Onko "tiedottajasi", kurjuuden kuningas ja nettipolliisi katteissa, kun ei mittää kommenttie oo tullu?
Neuvos, huhuu?
10
835
Vastaukset
suoraan, terveisin "Rantaneuvos"
toimi kyllä "Kyläpoliisi".
- kyläpoliisi
Perskule taas rattijuoppo Suomussalmella, tuomitsen teon, useita rattijuoppoja olen käräyttänyt.
- sae kiinni
olikaet niitä usseampi liikkeellä lauvantaina ja ens lauvantaena varmaan enempi
- kärräöttäjä
olikaet niitä usseampi liikkeellä lauvantaina ja ens lauvantaena varmaan enempi
- Kurjuuden kuningas
Jotta persoonaani ei sotkettaisi toisten tekemisiin tai tekemättä jättämisiin, niin totean etten ole millään tavoin sotkeentunut tällä palstalla esiintyvien nimimerkkien toimintaan kuin mitä tuli tuon "kilpailun" kautta tehtyä... ja sekin hetken mielijohteesta.
Enempi allekirjoittaneen hengentuotteita tuolla paperimediassa...
Koettakaapa ystävät hyvät keksiä jotain repäisevää/kehittävää jutustelua tälle palstalle jottei olisi vanhan kertausta....- kyläpoliisi
sanoo kilpailun ylinvalvoja ja tulostenvahvistaja kyläpoliisi.
En tosiaan halua kerrata vanhaa, kaikki uusi tapahtunut ja tutkinta kiinnostaa. - mitenkä on?
Oon tosi kiinnostunut kuulemaan, että missä paperimediassa juttujasi julkaistaan.
Muistaakseni taesit sannoea ettei kelpaa ees Kainuun Sanomien mielipidepalstalle.
Tietoa kaipaileva. - kirjoittelee
mitenkä on? kirjoitti:
Oon tosi kiinnostunut kuulemaan, että missä paperimediassa juttujasi julkaistaan.
Muistaakseni taesit sannoea ettei kelpaa ees Kainuun Sanomien mielipidepalstalle.
Tietoa kaipaileva.vessassa istuessaan vanhojen kainareitten mielipidesivujen marginaaleihin... ;)
- tämä kurjuuven
mitenkä on? kirjoitti:
Tietoa kaipaileva.kunkku entinen ja nykyinenkin paikallislehden
toimittaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898206
- 906302
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586213Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503255
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572812- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740