toimintaa? Kellään kokemuksia?
Nuorkauppakamari?
2
1799
Vastaukset
- Jukka-Pekka
Olen seurannut läheltä kyseisen järjestön toimintaa. Jäsenistö koostuu pääsääntöisesti itseään parempina pitävistä opistotasoisesta henkilöistä, jotka tosiaankin luulevat olevan paikkakunnan kermaa.
Vilkaiskaapas nuorkauppakamarien jäsenjulkaisuja netistä. Hymyileviä hassuttelijoita joka kuvassa. Pidetään hauskaa ja pukeudutaan hyvin. Joskus jopa irroitellaan blues brothers-henkisesti, jota ei kukaan varmaan ole keksinyt aikaisemmin. Joka poseerauksessa kannattaa hymyillä, koska sillä pääsee suosituksi. Voidaanhan sitä tietysti aina halaillakin ja antaa after-skin yhteydessä vaikkapa riehakas lumipesu. Tämän jälkeen sitä muistellaan kokouksissa hymyillen...
Hallituksella ja jäsenistöllä on lisäksi salaisia koodeja, kuten PRES ja LIO. Kaikkien haaveena on tietysti päästä kantamaan käätyjä kokouksessa.
Joskus jopa juhlistetaan oman tai naapurikamarin vuosijuhlia. Siihen etenkin herrat pukeutuvat smokkiin. Iltajuhlaetiketistä poiketen nuorkauppakamareissa smokkia käytetään juhlapukuna.
Mielestäni typerää ajanvietettä keskisarjalaisille. Todellista arvostelukyvyn puutetta liittyä. - Anonyymi
Täynnä sikamaisia ihmisiä. Kallis ryyppyseura.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107