jaalan herttareeti

???

onko herttareetin vuokramökeissä enään mitään toimintaa ?

14

7058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeinen asukas!

Herttareeti ollut jo koko kesän myynnissä rantoineen ...mökit homeessa ja purkukunnossa.. Lyyli itse heitti veivin nyt alku syksystä myyntiä hoitaa lapsenlapset Antti ja Piia helsingistä!!!

• heeejjj

Moi!
        Meijän perhe nykyään omistaa tai pitää vuokralla herttareetiä!no joo eihän se mikään iso juttu oo kunhan vaan sanoin itse olen sitä mieltä että meidön pitäisi vaan lähteä ja vuokrata joku uusi paikka mutta muuten herttareeti ON TODELLA TODELLA TODELLA kaunis ravintola/motelli ♥♥♥♥

• Oikeinkirjoittaja.

"onko herttareetin vuokramökeissä enään mitään toimintaa ? "

Suomennettuna:

Onko Herttareetin vuokramökeissä ENÄÄ mitään toimintaa ?

• Kiälioppi-Bätmän.;

"Oikeinkirjoittaja."
        Nimimerkkiin ei pistettä: Oikeinkirjoittaja
        Esim. virheellisistä nimimerkeistä:
        Pertti;
        Markku,
        Perse-Apina.

"Suomennettuna:"
        Toimintaasi kuvaava verbi virheellinen. Kyseessä on kieliopillinen korjaus, ei suomennos.

"Onko Herttareetin vuokramökeissä ENÄÄ mitään toimintaa ?"
        Saat pisteitä kun korjasit lauseen ensimmäisen sanan ensimmäisen kirjaimen isoksi, mutta et huomannut että viimeisen sanan ja kysymysmerkin turhaa väliä.

Mutta ihan hyvää työtä teit. Suurin osa ihmiskunnasta nukkuu nyt paremmin ja sait uusia ihailijoita, jotka palvoisivat sinua, jos et piilottaisi henkilöllisyyttäsi salaperäisen "Oikeinkirjoittaja."-nimimerkin taakse.

• ??????

Eihän tässä ole mitään vastausta siihen että onko niissä Herttareetin mökeissä mitään toimintaa?

• silti.

"mökit homeessa ja purkukunnossa."

No sittehän siinä olis kerrankin halpa asunto minne vois muuttaa kun ei kymenlaaksossa halpaa saa oikein mistään.
      tuo purkukuntoisuuskin on vain lainausmerkkien välissä.
      periaatteessa sillä ei ole mitään merkitystä. oma asia.
      homehaitta on turhaan liioiteltu juttu myöskin. edelleen... oma asia sekin.

• penal anastasija

on toimintaa vkl

• UPM paperi.

mutta ei sinulle koska olet köyhempi kuin minä

• ontoimintaa

On toimintaa

• kuusaapeestä

huoratoimintaa

• Kaeppa10

Miten sinne toimintaan saa yhteyttä?
        Ajetaanko vaan alas mökeille ja tulevatko katsomaan kuka tuli vai asuvat ravintolan takana huoneissa?

• Moro. Niin vieläkö Herttareetissä olisi tyttö toimintaa? Joskus oli mut siitä jo parikymmentä vuotta. Nyt kun taas asuu täälläpäin niin vois piipahtaa.

• Anonyymi

Mikä on lähellä Vanhaa Keloa vastapäätä sijaitsevan huoltoaseman nimi? Onko tällä omistajaa?

• Anonyymi

Vanhaa Keloa vastapäätä ei ole huoltoasemaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3888
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe