Onko "tiedottajasi", kurjuuden kuningas ja nettipolliisi katteissa, kun ei mittää kommenttie oo tullu?
Neuvos, huhuu?
10
847
Vastaukset
suoraan, terveisin "Rantaneuvos"
toimi kyllä "Kyläpoliisi".
- kyläpoliisi
Perskule taas rattijuoppo Suomussalmella, tuomitsen teon, useita rattijuoppoja olen käräyttänyt.
- sae kiinni
olikaet niitä usseampi liikkeellä lauvantaina ja ens lauvantaena varmaan enempi
- kärräöttäjä
olikaet niitä usseampi liikkeellä lauvantaina ja ens lauvantaena varmaan enempi
- Kurjuuden kuningas
Jotta persoonaani ei sotkettaisi toisten tekemisiin tai tekemättä jättämisiin, niin totean etten ole millään tavoin sotkeentunut tällä palstalla esiintyvien nimimerkkien toimintaan kuin mitä tuli tuon "kilpailun" kautta tehtyä... ja sekin hetken mielijohteesta.
Enempi allekirjoittaneen hengentuotteita tuolla paperimediassa...
Koettakaapa ystävät hyvät keksiä jotain repäisevää/kehittävää jutustelua tälle palstalle jottei olisi vanhan kertausta....- kyläpoliisi
sanoo kilpailun ylinvalvoja ja tulostenvahvistaja kyläpoliisi.
En tosiaan halua kerrata vanhaa, kaikki uusi tapahtunut ja tutkinta kiinnostaa. - mitenkä on?
Oon tosi kiinnostunut kuulemaan, että missä paperimediassa juttujasi julkaistaan.
Muistaakseni taesit sannoea ettei kelpaa ees Kainuun Sanomien mielipidepalstalle.
Tietoa kaipaileva. - kirjoittelee
mitenkä on? kirjoitti:
Oon tosi kiinnostunut kuulemaan, että missä paperimediassa juttujasi julkaistaan.
Muistaakseni taesit sannoea ettei kelpaa ees Kainuun Sanomien mielipidepalstalle.
Tietoa kaipaileva.vessassa istuessaan vanhojen kainareitten mielipidesivujen marginaaleihin... ;)
- tämä kurjuuven
mitenkä on? kirjoitti:
Tietoa kaipaileva.kunkku entinen ja nykyinenkin paikallislehden
toimittaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626755- 666598
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445404Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504413En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204069Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53600- 373128
- 283053
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692720Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362223