super x9

ddddd7866543211446327789055436

sain lahjaksi super x9 kiväärin niin mitä teen saako siitö mienkään alle 100 eurolla kestävää ?

24

888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis miten niin kestävää?? Ase on aivan riittävän kestävä, kuhan sen pitää vakiona. Mutta jos sitä haluaa virittää, niin kannattaa omistaa cnc jyrsin, jotta saa tehtyä kaikki osat uudestaan.

• eeeeeereree

viimeksi kuin kysyin tätä samaa vastasit että ase hajoaa käsiin ja kuulakantaa 15metriä vähän väliä niin eikös se meinaa että se on helposti hajoava?siis jos kuula normisti kantaa 50metriä niin eikös 15 metriä ole rikkinäisyyden merkki?-.- et siin sulle "yber" softaaja -.-

• m3tsAEp31kk0
        eeeeeereree kirjoitti:

viimeksi kuin kysyin tätä samaa vastasit että ase hajoaa käsiin ja kuulakantaa 15metriä vähän väliä niin eikös se meinaa että se on helposti hajoava?siis jos kuula normisti kantaa 50metriä niin eikös 15 metriä ole rikkinäisyyden merkki?-.- et siin sulle "yber" softaaja -.-

Kerro missä välissä yber_softaaja on sanonut että ase ei vakiona kestä. Ja jos ase ampuu välillä 15m niin tämä voi myös johtua siitä että aseen hop-up on perseellään (vai onko super x9 hop-up:pia? ;] ).

• fffhfh
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Kerro missä välissä yber_softaaja on sanonut että ase ei vakiona kestä. Ja jos ase ampuu välillä 15m niin tämä voi myös johtua siitä että aseen hop-up on perseellään (vai onko super x9 hop-up:pia? ;] ).

hei älyhoi ei kukaan edes 2v tekisi tarkkuuskivääriä ilman hop uppia siinä on säädettävä hop up.
        Ps yber softaaja sanoin sen minulle kun kysyin aseesta noin kuukausi sitten ja silloin haukkui että se hajoo käsiin kantaa 15metrii ja ihan paska ja sit lesotti jollain vesurilla et siihen on mennyt oike 700 euroo rahaa , siis ihan pellepuli ukko

• m3tsAEp31kk0
        fffhfh kirjoitti:

hei älyhoi ei kukaan edes 2v tekisi tarkkuuskivääriä ilman hop uppia siinä on säädettävä hop up.
        Ps yber softaaja sanoin sen minulle kun kysyin aseesta noin kuukausi sitten ja silloin haukkui että se hajoo käsiin kantaa 15metrii ja ihan paska ja sit lesotti jollain vesurilla et siihen on mennyt oike 700 euroo rahaa , siis ihan pellepuli ukko

Jos et ymmärrä huumorintajuani niin kyllähän minä tiedän että tarkkuus kiväärillä ei tee mitään jos siinä ei ole hop-up:pia. Ja pyydän anteeksi koska epäilin sinun sanojasi yber_softaajasta vaikka en minä kyllä häntä ihan pellepuli ukoksi sanosi, sillä kyllä häneltä tietoa ja kokemusta löytyy.

• Softaaja_Pike
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Jos et ymmärrä huumorintajuani niin kyllähän minä tiedän että tarkkuus kiväärillä ei tee mitään jos siinä ei ole hop-up:pia. Ja pyydän anteeksi koska epäilin sinun sanojasi yber_softaajasta vaikka en minä kyllä häntä ihan pellepuli ukoksi sanosi, sillä kyllä häneltä tietoa ja kokemusta löytyy.

Super X9 kantaa max 60m...Paljon vaikka apsi kantais niillä virillä? Aika paljon enemmän.

• mahtaapa
        Softaaja_Pike kirjoitti:

Super X9 kantaa max 60m...Paljon vaikka apsi kantais niillä virillä? Aika paljon enemmän.

mietipääs apsin hintaa noilla vireillä että kestää... about 300 euroa viri ja ase

• mahtaapa kirjoitti:

mietipääs apsin hintaa noilla vireillä että kestää... about 300 euroa viri ja ase

No super x9 ei hajoa mitenkään kriittisitä paikoista huonon laadun takia, vaan toteutuksen. mm. tikkulipas ei ole varmin ja se voi katketa tai murskaantua sen osuessa kiveen. Eikä uutta saa paitsi itse tekemällä, mikä on aikamoinen operaatio.

• knknnj
        mahtaapa kirjoitti:

se on ihan hyvä oolen pelannut vähän aikaa ja toimii hyvin osuin 50m päähän yhteen viholliseen its working

• Softaaja_Pike

Eli jos lähdet tekeen aseesta parempaa niin aloita hommaamalla trk piipu. Joudut oleteettavasti vähän muokkamaan jotain sillä Super X9:iin ei taida omaa trk piippua löytyä....

• super x hepun kamu

sinä joka kyselet super x 9 kivääristä niin minun kaverillani on super x 9 joka ampuu 203m/s ja siihen on laitettu vsr 10 osia joita on muokattu aika lailla ja ei voistaseks oo hajonnut se kyl tunnahtaa ku sillä lojauttaa mut se ei oo kovin mukava ladata....

• Siis kato kun sun kamulla on sellanen, koska jopa pdi:iin super kestän sylinterin pään hampaat menevät välillä sileiksi tuollaisella jousella... Tai no voihan ase olla asista koottu, eli mikään muu osa ei ole alkuperäistä paitsi tukki.

• Joonas-89

Joo,

Mäkin nimittäin ostin tossa keväällä tommosen super x9:in.

Se toimi ekat 10 min hyvin sitten sieltä lensi jousi ulos piipusta :/

Nyt jos joku tämän lukija harkitsee sen ostamista niin kannattaa harkita sitä että haluaako oikeasti pelikelpoisen aseen vai super-x9:in.

Jos haluaa halvalla vähänkin pelikelpoisen tarkkuuskiväärin niin VSR-10 on oikea valinta.

Siitä superin virityksestä...
      Mailasin heti ekalla viikolla proairsoftille(josta ostin sen) sen vioista.ja kysyin viri/varaosista,niitä kuulemma oli tulossa mutta ne kuulemma olivat TODELLA huonoja......

Kaiken kaikkiaan kouluasteikolla(4-10)annan super-x9:lle

Ilman virejä:4-!

Virien kanssa 5 !

• Softaaja_pike

"jousi piipusta ulos!"

Miten tää on mahdollista??

Huijaatko?

• heppuliinininininini3203012...
        Softaaja_pike kirjoitti:

"jousi piipusta ulos!"

Miten tää on mahdollista??

Huijaatko?

Hah no tuota itsekkin mietin että kyllä tuo joonas on kyllä tunkenut itse sinne piippuun ne jousensa :D
        ei se ole mitenkään voinut lentää ulos piipusta ellei tässä pyssyssä ole 20cm leveää piippua ;D
        kyllä te ootte hakusessa....

No kummiskin tuo super x 9 on ihan hyvä pyssykkä.
        Minulla on ja kronottaa toistaseksi tuon 174 m/s
        Se on kyllä totta että nuo vesurin osat kun vähän sahailee ja viilaa niin hvin uppoaa ja kestääkin on siinä m 150 jousi ja sillä menee tuo 174.
        no mulla on kyl tossa viel aika paljon noit superin osii tarkotus ois saada kronottamaan tuo 250 raja koska serkullani kronottaa 254 se on sitä kyh'illyt tosta aseen myyntiin tule ajan jälkee pitkät tovit tarkotus nyt ois munkin vähän muokata
        tuo asetta sisäisesti :D

• heppuliinininininini3203012... kirjoitti:

Hah no tuota itsekkin mietin että kyllä tuo joonas on kyllä tunkenut itse sinne piippuun ne jousensa :D
        ei se ole mitenkään voinut lentää ulos piipusta ellei tässä pyssyssä ole 20cm leveää piippua ;D
        kyllä te ootte hakusessa....

