Flirttailua kouluttajani kanssa

Sonja

Kirjoitan saman novellini tänne uudestaan, minkä laitoin vahingossa ensin Seksi-osioon.

Opiskelen akk:ssa, joten meillä on kesälläkin koulua. Olin jo jonkin aikaa huomannut yhden opettajan katselevan mua sillä silmällä. Tottakai itsekin kiihotuin hänen katseistaan, joten aloin kiusallanikin laittamaan tiukkaa paitaa päälle varsinkin niinä päivinä, kun hän oli opettamassa.

Yhtenä päivänä (ennen juhannusta)päätin testata, kuinka pitkälle opettaja menisi kanssani. Päätin kokeilla sellaista juonta, että en osaisi jotain tehtävää ja haluaisin välttämättä ratkaista sen vielä ennen kotiinlähtöä. Kun kello oli niin paljon, että luokkakaverit pääsivät pois, sanoin opettajalle, että voitaisiinkos jäädä vielä vähäksi aikaa. Opettaja suostui. Huomasin hänen silmissään todella kiihoittuneen katseen.

Opettaja sanoi, että kannattaisi varmaan mennä hänen työhuoneeseensa, koska iltakurssilaiset tulisivat hetken kuluttua luokkaan. Menimme yhdessä sinne ja istuin pöydän ääreen. Opettaja jäi seisomaan viereeni ja huomasin hänen kovan kalun housuja vasten. Jäin katselemaan sitä ja opettaja tajusi minun tuijottavan. Opettaja meni hieman hämilleen ja istui äkkiä viereeni ja alkoi neuvomaan minua tehtävässä.

Enhän minä tietenkään alkanut mitään tehtävää tekemään vaan nojaiduin opettajaan kiinni isoilla rinnoillani. Opettaja kääntyi katsomaan minua ja suuteli. Intohimoisia kielareita. Samalla hänen kätensä alkoi vaeltamaan pitkin vartaloani. Ensin rinnoille. Kiskaisin paidan pois päältäni ja opettaja aukaisi rintsikkani. Sitten opettaja tarttui huulillaan nöpöttäviin nänneihini ja imi niitä todella voimakkaasti. Käsi vaelsi jo jalkoväliini. Minäkin halusin koskea opettajaa jalkovälistä.

Opettaja aukaisi housunsa ja hänen normaalia suurempi kalu pomppasi pystyyn housujeraosta. Kumarruin eteenpäin ja hyväilin kalua ensin käsilläni, jonka jälkeen aloin hellästi imemään ja leikittelin kielelläni kalun alapuolelta herkästä kohtaa. Opettaja huokaili syvään nautinnosta. Jossain vaiheessa opettaja meinasi jo laueta, kun päätin lopettaa.

Nousin opettajan pöydälle ja riisuin housuni pois. Paljas pilluni kiilsi märkyydestä, koska olin niin kiihottunut tilanteesta. Opettaja katsoi minua selvästi hymyillen ja työnsi päänsä jalkoväliini alkaen ensin suukotella pillunhuuliani, sitten hellästi levitti niitä ja kielellä kiusoitteli klittaa. Opettaja työnsi ensin yhden sormen, sitten kaksi sisääni ja jatkoi nuolemista.

Ei mennyt kauaakaan, kun sain ihanan orgasmin. Opettaja katsoi minua ja kysyi kuiskaten, että saisiko hän tulla sisääni. Sanoin, että tottakai saat. Kielaroimme kiihkeästi ja opettaja työntyi sisääni hellästi, jonka jälkeen hän aloitti rajut vedot. Inisin nautinnosta, koska en voinut huutaa, ettei kukaan vaan kuulisi.

Jonkun aikaa naituaan, opettaja veti kalunsa pois pillustani ja käänsi minut ympäri pöytää vasten nojaamaan ja aloitti vetelemään minua takaapäin. Samalla hän lateli rivouksia minulle, joka tuntui tosi kiihottavalta. Myös minä rietastelin sanoilla.

Lopulta laukesimme yhtäaikaa, opettaja sisälleni. Käännyin takaisin häneen päin ja suukottelimme toisiamme paljon. Opettaja istui tuolille ja minä käperryin hänen syliinsä. Siinä oli tosi hyvä olla.

Laitoimme vaatteet takaisin päälle ja teimme tehtävän loppuun. Sanoin, että mä kyllä osaan tehdä tän tehtävän. Opettaja nauroi ja vastasi, että kyllä hän sen tiesi ja arvasi minun juonen.

Vietimme muuten juhannuksen yhdessä hänen mökillään. Päätimme olla jatkossakin yhdessä, siis seurustella, koska molemmat olemme sinkkuja. Mutta sovimme, että niin kauan, kuin minulla kestää koulu, emme liiku julkisesti yhdessä. :)

3

6320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänkkä

      tota mont vuotta oot??????? seurusteletsä senkaa viel???????? ajattelin et haluisitko joskus tavata sillee niinku makuu huoneessa????? vastaa mulle!!!!!!

      • Sonja

        Oon 29 -vuotias ja seurustelen kyllä edelleen hänen kanssaan. :)


      • hänkkäfani

        ...moneen lähtöön.


        Sonjalle kiitos hyvästä novellista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe