Levy Yön tuuli vain

Pihti

Moro!

Olen n. 10 vuotta etsinyt Kari Tapion levyä Yön tuuli vain, eikä sitä tunnu löytyvän mistään eikä keltään. Vinyyliversiona se kyllä löytyy Kokkolan kirjastosta, ja olen sen joskus sieltä lainannutkin, mutta haluaisin ostaa ALKUPERÄISEN cd-levyn.

Ymmärtääkseni cd-levy on olemassa jollakulla, mutta en tiedä, mistä moisen aarteen löytäisin. Se miksi olen kyseisestä levystä kiinnostunut, on se että kyseisellä levyllä on harvinaiseksi jäänyt kappale "Susi jo syntyessään". Tunnen kyseisen kappaleen enemmän kuin omakseni.

Jos joku oikeasti tietää, mistä tuon helmen voisin löytää, ja kertoisi sen vaikka tällä palstalla, olisin onnellinen.

10

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytää,

kokeileppa Net Anttilasta, sieltä löysin myös kyseisen kappaleen; Susi jo syntyessään.

• Aulikki Halkokarilta

Löytyypi minun kokoelmista.Omistan lähes kaikki Karin julkaistit CD :eet.

• sivustaseurannu

...minäkin omistan koko Karin tuotannon, mutta tuo vastauksesi Aulikki ei auta yhtään kysymyksen esittäjää. Itse löysin cd:n huuto.netistä. Pitää vaan kytätä ja vielä kerran kytätä nettihuutokauppoja ja koluta divareissa. Vaikea tehtävä saada kaikki levyt, mutta ei suinkaan mahdoton.

• RaMaVit

on edelleenkin myynnissä. Marketteja kannattaa tutkia. Prisma, Anttila, Cittari, Stokka, ym, ym.

Ainakin Hesan Stokkalta löytyy.

• Pihti

Kaikki parhaat-levy on minulle kyllä tuttu. Valitettavasti siellä EI ole hakemaani kappaletta.

Etsin siis levyä, jolla on kappale "susi jo syntyessään", ja sen kyseisen levyn nimi on "yön tuuli vain". Se, että joku kertoo omistavansa ko. levyn, ei auta minua kuten joku tuolla jo mainitsikin. Sen sijaan se auttaa, jos joku tietää mistä ko. levyn löytäisi. En voi enkä halua poltettua levyä.

• sivustaseurannu
        Pihti kirjoitti:

Kaikki parhaat-levy on minulle kyllä tuttu. Valitettavasti siellä EI ole hakemaani kappaletta.

Etsin siis levyä, jolla on kappale "susi jo syntyessään", ja sen kyseisen levyn nimi on "yön tuuli vain". Se, että joku kertoo omistavansa ko. levyn, ei auta minua kuten joku tuolla jo mainitsikin. Sen sijaan se auttaa, jos joku tietää mistä ko. levyn löytäisi. En voi enkä halua poltettua levyä.

Jos kovasti haluat levyn ja nopsaan, ei muuta mahdollisuutta ole kuin ladata se netistä. Maksusta ja ihan laillisesti koko levyn voit ladata osoitteessa http://musiikkikauppa.lumonetti.fi/

• Pihti
        sivustaseurannu kirjoitti:

Jos kovasti haluat levyn ja nopsaan, ei muuta mahdollisuutta ole kuin ladata se netistä. Maksusta ja ihan laillisesti koko levyn voit ladata osoitteessa http://musiikkikauppa.lumonetti.fi/

Mielelläni lataisin, mutta koska teen myös DJ-keikkoja, tulee levyn olla osoitettavissa että sen lähde on laillinen. Poltetusta levystä sen laillisuuden osoittaminen on kertaluokkaa vaikeampaa (käytännössä mahdotonta) kuin alkuperäisestä CD-levystä tai vinyyliäänitteestä.

Lisäksi käytän käyttöjärjestelmänäni Linuxia. Windowsiin siirtyminen maksaisi minulle n. 500-600 euroa, uuden koneen hankinnan vuoksi (nykyinen koneeni on raudallisesti optimoitu Linuxille, eikä se ole kovin hyvin edes yhteensopiva Windowsin kanssa, vaikka periaatteessa kaikkeen ajurit löytyisivät, käytännössä näin ei ole).

Aito CD-levy sen sijaan on täysin yhteensopiva nykyisen laitteistoni kanssa, ja tekijänoikeuskysymyskin on samalla ratkaistu.

• sivustaseurannu
        Pihti kirjoitti:

Mielelläni lataisin, mutta koska teen myös DJ-keikkoja, tulee levyn olla osoitettavissa että sen lähde on laillinen. Poltetusta levystä sen laillisuuden osoittaminen on kertaluokkaa vaikeampaa (käytännössä mahdotonta) kuin alkuperäisestä CD-levystä tai vinyyliäänitteestä.

Lisäksi käytän käyttöjärjestelmänäni Linuxia. Windowsiin siirtyminen maksaisi minulle n. 500-600 euroa, uuden koneen hankinnan vuoksi (nykyinen koneeni on raudallisesti optimoitu Linuxille, eikä se ole kovin hyvin edes yhteensopiva Windowsin kanssa, vaikka periaatteessa kaikkeen ajurit löytyisivät, käytännössä näin ei ole).

Aito CD-levy sen sijaan on täysin yhteensopiva nykyisen laitteistoni kanssa, ja tekijänoikeuskysymyskin on samalla ratkaistu.

Ymmärrän. Sitten asialle ei oikein voi muuta kuin etsiä vaan kovasti.

• Hohtimet kaivossa
    • Anonyymi

aika hankala löytä tiettyjhä levyjä ja mm tuo on yks niistä ja osa Kari tapion kasariluyvun levyistä on aika nihkeätä löytää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1869
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      281
      987
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      644
    Aihe