Edellisestä laskettelukerrasta on n. 20 vuotta. Ajattelin, että jos tänä vuonna menis taas. Olisko kellään tietoa millaiset nuo himoksen ilmaiset laskettelurinteet on? yhtään jyrkkyyttä/pituutta vai onko ne pelkkää huijausta?
Vastaukset 3
- JannaS
Ihan niin kuin Himoksen nettisivuilla sanotaan, on ilmaiset rinteet lasten rinteitä, joten ei niissä pituutta tai jyrkkyyttä ole paljon mitään.
Ei ole mielestäni kuitenkaan huijausta, koska sanovat reilusti, että ovat lasten rinteitä.- Nimetön
Joo, mun olis siis pitänyt laittaa toi "huijausta" lainausmerkkeihin. Kyllä minäkin heidän sivuillaan kävin ja rehellisesti he sanoivat lasten/aloittelijan rinteitä. Vielä yrittäisin kysyä, että osaisko joku verrata niitä esim Hervannan siihen loivempaan rinteeseen. Onko se samantapainen mutta esim. puolet luhyempi?
- Mummo 63 v
Nimetön kirjoitti:
Joo, mun olis siis pitänyt laittaa toi "huijausta" lainausmerkkeihin. Kyllä minäkin heidän sivuillaan kävin ja rehellisesti he sanoivat lasten/aloittelijan rinteitä. Vielä yrittäisin kysyä, että osaisko joku verrata niitä esim Hervannan siihen loivempaan rinteeseen. Onko se samantapainen mutta esim. puolet luhyempi?
Olen opettanut monta lastenlastani lasketteleen siinä rinteessä. aivan mainio rinne opetella ja muistella miten laskettelu sujuu. Siinä näkyy olevan paljon sellaisia jotka opettelevat. Kyllä siinä vautia saa ihan tarpeeksi ,että makuun pääsee. Sinne vaan toisten mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491