Palkkamurhaaja kiusaajille...

Kiusattu isolla K:lla

Olettekos koskaan kuullut eräästä tyypistä joka maksua vastaan auttoi kiusattuja pääsemään eroon kiusaajistaan? Se homma meni niin että kiusattu maksoi tappajalle ja tappaja hoiteli kiusaajan kun se oli menossa kouluun tai tulossa koulusta.
Toki tässä voisi tulla mieleen että kiusaaja voisi ihan hyvin näytellä kiusattua ja pyytä tätä tappajaa hoitelemaan jonkun tyypin koulussa. Mutta tämä tyyppi oli fiksu myös siinä että hän halusi aina nähdä/kuulla että tätä oli myös kiusattu. Hän oli antanut "asiakkaalleen" pienen lähettimen josta hän kuuli ja näki mitä kiusatun ympärillä tapahtui koulu päivänä. Ja siitä kuuleman/nähdyn perusteella päätteli auttaisiko kiusattua vai ei.

Kuulemma tää tappaja oli itsekin koulukiusattu ja sai kärsiä aikoinaan hirveästi kiusaajiensa takia. Opettajat sun muut henkilöt eivät häntä koskaan auttaneen joten hän oli päättänyt että aikuisena tulee auttamaan kiusattuja hoitelmalla kiusaajat päiviltä. Hänen mielestään kiusaajien tappaminen ei ollut murha koska kiusaajat eivät ole edes ihmisiä.

Kuulostaa todelliselta sankarilta minusta. Olisipa tuollaisia tappajia lisää.
(HUOM! Tämä kyseinen tapaus ei ole tapahtunut suomessa.)

19

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusattu isolla K:lla

Sori! Otsikon piti olla "Palkkamurhaaja kiusatuille"! Anteeksi, anteeksi!

• Joops

Eikös tuo mene jo vähän liian pitkälle? Kun niille voi itsekin antaa turpaan :))

Siis joo, onhan tuo vähän yli ammuttua mutta ompahan kiusaajillakin pelkäämistä. Itsekin suosin enemmän omaa nyrkkiäni.

Varokaa kaikki kiusaajat! Ties vaikka on tappaja teillä perässä!

• Angie

Mä tiedän millasta tuskaa kiusatuilla on, koska oon yhden kiusatun kans tosi läheisis väleis. Enää sitä ei kiusata. Mua ei tosin oo ikinä kiusattu, vähäsen nälvitty joskus aikaa sitte. Mutta silti. Suurin osa kiusaajista on itse ollu kiusattuja. Ja on ihminen millainen tahansa, ei se oikeuta ketään tappamaan toista! Noh, paitsi tappajat sais mun puolestani heivata hevon kuuseen. Mä tiedän että se on tuskaa, kuunnella sitä kiusaamista, mutta oikeuttaako se tosiaan tappamaan ihmisiä? Miettikää niiden perheitä, sukulaisia. Ehkei ne tiedä että se on kiusaaja, ehkei ne ymmärrä miks niiden lapsi tapettiin?

"Suurin osa kiusaajista on itse ollu kiusattuja"

No kaiken näkemäni mukaan tuo ei pidä yhtään paikkaansa. En edes ymmärrä mistä tuo lause on peräisin. Kaikki kiusaajani jota olen ala-asteilta lähtien tuntenut eivät TODELLAKAAN ole olleet kiusattuja. Suunnilleen joku 15% kiusaajista on ollu ite kiusattuja.

"Ja on ihminen millainen tahansa, ei se oikeuta ketään tappamaan toista!"

Eikö todellakaan? No minä olen toista mieltä.

Kun olet VUOSIA JOKA PÄIVÄ joutunut KOKEMAAN kisaamista kaikissa muodoissa (hakkaaminen, haukkuminen jne.) et ajattelisi noin.

Ainoa mitä minä haluaisin kiusaajilleni tehdä on tuikata puukolla kylkeen ja nähdä kuinka elämä valuisi heistä pois...Mutta koulut on jo käyty ja kiusaamista ei ole enää tarvinut kokea. Ainoa mitä minä voin toivoa on kaikkea pahaa kiusaajilleni!

• golli
        Kiusattu isolla K:lla kirjoitti:

"Suurin osa kiusaajista on itse ollu kiusattuja"

No kaiken näkemäni mukaan tuo ei pidä yhtään paikkaansa. En edes ymmärrä mistä tuo lause on peräisin. Kaikki kiusaajani jota olen ala-asteilta lähtien tuntenut eivät TODELLAKAAN ole olleet kiusattuja. Suunnilleen joku 15% kiusaajista on ollu ite kiusattuja.

"Ja on ihminen millainen tahansa, ei se oikeuta ketään tappamaan toista!"

Eikö todellakaan? No minä olen toista mieltä.

