Mistä saisin halvimmalla decoupage-lakkaa (ei kuitenkaan verkkokaupoista, haluaisin jouluksi)? Onko lakoilla eroja vai onko sitä vain yhtä "merkkiä"? Kiitos!
Decoupage-lakka
8
8924
Vastaukset
- ask.
joo,askartelukauppaan vain hakemaan,pitäisi löytyä.En nyt muista mitä maksoi,eikä merkillä kai ole väliä.Koulussa teimme viime vuonna lasten kanssa jotain askartelua ihan tavallisella Kiilto-merkkisellä lakalla(tosin se ei ihan kaikkeen tällaiseen askarteluun sovi)
- kaupasta
Mä olen ostanut lakkaa ihan rautakaupasta, sellaista kuin KIva kalustelakka. Se ei tietty ulkokäyttöön ole paras mahdollinen, mutta sisätarvikkeisiin toimii. Löytyy himmeä ja kiiltävä. On ihan makuasia, että kumman valitset. Purkki on iso, mutta laita vaikka lasipurkkiin ja kansi päälle, niin säilyy pitkään kuivumatta.
- Näpertäjä
Kiitos teille avusta! Enpä olisi arvannut että ihan rautakaupassa myydään.
- hyvää joulua
Tossa juuri äsken huomasin, että tiimaristakin löytyy tuota lakkaa. Purkin hinta oli noin 4,50€.
- Hahah :D
Mä etsin juuri samaa tietoa, jouluksi tarvitsisin, ja nyt se löytyi! Eipä siinä mitään, seuraavalla kauppareissulla Tiimariin. (:
- pipa1969
Itse olen aina käyttänyt veteen ohennettua Erikeeperiä ja sitten viimeistellyn Kiva Kalustelakkaa. Tulee paljon halvemmaksi kuin nuo "oikeat" decoupage lakat jos tekee isoja tai vähääkään enemmän decoupage juttuja.
- pullatyttö
No mee rautakauppaan ja osta vaikka litrainen seinäliimapurkki, maksaa alle kympin ja toimii aivan hyvin.
- sonkalatinki
Minä olen käyttänyt jo monta vuotta deciupage-lakan sijaan sauna-sasua.
On halpaa 3litran pänikkä maksaa n.15 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161