www.apartments-mitte.de tänään kotiuduimme 3 yötä 200m Brandenburgin portilta. Siisti tilava huone 60e/yö. Sijaitsee Hotel Adolonin takapihalla juutalaisten muistomerkin edessä. 500m Potsdamer plazilta. 10 min kävely Philharmoniín konserttia kuuntelemaan. Sehr gut.
Suosittelen tätä majoitusta.
Gluhwin
4
2199
Vastaukset
- olenkin ajatellut...
Olinkin ajatellut joskus käydä Berliinissä, mutta sitten jotkut sanoivat, että se on tylsä kaupunki, joten en tiedä, jos se laski alemmas listalla...
- milloin mitenkin
Matkat - milloin mitenkin varmaan.
Että saisi nukkua täydet yöt. - täällä yöpyminen
eikös siellä ole 7yötä minimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051