onko herttareetin vuokramökeissä enään mitään toimintaa ?
jaalan herttareeti
14
6332
Vastaukset
- Viimeinen asukas!
Herttareeti ollut jo koko kesän myynnissä rantoineen ...mökit homeessa ja purkukunnossa.. Lyyli itse heitti veivin nyt alku syksystä myyntiä hoitaa lapsenlapset Antti ja Piia helsingistä!!!
- heeejjj
Moi!
Meijän perhe nykyään omistaa tai pitää vuokralla herttareetiä!no joo eihän se mikään iso juttu oo kunhan vaan sanoin itse olen sitä mieltä että meidön pitäisi vaan lähteä ja vuokrata joku uusi paikka mutta muuten herttareeti ON TODELLA TODELLA TODELLA kaunis ravintola/motelli ♥♥♥♥
- Oikeinkirjoittaja.
"onko herttareetin vuokramökeissä enään mitään toimintaa ? "
Suomennettuna:
Onko Herttareetin vuokramökeissä ENÄÄ mitään toimintaa ?- Kiälioppi-Bätmän.;
"Oikeinkirjoittaja."
Nimimerkkiin ei pistettä: Oikeinkirjoittaja
Esim. virheellisistä nimimerkeistä:
Pertti;
Markku,
Perse-Apina.
"Suomennettuna:"
Toimintaasi kuvaava verbi virheellinen. Kyseessä on kieliopillinen korjaus, ei suomennos.
"Onko Herttareetin vuokramökeissä ENÄÄ mitään toimintaa ?"
Saat pisteitä kun korjasit lauseen ensimmäisen sanan ensimmäisen kirjaimen isoksi, mutta et huomannut että viimeisen sanan ja kysymysmerkin turhaa väliä.
Mutta ihan hyvää työtä teit. Suurin osa ihmiskunnasta nukkuu nyt paremmin ja sait uusia ihailijoita, jotka palvoisivat sinua, jos et piilottaisi henkilöllisyyttäsi salaperäisen "Oikeinkirjoittaja."-nimimerkin taakse.
- ??????
Eihän tässä ole mitään vastausta siihen että onko niissä Herttareetin mökeissä mitään toimintaa?
- silti.
"mökit homeessa ja purkukunnossa."
No sittehän siinä olis kerrankin halpa asunto minne vois muuttaa kun ei kymenlaaksossa halpaa saa oikein mistään.
tuo purkukuntoisuuskin on vain lainausmerkkien välissä.
periaatteessa sillä ei ole mitään merkitystä. oma asia.
homehaitta on turhaan liioiteltu juttu myöskin. edelleen... oma asia sekin. - penal anastasija
on toimintaa vkl
- UPM paperi.
mutta ei sinulle koska olet köyhempi kuin minä
- ontoimintaa
On toimintaa
- kuusaapeestä
huoratoimintaa
- Kaeppa10
Miten sinne toimintaan saa yhteyttä?
Ajetaanko vaan alas mökeille ja tulevatko katsomaan kuka tuli vai asuvat ravintolan takana huoneissa?
Moro. Niin vieläkö Herttareetissä olisi tyttö toimintaa? Joskus oli mut siitä jo parikymmentä vuotta. Nyt kun taas asuu täälläpäin niin vois piipahtaa.
- Anonyymi
Mikä on lähellä Vanhaa Keloa vastapäätä sijaitsevan huoltoaseman nimi? Onko tällä omistajaa?
- Anonyymi
Vanhaa Keloa vastapäätä ei ole huoltoasemaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690