FACEBOOK

tiiiiiiiiiiiiiiiina

Miten saan poistettua tunnukset facebookista!?

15

8122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

tunnushan ei poistu kokonaan, ellei siitä ilmoita ylläpidolle ja pyydä sen poistamista.

Poista ensin kaikki sisältö mitä tunnukseen on laitettu (kuvat, wall-postaukset, yms.).
      Sen jälkeen pitäisi pyytää ylläpidolta, että poistavat tunnuksen (mainitse nimesi). Ylläpitoon voi ottaa yhteyttä seuraavilla osoitteilla:

[email protected]
      [email protected]
      [email protected]

Kun saat vastauksen, että tunnus on poistettu, testaa asia yrittämällä kirjautua palveluun. Jos et saa pyyntöä aktivoida tunnus, on tunnuksen poisto onnistunut.

Normaali toimenpide menee seuraavasti:
      Kirjaudu sisään
      Mene account sivulle ja valitse "deactivate" kohdassa Deactivate Account.

• jalppe19

onko jollain käynyt niin et facebook päästää sisälle välillä ja välillä ei?????? sillon kun ei päästä niin sanoo että salasana väärin. vaikka päästää samoilla tunnuksilla aina välillä.

• kiusaantunut

Eilen ilmaantui facebookiini teksti : Et voi kirjautua juuri nyt .
        Olemme yhteydessä sinuun kun olemme tarkastaneet kuvasi. Sinut kirjataan nyt turvallisuussyistä ulos facebookista !
        Olen kohta vuorokauden odottanut tuota yhteydenottoa, mutta mitään ei ole kuulunut !

• Joulumuori65

Sama homma. Onko sulle jo jotain selvinnyt?

• Mies

Sähköpostiosoitteeni vaihtui,ja samantien häipyi Facebook tietoni!! Mihin katosivat ja miten ne saa takaisin?? Millä saa yhteyden ylläpitoon??

• Hevisami

En pysty avaamaan facebookkia puhelimella, kun se vaan ilmoittaa, että kieltä suomi ei ole määritelty, mitä teen?

• ainiijooahaa
        Hevisami kirjoitti:

En pysty avaamaan facebookkia puhelimella, kun se vaan ilmoittaa, että kieltä suomi ei ole määritelty, mitä teen?

raavi puhelimella nuppiis , kunnes saat ahaaa elämyksen.

• veispook

Mitä teen kun tietokone ei aukee?

• poijuksitaiankkuriks

vie veneeseen ankkuriks.

• Kkoska feisbuukki on alkanut kieltään kysymykset jotka koskee maahan muuttajia,eikö feisbuukin kautta voi kysyä yleistä mielipidettä jonkun asian yhteyressä joka koskee muslimeja. Onko sanan vapautta rajattu lisää.

• Anonyymi

Miten voisin palauttaa entisen facesivuni ?

• Anonyymi

Miten menen mun facen sivulle? Ja mistä tiedän että se on minu?
      Jelppikää nyypiä.

• Anonyymi

Maalaa ja leikkaa!

• Anonyymi

Facebookin toiminta mielivaltaista paskaa. Ei taida Mark Zuckerberg:lla olla sanomista kun viranomainen määrää tahdin. USA maailmanpoliisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      94
      3358
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2782
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      110
      2397
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1794
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1593
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1535
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1330
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1306
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe