Laitakaas tänne hauskoja softaus juttuja joita teille on käynyt!
Hauskoja tapahtumia!!!!
12
717
Vastaukset
- m3tsAEp31kk0
Tämä tapahtui pienellä porukalla pelatussa "pihapelissä". Yhdeltä kaverilta oli aseesta akku loppu niin lainasin omaani hänelle ja pelasin itse vempulla. Pelissä onnistuin kiertämään vihollisten selkään ja ajattelin että "menen tästä lähelle että varmasti osun", no ilmeisesti en ollut riittävän lähellä koska kuula tippui vihollisen jalkoihin ja kun hän kääntyi ympäri niin tuli minulle kova kiire juosta pakoon.
- Softaaja_Pike
Näitä riittää varmaan jokaselta:
Kerran kytättiin puskassa vihuja. Sitten oma juoksi toisesta puskasta pois koko vihujen tiimi perässä. No mehän ammuttiin ja mä husin:AAAARRGGHG". Sitten kun ne oli menny niin revettiin kaikki. Sitten joku kiipes puuhun ja tuli alas aika nopeesti...Sitten lähdin trk ampujan kanssa vihujen selkään tai jäljittämään...en muista. No sit mentii ja napsutettiin pari vihuu ja sit vastassa oli auto...Yritettiin vallata se ja muuta kivaa. Sitten jossain vaiheessa kaverini tippu ja mä menin puskaan ja räiskin autoo yksin. Joku tuli sieltä ulos ja jouksi päiten ampuen pistoolilla. Ammuin sen ja se jäi kiroilemaan kun sitä osu naamaan...Autosta tuli muutakin väkee. Päätin mennä ampumaan toisen "avuttoman" pistooli jätkän. Just kun pääsin puskasta pois niin sit sieltä ampu jtn 5 jätkää sarjaa ja siihen loppu mun eteneminen.
Ja tämä aloitus ajoilta: Kerran veli poika tähtäili 80:n metrin päässä UHC vemppu pistoolilla ja minä ja mun kamuni ryömittiin muta ojassa...Oltiin aika välkkyjä...
Toinen juttu aloitus ajoilta: Oltiin just lopettamassa ja otin kaverin tessun ja menin vähän matkan pääkän ja rupesin ampuun näitä. Nää lähti hunttaamaan mua ja mä pakenin Paskahuussin kokoseen koppiinja naulasin oven ja (lasittoman) ikkunan kiinni. Siinä sitten räiskittiin oksan reijistä ja muista koloista ja pelättiin panoksen aiheuttamaa kipua. Jätin aseen ilman lipasta ikkunaan ja yks tyyppi melkein itki kun ei uskaltanu liikkua (se oli metrin päässä puun takna) sillä aikaa kun latasin lippaat.(mulla oli 2-3 aseta.) Erä kesti yli 2 tuntia ja se päätty mun antautumiseen siinä vaiheessa kun ovi murrettiin ja ikkunan läpi tultiin tukilla...Ja toiseks... sielä oli aivan helvetin kuuma. ainakin 40 astetta. Tästä tulee meidän oma peli muoto nimeltä koppi. Kopin ei aina tarvi oola niin pieni. Ongelma on että kukaan ei haluu meenä sisään kun meillä on sähköt...
Kolmas softaus juttu alku ajoilta: Menin kaverin kaa kuivuriin ja vihut yritti sisään: aluks etu ovesta ja sitten taka ovesta. Veli poika (vihu) sano toiselle vihulle että kurkkaa sä! Se kurkkas ja saie meiltä kaks kuulaa naamaan. Veli sano että kurkkaa uudestaan. Tää kurkkas ja taas pari kuulaa naamaan. Aika välkky jätkä vai mitä?
Vielä yks: Oltiin tässä lauantaina pelaamassa ja vika peli oli jtn 12 vs. 6(olin tässä tiimissa)...Pätettiin yhessä vaiheessa juosta karkuun ja lujaa. HUPS! Kaks omaa jäi jälkeen: sit kuuluu vihujen ääni: tuolla!!!(sitten sarja laulo)...No me mentiin rantaa pitkin ihan nii den alotus paikan taakse ja kykittiin sielä: No nähtiin kuinka ne (elminoituneet)omat lähti kotiin..No sit me tultiin pois kans offarille kun muut oli lopettanu kertomatta meille mitään.
Nyt ei kyllä keksi enempää...huh huh..Se kuin yhdessä yönyli kestäneessä skenaariossa yritin saada väsyneitä yöllä pelannutta tiimiäni/kavereitani lähtemään kiertämään vihollisen selkään erittäin kaukaa, koska tilanteemme oli täysin epätoivoinen, koska vihollinen oli aivan respamme tuntumassa.
En onnistunut joten päätin lähteä yksin ja latasin kaikki 9 lipasta mp5:toseeni täyteen ja minulla oli lehes 1000 kuulaa valmiina ammuttavaksi. Laitoin mukaan vielä kuulapussin.
Kiertoretkeen meni aikaa vajaa tunti ja camelbackille tuli käyttöä hiippaillessa pelialueen laitamilla vihollisen katseilta piilossa. Lopulta onnistuin päästä vihollisen respan läheisyyteen ja jäin odottamaan seuraavaa respaavaa ryhmää, jotta pääsisin kaikkien vihollisten selkään, eikä minua voitasi yllättää.
Vihollis ryhmä tuli ja alkoi hajaantua ja minä lähdin niiden perään ja pääsin yllätämään kymmenkunta, jotka eivät olettaneet sillä puolella aluetta olevan ketään.
Ja eikun takaisin omaa tukikohtaa kohti (matkalla tiputin muutaman).
Lopulta saavuin taistelutantereelle ja latasin kaikki lippaani täyteen ja laitoin aseeseen täyden ja käteen valmiiksi 2 täyttä lipasta.
Ja siitä sitten lähti yhden miehen rynnäkkö käyntiin ja sain ensimmäisen 10 sekunnin aikana ammuttua kaikkia (17 ´pelaajaa) ketä oli suojassa yhden rakennuksen takana jonka jälkee radiostani kuului kaverini naurua ja kaumpaa kuulu huuto. Tämän jälkeen menin mättään taakse suojaan ja ehdin tyhjentää 3 lipasta useaan pelaajaa, jonka jälkeen otin osumaa vähän sinne sun tänne.
Pari minuuttia tämän rynnäkön jälkeen viholliset saatiin melkein raivattua heidän offarille saakka, jonne johdin joukkuettani (olin juokkueenjohtaja :D) respattuani.
Ja sitten peli päätyikin :D;D- max-ium
yber_softaaja kirjoitti:
Se kuin yhdessä yönyli kestäneessä skenaariossa yritin saada väsyneitä yöllä pelannutta tiimiäni/kavereitani lähtemään kiertämään vihollisen selkään erittäin kaukaa, koska tilanteemme oli täysin epätoivoinen, koska vihollinen oli aivan respamme tuntumassa.
En onnistunut joten päätin lähteä yksin ja latasin kaikki 9 lipasta mp5:toseeni täyteen ja minulla oli lehes 1000 kuulaa valmiina ammuttavaksi. Laitoin mukaan vielä kuulapussin.
Kiertoretkeen meni aikaa vajaa tunti ja camelbackille tuli käyttöä hiippaillessa pelialueen laitamilla vihollisen katseilta piilossa. Lopulta onnistuin päästä vihollisen respan läheisyyteen ja jäin odottamaan seuraavaa respaavaa ryhmää, jotta pääsisin kaikkien vihollisten selkään, eikä minua voitasi yllättää.
Vihollis ryhmä tuli ja alkoi hajaantua ja minä lähdin niiden perään ja pääsin yllätämään kymmenkunta, jotka eivät olettaneet sillä puolella aluetta olevan ketään.
Lopulta saavuin taistelutantereelle ja latasin kaikki lippaani täyteen ja laitoin aseeseen täyden ja käteen valmiiksi 2 täyttä lipasta.
