Polo 1.4 vm-00 etupolttimoita vaihtamaan itse,vai tarviiko niihin jotain erikoistyökaluja? Ei viitsis huoltoon viedä vain sen takia.
Kiitos jos neuvot naista mäessä eikä sen alla.
Pystyykö
2
664
Vastaukset
- Arto1
Luulen että pystyy ja suht helposti. Ainakin jos on samanlainen kuin Classic Poloissa tuo valoumpio. Pystyperäisessäkin lie suht samaa mallia. Ei tarvii mitää työkaluja, ihan sormilla onnistuu.Eli otetaan muovinen suoja lampuntakaa pois ja polttimosta johtopistoke irti ja lopuksi polttimoa pitävä sanka kammetaan kolostaan pois, niis sanka kääntyy edestä pois. Sitten otat polttimon pois ja uusi tilalle samoin kuin vanhakin ollut kiinni. Käänteisessä järjestyksessä kasaat takaisin. Ihan helppoa.
- Arska
Kyllä pystyy. Ihan normi polttimot ja vaihtaminen vie varmaan 1min/lyhty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931