Elikkä miesystäväni kosi minua ekan kerran puolen vuoden seurustelun jälkeen, vastasin kieltävästi koska en ollut valmis, hän ymmärsi ja jatkoimme seurustelua. se kosiminen ei harmittanut häntä, juttelimme asiasta monesti. nyt takana on 2 yhteistä vuotta ja hän kosi minua itsenäisyyspäivänä ja vastasin myöntävästi koska nyt tunnen hänet mielestäni tarpeeksi hyvin mennäkseni naimisiin hänen kanssaan. Ongelma on kuitenkin se että vanhempani eivät aio tulla häihimme (sitten kun ne joskus pidetään,kenties ensi syksynä), koska mieheni on minua paljon vanhempi, olen nimittäin itse 24 ja hän on 39. hän on sanonut että hänelle olisi tärkeää jos vanhempani tulisivat häihimme. miten saan vanhempani tajuamaan että rakastan miestäni ja haluan että vanhempani hyväksyisi rakkautemme. kellä kokemusta??
JEPULIS
tosijuttu
1
680
Vastaukset
- poksla
No kyllä vanhempiesi pitäisi ymmärtää että jos rakastaa iällä ei ole merkitystä. ja olethan aikuinen! eri juttu jos olisit alle 18 tai vasta 18 ja seurustelit noin paljon vanhemman kanssa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi388192Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313904125- 883949
- 2973646
- 562875
- 632863
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne392775- 1532550
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1532218- 322134