Sisäsiistiksi ilman paperia

Olli Santanen

Onko kenenkään koiranpentu oppinut sisäsiistiksi ilman sanomalehtiruljanssia?

Siis viety niin usein ulos että oppii tekemään tarpeensa sinne?

Onko liian kunnianhimoista yrittää opettaa koiraa sisäsiistiksi näin?

Kokeneemmat, kommentteja....

5

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ite oon jokaisen koiran opettanut sisäsiistiksi ilman papereita, suoraan ulos vain. Töitä sai tehdä, mut kannatti!

Omat koirat oli 4kk ikäisenä sisäsiistejä.

• pyrri pennulla

muutama oma "kusiriepu" siis pyyhe maassa johon teki.. sitten pesuun vaa tai että huuhtas ja kauvuu... ei tarvinnu roskiksesta kaivella sanomalehtiä.. hyvin oppi

• paiju

Mahdollista on! Itsellä 10vk pentu ja opetustapa on ollut juuri tämä. Ollaan käyty ulkona tarpeilla aina ruuan, leikkien, juonnin jne. jälkeen. Myös öisin olen automaattisesti herännyt käyttämään kerran pissalla. ..ja alku on ollut todella lupaavaa! :) Reilun 8 viikon ikäisenä pyysi jo itse ulos. Valitsin tämän tavan, koska tuntui että paperi jutuista ei tule mitään eikä ymmärtänyt niiden päälle ollenkaan. Ulosmeno mahdollisuudet on meillä muutenkin niin hyvät. Takaovelta omalle aidatulle pihalle.

Vanhempi koirani oppi papereilla sisäsiistiksi 14 viikon ikäisenä. Saapas näkyä miten tämän penikan kanssa käy :)

• A mother

Meillä on kaksi hoffipentua opetettu sillä tavalla sisäsiisteiksi. Todella nopeasti oppivatkin - taitaa olla helposti oppivaa rotua. Mutta minusta edellytyksenä on, että asuu omakotitalossa, niin että voi päästää koiran ulos mahdollisimman usein ja mahdollisimman nopeasti. Toinen edellytys on, että joku on aina kotona koiranpennun kanssa. Minusta tuntuu, ettei tämä systeemi onnistu, ei ainakaan kovin nopeasti, jos koiranpentu joutuu olemaan kauan yksin. Meillä tämä opetus meni loistavasti, vaikka moni suhtautui epäilevästi! Asumme toki metsän keskellä, joten koirat ovat päässeet vapaasti ulos suoraan keittiön ovesta tarpeen tullen! Kokeile rohkeasti, eikähän onnistu!!!

• sehän on sinusta

itsestä kiinni miten pentu oppii.
      Itsellä on 8kk ikäinen pentu ja kahdesti on tehnyt sisään,molemmilla kerroilla mun vika kun en huomannut että hätä on.
      Sitä pentuahan viedään sinne ulos,siis jatkuvalla syötöllä,kesäpentu on aina helpompi ja jos asut rivarissa/omakotitalossa niin ulkona asukaa suurinpiirtein.Mitä enemmän ulkona,sitä paremmin leimautuu ulos.Itsellä yks talvipentu ollut ja hitaammin oppi,ihan sen vuoksi ettei emäntä jaksanut laukata ulkona sataa kertaa päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe