Sinä jolla on kakaroita, aivot - ja lentelet ympäriinsä.
Tiedät mitä teet, eikö niin?
"Perintönä tuhottu planeetta"
lentely = rikos
5
544
Vastaukset
- kommentoisin..
että, paljon suurempi rikos on lisääntyä ja täyttää maa!!
- samaa mieltä
Sama asia. On sivuseikka millä täytetään ,jos tila on rajallinen. Ihmisten toiminta on liian suurelta osin järkeä vailla.
On kamalan kipeätä nähdä ihminen, kun kuitenkin pitää lajitovereistaan. - matkustaminen
samaa mieltä kirjoitti:
Sama asia. On sivuseikka millä täytetään ,jos tila on rajallinen. Ihmisten toiminta on liian suurelta osin järkeä vailla.
On kamalan kipeätä nähdä ihminen, kun kuitenkin pitää lajitovereistaan.olisi niin hidasta jaihinkin paikkoihin lähes mahdotonta. joten mielummin lentokoneet, kuin jämähtäminen pelkkään suomeen .
yritän ymmärtää muitakin, mutta silti .
- ninpäs
koneet ne lentelee vaan tyhjänä ja sekös vasta tuhlausta oliskin...
- lopetetaan
Äkkiä lopetti Syterling Helsinki-Malaga halpalennot ja nyt Clickair Helsinki-Barcelona lennot. Harmittaa, kun Suomessa ei halpalentoyhtiöt kannata, kun suomalaiset vain haluavat lentää Finnairilla. Olin jo ostanut lipun Clickairilla, mutta matka ein toteudu.
Niin, että maapallon tila on tosiaan huolestuttava, mutta kun aikamma täällä on niin lyhyt ja mentyä sen, paluu mahdoton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172263Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671519Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell751175Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046