Ja siitä sitten lähti yhden miehen rynnäkkö käyntiin ja sain ensimmäisen 10 sekunnin aikana ammuttua kaikkia (17 ´pelaajaa) ketä oli suojassa yhden rakennuksen takana jonka jälkee radiostani kuului kaverini naurua ja kaumpaa kuulu huuto. Tämän jälkeen menin mättään taakse suojaan ja ehdin tyhjentää 3 lipasta useaan pelaajaa, jonka jälkeen otin osumaa vähän sinne sun tänne.
Pari minuuttia tämän rynnäkön jälkeen viholliset saatiin melkein raivattua heidän offarille saakka, jonne johdin joukkuettani (olin juokkueenjohtaja :D) respattuani.
Ja sitten peli päätyikin :D;DSoftattiin yhessä pusikossa ja mä johdin porukkaani. Menin omien ja vihujen väliin yhteen kuoppaan. Tuhlattuani 500 kuulaa puskiin päätin vetäytyä, kun muurahaisia mene joka paikassa. Kun juoksin omaan paikkaan päin, niin yks oma tolvana tyhjens kolmen metrin päästä lippaan mua munille..au..
Vähän ajan päästä telotimme pari vihua puskaan. sitten odotimme. Ja odotimme. sitten kyllästyin ja sanoin: "Nyt alkaa tulla munkki shotteja..". Ammuin yhden kuulan puskaan 30 metrin päähän ja sieltä kuulu: "Osu! Älkää enää ampuko." Vähän me revettiin porukkani kanssa.
Olin vielä samassa paikassa kun joku ryömi minua päin. Yksi oma jeppe oli lähtenyt hetki sitten johonkin. Se voisi olla ryömijä..Mutta kuka hullu nyt omaan paikkaansa ryömisi. Päätin napittaa puskaan ja sieltä kuului: "Älkää nyt perkele omia ampuko!"
Samana päivänä ihan yhden pelin alussa oli koko tiimi kivikossa. Oli hiljaista, ei näkyny vihuja missään. Yks jätkä sano:"Täshän vois ruveta vaikka tupakille." Samaan aikaan puskasta tuli sarjaa. Tää jatka eliminoitu. Vähän mä nauroin.
Seuraavan pelin alussa oltiin taas samassa paikkaa. Sama hiljaisuus. Ja tää jätkä kysy: "Ottaaks joku purkkaa?" Ja taas tuli puskasta sarjaa. Tää jätkä tippu taas... yber_softaaja kirjoitti:
Se kuin yhdessä yönyli kestäneessä skenaariossa yritin saada väsyneitä yöllä pelannutta tiimiäni/kavereitani lähtemään kiertämään vihollisen selkään erittäin kaukaa, koska tilanteemme oli täysin epätoivoinen, koska vihollinen oli aivan respamme tuntumassa.
Ja sitten peli päätyikin :D;DJa joukkueeni oli tarkoitus valloittaa vihollisten wc, mutta emme ehtineet tehdä sitä ennen kuin peli loppui... (ja sille olisi ollut käyttöä jonkun toimesta :P)
- aksu93
yber_softaaja kirjoitti:
Ja joukkueeni oli tarkoitus valloittaa vihollisten wc, mutta emme ehtineet tehdä sitä ennen kuin peli loppui... (ja sille olisi ollut käyttöä jonkun toimesta :P)
puhukko nyt kotiniemenvaltion skenusta viime kesältä kun muistaakseni joillain oli tarkoituksena vallata myös siellä vihollisen wc????????
aksu93 kirjoitti:
puhukko nyt kotiniemenvaltion skenusta viime kesältä kun muistaakseni joillain oli tarkoituksena vallata myös siellä vihollisen wc????????
