Jeez Eli VIIMEIN tulee täyteen 99 str jota olen tavoitellu noin 6 kuukautta, päätin samalla ottaa 1400 totalin ja kun juhlat on joulun alla olisi hyvä tilaisuus järjestää joulu juhlat. Juhlat on 18.12.2007 p2p
PAIKKA: Faladorin keskus piha(tele paikka)
AIKA: 19.00 alkaa
WORLD: W : 137 p2p
PÄIVÄMÄÄRÄ: 18.12.2007(tiistai)
Mitä teemme: Noh ensiksi menemme minun taloon ja Juttelemme sitä sun tätä sen jälkeen hankin 99str (muistakaahan onnittelu viestit :o) combat ringissä. Sitten haen Capen ja pidän Drop partyt: droppaan jotain rune kamaa ja dragon swordeja en tiedä mitä saan hankittua siihen mennessä
99 STR, 1400 TOTAL, JOULU JUHLAT
6
712
Vastaukset
- :( =(
oon f2p
Ja tuo klo 19.00 illalla on semmonen aika että siinä faladorin pihassa kannattaa olla noin 20min ennenmmin
- kur-ko
tulen jos kerkeän
- iurie
pidä juhlat klo 20.00, kun The Joulukalenteri on klo 19.10 xD
- w tf str wtf
eli tuun onnitelemaan toivotavasti voin olla drop partynkin :)
- I NOT WIN
OK.
tuun onnittelee ja muuten mikäs sun runescape nick on?
Mun I Not Win.
ja tuleeko paljon väkee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1657562Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1305189Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y432680- 2712318
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu812218Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont672078Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5672065Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.571126Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2911087Laittaisin whatsuppissa viestin
Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.661075