En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta laitan kumminkin. Kaverillani on häät ensi kesänä ja pitäisi löytää joku kiva malli omalle puvulleni. Puku tullaan itse tekemään, koska morsian haluaa minun pukuuni jotain samaa(olen kaaso), kuin on hänen hääpuvussaan. Ongelmana on vielä se, että jos tässä puolen vuoden sisällä vauvayritykset onnistuu niin voin olla kesällä jo isomahainen..:) Puvun pitäisi siis olla sellainen joka käy nyt ja myös raskaana ollessa. Itse ajattelin jotakin sellaista, jonka yläosa (rintojen kohdalta) on "tiukka" tai siis myötäilevä, rintojen alle tulisi jonkin paksuinen nauha, jonka jälkeen loppuosa mekosta olisi löysä ja laskeutuvaa kangasta!
Kylläpäs tuli selitystä, mutta laitelkaa hyviä linkkejä tms. mistä voisi katsella malleja.
Kiitos jo etukäteen!:)
Juhlapukua häihin..
Mirana00
1
351
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622