Polo 1.4 vm-00 etupolttimoita vaihtamaan itse,vai tarviiko niihin jotain erikoistyökaluja? Ei viitsis huoltoon viedä vain sen takia.
Kiitos jos neuvot naista mäessä eikä sen alla.
Pystyykö
2
798
Vastaukset 2
- Arto1
Luulen että pystyy ja suht helposti. Ainakin jos on samanlainen kuin Classic Poloissa tuo valoumpio. Pystyperäisessäkin lie suht samaa mallia. Ei tarvii mitää työkaluja, ihan sormilla onnistuu.Eli otetaan muovinen suoja lampuntakaa pois ja polttimosta johtopistoke irti ja lopuksi polttimoa pitävä sanka kammetaan kolostaan pois, niis sanka kääntyy edestä pois. Sitten otat polttimon pois ja uusi tilalle samoin kuin vanhakin ollut kiinni. Käänteisessä järjestyksessä kasaat takaisin. Ihan helppoa.
- Arska
Kyllä pystyy. Ihan normi polttimot ja vaihtaminen vie varmaan 1min/lyhty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881398
- 681166
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164860Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.68726- 93725
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103674Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37636- 43631
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59629