Hei!
Olen Suomessa asuva venäläissyntyinen nuori nainen joka on menossa naimisiin Markossa, marokkolaisen miehen kanssa. Minulla on Suomen kansalaisuus. Olemme molemmat muslimeja ja meidät vihitään Agadirissa moskeijassa. Miten avioliitto astuu Suomessa voimaan? Mieheni muuttaa Suomeen vasta ensi kesänä. Täytyykö saada Suomen viranomaisten lupia ennen vihkimistä?
Marokkolainen mies
russiamorocco
2
614
Vastaukset 2
- tarvittaneen
Mielestäni silti tarvitset jonkinlaiset esteettömyystodistukset Suomalaisesta muslimiseurakunnastasi? Jotta avioliitto astuisi Suomessa voimaan, täytyy esteiden tutkinta olla tehtynä joko maistraatin tai seurakunnan toimesta.
Kannattaa ottaa yhteyttä oikeusministeriöön ja varmistaa asia. - Anushka28
minäkin olen venäläissyntyinen, ja mullakin marokkolainen mies, jo kohta 9 vuotta... :) kivaa kun löytyy samanlaisia :)
...en tosin oo muslimi...vielä ainakaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3481474- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111822
- 18460
- 38444
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i91423- 36423