jaalan herttareeti

???

onko herttareetin vuokramökeissä enään mitään toimintaa ?

14

6332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeinen asukas!

Herttareeti ollut jo koko kesän myynnissä rantoineen ...mökit homeessa ja purkukunnossa.. Lyyli itse heitti veivin nyt alku syksystä myyntiä hoitaa lapsenlapset Antti ja Piia helsingistä!!!

• heeejjj

Moi!
        Meijän perhe nykyään omistaa tai pitää vuokralla herttareetiä!no joo eihän se mikään iso juttu oo kunhan vaan sanoin itse olen sitä mieltä että meidön pitäisi vaan lähteä ja vuokrata joku uusi paikka mutta muuten herttareeti ON TODELLA TODELLA TODELLA kaunis ravintola/motelli ♥♥♥♥

• Oikeinkirjoittaja.

"onko herttareetin vuokramökeissä enään mitään toimintaa ? "

Suomennettuna:

Onko Herttareetin vuokramökeissä ENÄÄ mitään toimintaa ?

• Kiälioppi-Bätmän.;

"Oikeinkirjoittaja."
        Nimimerkkiin ei pistettä: Oikeinkirjoittaja
        Esim. virheellisistä nimimerkeistä:
        Pertti;
        Markku,
        Perse-Apina.

"Suomennettuna:"
        Toimintaasi kuvaava verbi virheellinen. Kyseessä on kieliopillinen korjaus, ei suomennos.

"Onko Herttareetin vuokramökeissä ENÄÄ mitään toimintaa ?"
        Saat pisteitä kun korjasit lauseen ensimmäisen sanan ensimmäisen kirjaimen isoksi, mutta et huomannut että viimeisen sanan ja kysymysmerkin turhaa väliä.

Mutta ihan hyvää työtä teit. Suurin osa ihmiskunnasta nukkuu nyt paremmin ja sait uusia ihailijoita, jotka palvoisivat sinua, jos et piilottaisi henkilöllisyyttäsi salaperäisen "Oikeinkirjoittaja."-nimimerkin taakse.

• ??????

Eihän tässä ole mitään vastausta siihen että onko niissä Herttareetin mökeissä mitään toimintaa?

• silti.

"mökit homeessa ja purkukunnossa."

No sittehän siinä olis kerrankin halpa asunto minne vois muuttaa kun ei kymenlaaksossa halpaa saa oikein mistään.
      tuo purkukuntoisuuskin on vain lainausmerkkien välissä.
      periaatteessa sillä ei ole mitään merkitystä. oma asia.
      homehaitta on turhaan liioiteltu juttu myöskin. edelleen... oma asia sekin.

• penal anastasija

on toimintaa vkl

• UPM paperi.

mutta ei sinulle koska olet köyhempi kuin minä

• ontoimintaa

On toimintaa

• kuusaapeestä

huoratoimintaa

• Kaeppa10

Miten sinne toimintaan saa yhteyttä?
        Ajetaanko vaan alas mökeille ja tulevatko katsomaan kuka tuli vai asuvat ravintolan takana huoneissa?

• Moro. Niin vieläkö Herttareetissä olisi tyttö toimintaa? Joskus oli mut siitä jo parikymmentä vuotta. Nyt kun taas asuu täälläpäin niin vois piipahtaa.

• Anonyymi

Mikä on lähellä Vanhaa Keloa vastapäätä sijaitsevan huoltoaseman nimi? Onko tällä omistajaa?

• Anonyymi

Vanhaa Keloa vastapäätä ei ole huoltoasemaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5178
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      482
      2446
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1189
    4. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      917
    5. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      5
      912
    6. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      832
    7. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      190
      759
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      36
      744
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      724
    10. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      49
      690
    Aihe