"Onpas tuo LIHAVA!"
"Vitun LÄSKIPERSE!"
"Hirveet MEIJERIT!"
Tälläisiä ajatuksia tulee mieleeni, kun näen jonkun vanhan luokkatoverini. Lihavuus on nykyajan epidemia ja syypää tähän kehitykseen on Euroopan Unioni. Ruuan hintaa on laskettu, jengi istuu himassa ja mussuttaa makeisia korista. Lihavuus ei ole pelkästään esteettinen ongelma, siihen liittyy myös sairaudet. Aikuisiän
diapetes yleistyy ja nämä ihratynnyrit kärsivät myös nivelongelmista. LOPETTAKAA YLENSYÖNTI AJOISSA!!!
"Voita, ihraa, rasvaa"
MarttyyriMallari-TTt
3-kymppiset läskit
7
989
Vastaukset
- alle 30
Luehan joskus kuinka paljon elintarvikepakkauksissa on rasvaa. Mikä tahansa tuote. Vaikka ne voisi tehdä hyvän makuiseksi vähemmälläkin rasvalla ja sokerilla. Muuta ja makua.
Työelämäkin on varmaan kiireistä ja monen pitäisi ajatella joskus itseäänkin. Ja levätä tarpeeksi.
Itselläni on normaalipaino enkä käy luokkakokouksissa ollenkaan. =) - ongelma ...
Suomalaisilla on kyllä sellaiset geenit, turha vängätä vastaan - on kyllä taipuminen lihomaan,
elintasokysymys, liikkuminen vähentynyt koska joutuu asumaan lähiöissä joissa lapsetkaan ei saa kävellä kouluun jne.
Miten käy kiinalaisille, thaimaalaisille, vietnamilaisille länsimaissa...? Jos siirtyvät syömään länsimaista ruokaa. Siinäpä se, eivät siirry. - opettaja ...
Yksi opettaja sanoi yhtä lasta lihavaksi muille oppilaille, jotenkin arvostelevaan sävyyn.
Mietin vain, oliko tarkoitus provosoida keskustelua tai mitata kynnystä, mistä lapsien vanhemmat valittavat opettajan puheista.
Kenestäkään ei saisi puhua termein "se lihava" vaikka ei tarkoittaisi sillä mitään pahaa, koska se joku voi kärsiä siitä.LÄSKIKSI, jos joku on LÄSKI!!!
"Sitä sanotaan välittämiseksi"
MarttyyriMallari-TTt- oho.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
LÄSKIKSI, jos joku on LÄSKI!!!
"Sitä sanotaan välittämiseksi"
MarttyyriMallari-TTterikoinen käsitys välittämisestä.
oho. kirjoitti:
erikoinen käsitys välittämisestä.
LÄSKI, niin on parempi huomauttaa siitä hänelle. Näin tehden ympäristö on suojellut tätä poloista
LÄSKITERRORISMIN vaaroilta.
"Näin se van menee"
MarttyyriMallari-TTt- Luuviulu..
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
LÄSKI, niin on parempi huomauttaa siitä hänelle. Näin tehden ympäristö on suojellut tätä poloista
LÄSKITERRORISMIN vaaroilta.
"Näin se van menee"
MarttyyriMallari-TTtei ehkä myöskään kivalta kuulostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