Kyllä ja olin joukkueen johtaja ja mulla oli ihan karmee hätä :P
- ArSkA
yber_softaaja kirjoitti:
Kyllä ja olin joukkueen johtaja ja mulla oli ihan karmee hätä :P
Yksi hauska on sellainen kun serkkuni oli käymässä kesällä meillä ja olimme serkkuni ja kavereiden kanssa softanneet päivällä monta tuntia. Sitten aamulla klo puoli neljä tulee ajatus: perhana nyt lähetään softaamaan kahdestaan. No siinä sit kamat vaan päälle ja lähettiin. Serkkuni softasi vsr-10(minun) ja itse softasin vemppu usp(minun). Minulla oli päässä nasse ja serkullani oli suojalasit. Sota päättyi siihen kun serkku ampui liiterin katolta minua suoraan lasiin ja lasi halkesi. Kyllä vitutti vähän, mutta onneksi ei lasi kokonaan rikki mennyt. Ja softaaja testasi nassea ja se kesti 3 J. Minun nassessa taisi olla jotain vikaa. Seuraavana päivänä naurettiin tapahtuneelle.
Toinen ei ole niin hauska, mutta kyllä sillekkin naurettiin. Olimme softanneet päivällä ja oltiin siinä sit lopettelemassa meillä ja sisällä sitten kaveri otti minun uspini ja katseli kun pelasin tietokoneella. Hän sitten napsautti kaksi kertaa uspin liipaisinta. Kolmannella kerralla lenti kuula alle 2 sentin päästä niskaan. Säikähin vitusti ja hyppäsin ilmaan ja löin kaveria kylkeen ja kirosin hänet helvettiin. :D Tällen naurettiin illalla mesessä sitten. - "V V"
ArSkA kirjoitti:
Yksi hauska on sellainen kun serkkuni oli käymässä kesällä meillä ja olimme serkkuni ja kavereiden kanssa softanneet päivällä monta tuntia. Sitten aamulla klo puoli neljä tulee ajatus: perhana nyt lähetään softaamaan kahdestaan. No siinä sit kamat vaan päälle ja lähettiin. Serkkuni softasi vsr-10(minun) ja itse softasin vemppu usp(minun). Minulla oli päässä nasse ja serkullani oli suojalasit. Sota päättyi siihen kun serkku ampui liiterin katolta minua suoraan lasiin ja lasi halkesi. Kyllä vitutti vähän, mutta onneksi ei lasi kokonaan rikki mennyt. Ja softaaja testasi nassea ja se kesti 3 J. Minun nassessa taisi olla jotain vikaa. Seuraavana päivänä naurettiin tapahtuneelle.
Toinen ei ole niin hauska, mutta kyllä sillekkin naurettiin. Olimme softanneet päivällä ja oltiin siinä sit lopettelemassa meillä ja sisällä sitten kaveri otti minun uspini ja katseli kun pelasin tietokoneella. Hän sitten napsautti kaksi kertaa uspin liipaisinta. Kolmannella kerralla lenti kuula alle 2 sentin päästä niskaan. Säikähin vitusti ja hyppäsin ilmaan ja löin kaveria kylkeen ja kirosin hänet helvettiin. :D Tällen naurettiin illalla mesessä sitten.Olin viime kesänä Satasoftin Kesärähinä -07 skenaariossa. Yhden pelin tarkoituksena oli hakea metsässä samoileva puolueeton uspeeri henki vartioineen omaan leiriin. Molemmat tiimit siis yrittivät ensiksikin löytää upseerin ja tämän jälkeen suostutella hänet omaan tukikohtaansa. Upseerilla oli kaksi (2) henkivartiaa. Näiden kanssa sai hieroa rauhaa tai amua heidän, mutta henkivartijat eivät kauheasti tykäneet jos heitä ammuttiin. ja ammusraja oli 100bb/hlö. Tiimimme jakautui ryhmiin hakemaan upseeria ja radiolla ilmoitettaisiin jos joku ryhmä löytäisi upseerin ja tällöin muut ryhmät tulisivat suojaamaan ja avuksi. Oman ryhmäni ympäriltä tippui kaikki muut paitsi kaverini ja minä. Oltiin hetken aikaa vähän huokassa kun jouduttiin vihollisen yllättämiksi ja koko ryhmä lähti hajaantumaan eri suuntiin xD. Kun muut ryhmästäni olivat tippuneet hakeuduin toiseen omaan ryhmään ja ilmoitin tämän ryhmän ryhmänjohtajalle tilanteen. Ryhmä johon olin liittynyt oli löytänyt upseerin. Upseerille piti tietysti mielistellä ja herroitella jotta tämä seuraisi meidän tukikohtaan. Yhtäkkiä upseeri lähti kulkemaan omille teilleen ja porukkamme lähti suraamaan tätä suostutellen. Ai ai. Kun olin surannut 5 metriä upseeria sain viritetystä Mp5 R.A.S:ista naamaani. Se kettumainen upseeri oli johdattanut meidän suoraan vihollisen tukikohtaan xD. joo-o, että näin.
