Mistä saisin halvimmalla decoupage-lakkaa (ei kuitenkaan verkkokaupoista, haluaisin jouluksi)? Onko lakoilla eroja vai onko sitä vain yhtä "merkkiä"? Kiitos!
Decoupage-lakka
8
8861
Vastaukset
- ask.
joo,askartelukauppaan vain hakemaan,pitäisi löytyä.En nyt muista mitä maksoi,eikä merkillä kai ole väliä.Koulussa teimme viime vuonna lasten kanssa jotain askartelua ihan tavallisella Kiilto-merkkisellä lakalla(tosin se ei ihan kaikkeen tällaiseen askarteluun sovi)
- kaupasta
Mä olen ostanut lakkaa ihan rautakaupasta, sellaista kuin KIva kalustelakka. Se ei tietty ulkokäyttöön ole paras mahdollinen, mutta sisätarvikkeisiin toimii. Löytyy himmeä ja kiiltävä. On ihan makuasia, että kumman valitset. Purkki on iso, mutta laita vaikka lasipurkkiin ja kansi päälle, niin säilyy pitkään kuivumatta.
- Näpertäjä
Kiitos teille avusta! Enpä olisi arvannut että ihan rautakaupassa myydään.
- hyvää joulua
Tossa juuri äsken huomasin, että tiimaristakin löytyy tuota lakkaa. Purkin hinta oli noin 4,50€.
- Hahah :D
Mä etsin juuri samaa tietoa, jouluksi tarvitsisin, ja nyt se löytyi! Eipä siinä mitään, seuraavalla kauppareissulla Tiimariin. (:
- pipa1969
Itse olen aina käyttänyt veteen ohennettua Erikeeperiä ja sitten viimeistellyn Kiva Kalustelakkaa. Tulee paljon halvemmaksi kuin nuo "oikeat" decoupage lakat jos tekee isoja tai vähääkään enemmän decoupage juttuja.
- pullatyttö
No mee rautakauppaan ja osta vaikka litrainen seinäliimapurkki, maksaa alle kympin ja toimii aivan hyvin.
- sonkalatinki
Minä olen käyttänyt jo monta vuotta deciupage-lakan sijaan sauna-sasua.
On halpaa 3litran pänikkä maksaa n.15 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka983060GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24771