Jeez Eli VIIMEIN tulee täyteen 99 str jota olen tavoitellu noin 6 kuukautta, päätin samalla ottaa 1400 totalin ja kun juhlat on joulun alla olisi hyvä tilaisuus järjestää joulu juhlat. Juhlat on 18.12.2007 p2p
PAIKKA: Faladorin keskus piha(tele paikka)
AIKA: 19.00 alkaa
WORLD: W : 137 p2p
PÄIVÄMÄÄRÄ: 18.12.2007(tiistai)
Mitä teemme: Noh ensiksi menemme minun taloon ja Juttelemme sitä sun tätä sen jälkeen hankin 99str (muistakaahan onnittelu viestit :o) combat ringissä. Sitten haen Capen ja pidän Drop partyt: droppaan jotain rune kamaa ja dragon swordeja en tiedä mitä saan hankittua siihen mennessä
99 STR, 1400 TOTAL, JOULU JUHLAT
6
661
Vastaukset
- :( =(
oon f2p
Ja tuo klo 19.00 illalla on semmonen aika että siinä faladorin pihassa kannattaa olla noin 20min ennenmmin
- kur-ko
tulen jos kerkeän
- iurie
pidä juhlat klo 20.00, kun The Joulukalenteri on klo 19.10 xD
- w tf str wtf
eli tuun onnitelemaan toivotavasti voin olla drop partynkin :)
- I NOT WIN
OK.
tuun onnittelee ja muuten mikäs sun runescape nick on?
Mun I Not Win.
ja tuleeko paljon väkee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790