- Softaaja_Pike
"V V" kirjoitti:
Olin viime kesänä Satasoftin Kesärähinä -07 skenaariossa. Yhden pelin tarkoituksena oli hakea metsässä samoileva puolueeton uspeeri henki vartioineen omaan leiriin. Molemmat tiimit siis yrittivät ensiksikin löytää upseerin ja tämän jälkeen suostutella hänet omaan tukikohtaansa. Upseerilla oli kaksi (2) henkivartiaa. Näiden kanssa sai hieroa rauhaa tai amua heidän, mutta henkivartijat eivät kauheasti tykäneet jos heitä ammuttiin. ja ammusraja oli 100bb/hlö. Tiimimme jakautui ryhmiin hakemaan upseeria ja radiolla ilmoitettaisiin jos joku ryhmä löytäisi upseerin ja tällöin muut ryhmät tulisivat suojaamaan ja avuksi. Oman ryhmäni ympäriltä tippui kaikki muut paitsi kaverini ja minä. Oltiin hetken aikaa vähän huokassa kun jouduttiin vihollisen yllättämiksi ja koko ryhmä lähti hajaantumaan eri suuntiin xD. Kun muut ryhmästäni olivat tippuneet hakeuduin toiseen omaan ryhmään ja ilmoitin tämän ryhmän ryhmänjohtajalle tilanteen. Ryhmä johon olin liittynyt oli löytänyt upseerin. Upseerille piti tietysti mielistellä ja herroitella jotta tämä seuraisi meidän tukikohtaan. Yhtäkkiä upseeri lähti kulkemaan omille teilleen ja porukkamme lähti suraamaan tätä suostutellen. Ai ai. Kun olin surannut 5 metriä upseeria sain viritetystä Mp5 R.A.S:ista naamaani. Se kettumainen upseeri oli johdattanut meidän suoraan vihollisen tukikohtaan xD. joo-o, että näin.
Kerran kun softattiin pistooleilla pimeellä, niin mun tiimi kaivautu alotuspaikan vieressä olevaan kuuseen ja vihut meni peruna peltoon ja siinä sitten kykittiin puoli tuntia...
Osa kyllästy ja lähti póis. Jäljellä olin minä vastassani 2 vihua. Taisin ampua ainakin toise vai voitinkohan kummatkin..en muista mutta kykkimistähän se oli.
Näissä pistooli softeissa käy aina jotain hauskaa: Kerran yks vihu ampu mua metrin päästä...tyhjällä aseella.
Kerran luulin vihua omaks ja en edes kattonu sitä päin niin se työns aseen mun perseeseen ja laukas...
Kerran veli taas teki enemmän elminointeja puukolla kun aseella: esim. se ampu mun tiimiläisen ja puukotti mut. En tunnista tai ajatellu tai jotain: Rupesin selittämään:"joo...ne on ihan tossa puskassa..suojaa mua. päläpäläpäläpäläää"...Veli katto ihan äimän käkenä...Sitten tajusin että mut oli puukotettu.
Ja tämä kunnon ase softista:
Olin yksin monta vastaan...Veli oli vastassa ja ihan puskan toisella puolella. Toinen vihu tulee takaa. Käännyn mahallani sinne päin ja ammun vihun. Siinä samassa kuuluu sarjaa puskasta: käännyn salamana ja näin kummia: Veli hyppää nappi pohjassa suoraan piippu maahan ja kuuluu:"PERKELE!!"..Ammuin tän siihen paikkaan ja sitten revettiin. - "V V"
Softaaja_Pike kirjoitti:
Kerran kun softattiin pistooleilla pimeellä, niin mun tiimi kaivautu alotuspaikan vieressä olevaan kuuseen ja vihut meni peruna peltoon ja siinä sitten kykittiin puoli tuntia...
