mutta mitä sanot itse tähän epäilyhin?
OUTO KIRJOITUSKILPAILU!!
Kirjoittanut: sivusta seuraillut 16.12.2007 klo 17.46
Suoraan asiaan....
1. Kurjuuden kuningas ( neuvos ite??)
-runoa kehutaan, ei mitään negatiivista palautetta, vaikka se ei kelpaa Kainuun Sanomien mielipidepalstalle...
2. ja 3. Kössin kirjoitukset, pelkästään negatiivista arvostelua, mikä pistää minut ajattelemaan, millä perusteellahan ne on palkittu???
Onkohan tähän kyseiseen kirjoituskilpailuun osallistunut ketään muuta ja alkaa tuntua siltä, että tuomaristo koostuu Kyläpoliisista ja Rantaneuvoksesta.
Jos olen väärässä, pyydän Kyläpoliisia, joka toimii neuvoksen tiedottajana, ilmoittamaan tämän ulkopuolisen tahon.
Ettei vaan olisi ollut Nettipoliisi!!
Virallisissa kilpailuissa ilmoitetaan aina tuomaristoon osallistuvien nimet.
Kurjuuden kuningas
3
442
Vastaukset
- Kurjuuden kuningas
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee... Suomi on vielä suhteellisen vapaa maa esittää eri medioissa omia näkemyksiään, joten olkaamme edes siitä kiitollisia
- peeraus
Tuleeko siitä Neuvos-näytelmä kesäteatteriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439