisen laitteistoni kanssa, ja tekijänoikeuskysymyskin on samalla ratkaistu.Ymmärrän. Sitten asialle ei oikein voi muuta kuin etsiä vaan kovasti.
- Hohtimet kaivossa
Vinyylin saattaa löytää myös divareista.
http://download.mtv3.fi/Album.aspx?id=20EE6581-EF32-4837-BB35-30365E170F4B
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029