Neuvos, huhuu?

Mitenkähän lienöö...

Onko "tiedottajasi", kurjuuden kuningas ja nettipolliisi katteissa, kun ei mittää kommenttie oo tullu?

10

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraan, terveisin "Rantaneuvos"

• toimi kyllä "Kyläpoliisi".

• kyläpoliisi

Perskule taas rattijuoppo Suomussalmella, tuomitsen teon, useita rattijuoppoja olen käräyttänyt.

• sae kiinni

olikaet niitä usseampi liikkeellä lauvantaina ja ens lauvantaena varmaan enempi

• kärräöttäjä

olikaet niitä usseampi liikkeellä lauvantaina ja ens lauvantaena varmaan enempi

• Kurjuuden kuningas

Jotta persoonaani ei sotkettaisi toisten tekemisiin tai tekemättä jättämisiin, niin totean etten ole millään tavoin sotkeentunut tällä palstalla esiintyvien nimimerkkien toimintaan kuin mitä tuli tuon "kilpailun" kautta tehtyä... ja sekin hetken mielijohteesta.

Enempi allekirjoittaneen hengentuotteita tuolla paperimediassa...

Koettakaapa ystävät hyvät keksiä jotain repäisevää/kehittävää jutustelua tälle palstalle jottei olisi vanhan kertausta....

• kyläpoliisi

sanoo kilpailun ylinvalvoja ja tulostenvahvistaja kyläpoliisi.

En tosiaan halua kerrata vanhaa, kaikki uusi tapahtunut ja tutkinta kiinnostaa.

• mitenkä on?

Oon tosi kiinnostunut kuulemaan, että missä paperimediassa juttujasi julkaistaan.
        Muistaakseni taesit sannoea ettei kelpaa ees Kainuun Sanomien mielipidepalstalle.
        Tietoa kaipaileva.

• kirjoittelee
        mitenkä on? kirjoitti:

Oon tosi kiinnostunut kuulemaan, että missä paperimediassa juttujasi julkaistaan.
        Muistaakseni taesit sannoea ettei kelpaa ees Kainuun Sanomien mielipidepalstalle.
        Tietoa kaipaileva.

vessassa istuessaan vanhojen kainareitten mielipidesivujen marginaaleihin... ;)

• tämä kurjuuven
        mitenkä on? kirjoitti:

Tietoa kaipaileva.

kunkku entinen ja nykyinenkin paikallislehden
        toimittaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10632
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7183
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5274
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4800
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4504
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4043
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2938
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2805
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2054
    Aihe