Heippa, Meille tulee vauva ja haluan pitää kissan pois makuuhuoneesta, oven ajattelin että ottas pois ja laittas tilalle jonkun muun ratkaisun josta kuulen läpi jos lapsi alkaa itkeskeleen tai muuta, ja samoin myös öisin ei haluta norm ovea pitää kii. Mitä voisi oven eteen laittaa ettei kissa pääse makkariin? Sermiä olen pitänyt edessä mutta sekin hankala aina laitella ja nostella pois. Tämä ratkaisu ei saa maksaa kuiteskaan kovin paljon :)
Eläimet pois huoneesta
4
1336
Vastaukset
- pinnikseen
kissasuoja niin ei tartte miettii että meneekö kissa vauvansänkyyn. Meillä ei kyllä kissa mennyt pinnikseen kun kaks kertaa alussa vähän nuuhkimaan ja sen jälkeen ei ole sinne mennyt. Jos tuo nyt on syynä siihen että et halua kissaa makkariin.
- Osta sen mittainen
haka rautakaupasta,että saat oven raolleen niin,että kissat eivät mahdu välistä.
Siinä tosin sitten tärveltyy se ovi ja ovenpieli:(- oslspo
onkse nyt niin vaikee mennä ostamaan tuubi puukittiä, työntää sitä reikiin, hioa tasaseks ja maalta vaikka vanupuikolla pieni täplä päälle. Tää kaikki maksaa n. 10 e
- kokemusta on
Sit on myös sellanen rulla ovi tai sellane säle hommeli haitari ovi mikä se sit lie :D Se on ohut ja ei ihan tiivis äänet kuuluu HYVIN eikä kisut mene läpi, PAITSI meillä kyllä kissat avaavat sen on niin helppoa =) Kun kukat piilotettu sinne niin aina niitä kukkia joku on käynyt kääntämässä ... Mut meillä kisut vasta alle vuoden ikäisiä... ei leikattuja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720