No kummiskin tuo super x 9 on ihan hyvä pyssykkä.
        Minulla on ja kronottaa toistaseksi tuon 174 m/s
        Se on kyllä totta että nuo vesurin osat kun vähän sahailee ja viilaa niin hvin uppoaa ja kestääkin on siinä m 150 jousi ja sillä menee tuo 174.
        no mulla on kyl tossa viel aika paljon noit superin osii tarkotus ois saada kronottamaan tuo 250 raja koska serkullani kronottaa 254 se on sitä kyh'illyt tosta aseen myyntiin tule ajan jälkee pitkät tovit tarkotus nyt ois munkin vähän muokata
        tuo asetta sisäisesti :D

Missäs päin pelaatte, jos serkullasi on 250m/s ampuva super x9 tulen sitä katsomaan, vaikka sitten taxilla.

• yber_softaaja kirjoitti:

Missäs päin pelaatte, jos serkullasi on 250m/s ampuva super x9 tulen sitä katsomaan, vaikka sitten taxilla.

Ja ei edes arnista löytynyt yhtään super x9 joka olisi kestänyt, tai edes mahdoillista virittää.

http://www.arniesairsoft.co.uk/forums

• moimoimoimoimoimoimoimoi
        yber_softaaja kirjoitti:

Ja ei edes arnista löytynyt yhtään super x9 joka olisi kestänyt, tai edes mahdoillista virittää.

http://www.arniesairsoft.co.uk/forums

Eli siis eihän tuollaisilla tehoilla saa edes pelata
        julkisesti...
        Minä vedän tolla mun jing gong ak dragunovilla muuten.serkkuni asuu Posiolla ja itse asun muoniossa.Ei serkkunikaan luultavasti pelaa tuolla super x 9 koska hänellä on ainakin ak 47(marui),
        Classic army aug (126m/s),
        Ja maruin g36c 103m/s

• moimoimoimoimoimoimoimoi kirjoitti:

Eli siis eihän tuollaisilla tehoilla saa edes pelata
        julkisesti...
        Minä vedän tolla mun jing gong ak dragunovilla muuten.serkkuni asuu Posiolla ja itse asun muoniossa.Ei serkkunikaan luultavasti pelaa tuolla super x 9 koska hänellä on ainakin ak 47(marui),
        Classic army aug (126m/s),
        Ja maruin g36c 103m/s

Suomessa ei ole mitään lakia, mikä kieltäisi noilla tehoilla pelaamisen, ja eräs kaverini omisti vielä voisi sitten yli 200m/s amppuvan vsr 10:pin. NYkyään hän virittelee tanakastaan co2 samoja tehoja, tai hieman enemmän.

Suomeen on siis vakiintunut sääntö ettei yli 3 joulen aseita katsota hyvällä ja joihinkin JÄRJESTETTYIHIN peleihin ei tuollaisella pyssyllä pääse, kuten yhdistysten pelit.

• aosjkdasdj

minkä kokoinen tarkkuuspiippu sopisi super x-9 ??

• kk

siis oikeesti järki käteen yber_softaaja sä sanoit et muka super x9 ei saa uutta tikkulipasta tässä sulle lipas: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_UA_315M1.html
      mä tiiän et laitoit ton viestin vuonna 2007 ja sillon niit ei ehkä myyty mut olis varmaan ollu paakko löytyä.

• tallink 2130

kuinka hoppi kumin voi vaihtaa vastakkaa nopiaa

• TROLOLOLOLOLOLO

Ottamalla vanhan pois ja laittamalla uuden tilalle.

• tallink 2130

kuinka se vaihdetaan muuten kuin Ottamalla vanhan pois ja laittamalla uuden tilalle trololololoololoolololo on täysi homo ruskeennreijjjän ritari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe