Hitsi kun mennyt näköjään hankalaksi nuottien julkaisu netissä. Jotain sanoja jossain on, mutta mitään nuotteja ei taida löytyä? Jotenkin hoopoa, että edelleen on edelleen täysin mahdollista vaikkapa lainata nuottikirja jostain ja ottaa siitä kopioita parhaaksi katsomallaan tavalla, mutta netissä ei, koska sitä pystytään valvomaan. Kaikki katsotaan julkaisutoiminnaksi. Hankaloitetaan tahallaan, koska yritetään tälläkin tavalla tehdä bisnestä. Jengi sitten kuuntelee äänitteiltä mitä kuulee ja soittaa p.skoilla sovituksilla. Luulisi että olisi säveltäjänkin etu jos jengi ainakin yrittäis soittaa jutut niin kuin on mietitty ja pahvissa lukee.
Pera
Nuotteja / tabulatureja netistä...?
PeraS
1
572
Vastaukset 1
- jeeeees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493