Osa kyllästy ja lähti póis. Jäljellä olin minä vastassani 2 vihua. Taisin ampua ainakin toise vai voitinkohan kummatkin..en muista mutta kykkimistähän se oli.
Näissä pistooli softeissa käy aina jotain hauskaa: Kerran yks vihu ampu mua metrin päästä...tyhjällä aseella.
Kerran luulin vihua omaks ja en edes kattonu sitä päin niin se työns aseen mun perseeseen ja laukas...
Kerran veli taas teki enemmän elminointeja puukolla kun aseella: esim. se ampu mun tiimiläisen ja puukotti mut. En tunnista tai ajatellu tai jotain: Rupesin selittämään:"joo...ne on ihan tossa puskassa..suojaa mua. päläpäläpäläpäläää"...Veli katto ihan äimän käkenä...Sitten tajusin että mut oli puukotettu.
Ja tämä kunnon ase softista:
Olin yksin monta vastaan...Veli oli vastassa ja ihan puskan toisella puolella. Toinen vihu tulee takaa. Käännyn mahallani sinne päin ja ammun vihun. Siinä samassa kuuluu sarjaa puskasta: käännyn salamana ja näin kummia: Veli hyppää nappi pohjassa suoraan piippu maahan ja kuuluu:"PERKELE!!"..Ammuin tän siihen paikkaan ja sitten revettiin.Hauskin, mutta ennen kaikkea mieleen jäävin tapahtuma (eräässä skenaariossa):
Ryhmämme eteni aamuyön hiljaisessa, usvan sumentamassa metsässä kohti vihollisen oletettua leiripaikkaa. Varustuksemme oli hyvin kevyt, vain ammuksia ja vettä. Painavat rinkat oli kätketty leiripaikkamme lähistölle suuren kiven suojiin ja peitetty sammaleella. Yritimme kulkea mahdollisimman äänettömästi, sillä tiesimme ettei kohteemme olisi enää kovinkaan kaukana. Puhua kukaan ei olisi jaksanutkaan. Kello oli 4:00 aamuyöllä ja meidän oltiin herätetty 10 minuuttia ennen lähtöä. Ryhmänjohtaja kulki edellä viittoen välillä käsimerkkejä. Puoliunissaankin jokainen tunsi ne ja totteli niitä sen kummemmin ajattelematta. Edessämme oli pieni riistapelto. Jäimme hetkeksi sen laidalle, metsän puolelle, kyykkyyn kuuntelemaan ja miettimään kulkureittiämme. Ryhmänjohtaja päätti kiertää pellon vasemmalta. Yhtäkkiä joku huomasi liikettä pellon toisella puolella olevassa katajapensaassa. Puskan heilahtelun huomannut ryhmämme jäsen nosti käden ylös huomion merkiksi ja kohta jokaisella ryhmästämme oli käsi nyrkissä ylhäällä. Jokainen oli näin tietoinen asiasta. Kaikki olivat kyykyssä ja katselivat herkeämättä puskaa. Hetken kuluttua pensaan takaa tuli esiin vihollisen vartiomies, joka oli käynyt katajapensaassa tyhjennyksellä. Jotkut ryhmämme jäsenet katsoivat vihollista jo punapisteensä läpi ja ottivat varovasti varmistimen pois. Kukaan ei kuitenkaan laukaissut. Matka oli sen verran pitkä, ettei osuma olisi ollut varma ja olisimme vain paljastunut. Odotimme hetken kunnes vihollinen oli kävellyt tarpeeksi meistä poispäin. Nyt tiesimme vihollisen sijainnin. Lähdimme kiertämään riistapeltoa vasemmalta entistäkin hiljaisemmin ja tietoisemmin siitä, että vihollinen oli lähellä. Jokaisen ryhmämme jäsenen naama oli ”meikattu” naamioväreillä parhaan mahdollisen naamioarvon saamiseksi. Nyt tiesimme vihollisen ja meidän välissä olevan vain tiheä kuusikko ja pieni kumpu. Jokainen otti hyvän aseman, tarkisti aseensa ja tähtäsi vihollisen teltan suulle ja yövartijaan. Kaksi miestä lähti ryhmänjohtajamme kanssa kiertämään vasemmalta vihollisen sivulle. Muut olivat asemissa odottamassa lupaa ampua. Vihollinen yritettiin saada ristituleen. Ryhmänjohtajamme ja kaksi muuta miestämme oli päässyt varovasti etenemään jo melkein määränpäähänsä, kun vihollisen yövartija huomasi nämä ja huusi hälytyksen. Kolmikkomme laittoi turpaa turpeeseen. Vihollisen teltasta alkoi kompuroida ulos juuri heränneitä vihollisia aseineen. Jokaisen ryhmämme jäsenen radiosta kuului: ”Tuli vapaa”, ja aseidemme sarjat rikkoivat aamuyön hiljaisuutta. Valkoista pientä palloa oli ilmassa kuin hyttysiä kesäpäivänä. Vihollinen oli yllätetty. Tähtäsin tarkasti punapistetähtäimeni läpi ja laukaisin lyhyen 5-6 kuulan sarjan vihollista päin. Se kannatti. Yksi toisensa jälkeen vihollisia lähti offgamelle aseet päidensä päällä. Mäntyyn, jonka vieressä makasin tuli pitkä sarja ja laiton pääni alas. Vihollisen tulituki oli ehtinyt ampumavalmiuteen ja piti nyt liipasinta pohjasa monen monituista sekuntia. Kurkkasin nopeasti männyn takaa ja taas kuulat halkoivat ilmaa aivan kypäräni yläpuolelta. Piilopaikkani oli huomattu. Laskin kolmeen ja kierähdin oikealle sammaleisen kiven taakse. Tähtäsin jälleen punapisteeni läpi. Haravoin vihollisen leiriä katseellani ja lopulta sain tähtäimeen sen samaisen tulitukipesäkkeen, joka oli meinannut osua minuun. Vedin liipasimesta ja hallittu 5-6:n kuulan sarja lähti kohti konekivääriä. Viimeinenkin vihollinen oli ”eliminoitu”. Ryhmänjohtajamme kävi määrätietoisesti läpi vielä kaikki teltat. Ketään ei löytynyt. Ryhmämme oli onnistunut täydellisesti eikä kukaan ryhmästämme ollut ottanut osumaa. Kun lähdimme takaisin kätkettyjen rinkkojemme luo, alkoi aamuaurinko jo lähettää ensimmäisiä säteitään pikkuhiljaa poistuvan usvan läpi.
- El Gamo
..juttu muistuu kahekskyt luvun alusta kun maalla alettiin softaileen silleen,et mä menin haneen ja broidi ja yks toinen lähti perään jäljittään lutkun kanssa.Mulla oli nahkatakki ja mopokyrärä flexi päässä, toisilla 1 ilmakivääri.
Pakenin yhteen latoon,jossa oli salaojaputkipinoja,sellasia punatiilisiä.Menin sellaisen taakse jemmaan.Broidi oli jossai ladon takana ja luulin,että lutku on sillä eikä kaverilla joka väijyi ovi aukossa.Yht'äkkiä lävähti ja kuti iskeytyi silmäkulmaani.Veri alkoi valumaan silmilleni ja huusin: ottakaa luoti pois!Luullen elokuvia katselleena ,että se olisi uponnut otsaani.Huudoimme kovasti eräällä kaivolla ennen kuin uskalsimme kotiin(mökille) mennä.Selitettiin, että kellonnuppi osui painiessa, meni selitys lekurillekkin tarkastuksessa läpi. Se oli sellasta kasari-softausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444776Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572619Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711004- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72934- 137845
- 49834
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810