Kun olet VUOSIA JOKA PÄIVÄ joutunut KOKEMAAN kisaamista kaikissa muodoissa (hakkaaminen, haukkuminen jne.) et ajattelisi noin.

Ainoa mitä minä haluaisin kiusaajilleni tehdä on tuikata puukolla kylkeen ja nähdä kuinka elämä valuisi heistä pois...Mutta koulut on jo käyty ja kiusaamista ei ole enää tarvinut kokea. Ainoa mitä minä voin toivoa on kaikkea pahaa kiusaajilleni!

ei hyvälläkään, ei kauhean tervettä tekstiä sinulta, mitä hyötyisit siitä puukottamisesta? itsekäs teko, josta olisi valtavat seuraukset esim.vanhemmillesi ja muille, et tuhoaisi pelkästään omaa elmääsi, myös muiden lähimpien ihmistesi...

Mene hoitoon ja jatka elämääsi...

golli kirjoitti:

ei hyvälläkään, ei kauhean tervettä tekstiä sinulta, mitä hyötyisit siitä puukottamisesta? itsekäs teko, josta olisi valtavat seuraukset esim.vanhemmillesi ja muille, et tuhoaisi pelkästään omaa elmääsi, myös muiden lähimpien ihmistesi...

Mene hoitoon ja jatka elämääsi...

"mitä hyötyisit siitä puukottamisesta?"

Hmm...saisin oman mielenrauhan kun tiedän että kiusaajani makaa mullan alla?

"itsekäs teko, josta olisi valtavat seuraukset esim.vanhemmillesi ja muille, et tuhoaisi pelkästään omaa elmääsi"

Vanhempani ovat kuolleet jo kauan sitten. Ja en minä omaa elämää siinä pilaisi kun en jäisi kiinni.

"Mene hoitoon ja jatka elämääsi..."

Kylläpä oli klassinen lause. Mee hoitoo plaa plaa plaa...keksikää jo jotaa uutta. Jatka elämääsi? Luulet sä että mä joka päivä kyyhötän pimeässä ja suunnitelen kostoa? Ei kyllä mulla on ihan elämä ollut jo vuosia.

Kyllä tekstistäsi näkee että et ole kokenut kiusaamista...Mee saarnaamaa jollekkii muulle.

• KIUSATTU EDELLEEN

"itsekäs teko, josta olisi valtavat seuraukset esim.vanhemmillesi ja muille, et tuhoaisi pelkästään omaa elmääsi"

Vanhempani ovat kuolleet jo kauan sitten. Ja en minä omaa elämää siinä pilaisi kun en jäisi kiinni.

Kylläpä oli klassinen lause. Mee hoitoo plaa plaa plaa...keksikää jo jotaa uutta. Jatka elämääsi? Luulet sä että mä joka päivä kyyhötän pimeässä ja suunnitelen kostoa? Ei kyllä mulla on ihan elämä ollut jo vuosia.

Kyllä tekstistäsi näkee että et ole kokenut kiusaamista...Mee saarnaamaa jollekkii muulle.

Kiusaajat pitäisi todellakin tappaa.
        Monet mun ystävistä on kiusaamisen takia joutunut mielisairaalaan tajuutteko MIELISAIRAALAAN!
        Niitä on ihan hirveetä mennä kattoo kun ne on laitettu täytee lääkkeitä ja ne ei tiedä maailmanmenosta mitään.
        Ja minkä takia? KOSKA JOKU IDIOOTTI KIUSAAJA on saanut paremman itseluottamuksen siitä kun on kiusannu ja nöyryyttänyt kaikkien edessä.
        Ja kusaamisen takia monet kaverit on yrittänyt itsaria.
        Itse olen ollut suljetulla osastolla koska masennuin kiusaamisesta. Siellä suurin osa nuorista oli KIUSATTUJA.

Kiusaajat joutaisi hoitoon!!

• ent. kiusaaja

mä en yhtää ihmettele että sua on kiusattu ku oot noin urpo!

• Juuei
        ent. kiusaaja kirjoitti:

mä en yhtää ihmettele että sua on kiusattu ku oot noin urpo!

Ei paljon taida aivoissa liikkua vai kun tollain toiselle kirjotat? Et tosissaan tiedä miltä se tuntuu.

• Angie

Mun mielestäni on ihan turha tulla nyyhkyttämään että kiusaajilta sais jokaselta vetää kurkun auki! Mitä hyötyä siitä enää on? Mielenterveys on menny jo jos on mennäkseen! Ei sitä saa toisia tappamalla takasi, eikä toisia tappamalla saa mielenrauhaa.
        Ja sä kiusattu, meeppä itsees ja koitappa miettiä mitä sä teit sen aikaa kun ne sua kiusas. Annoit niiden vain jatkaa? Yleensä ne keksii jonkun mitättömän pienen syyn siihen kiusaamiseen että saa oman pahan olon pihalle. Ja monesti kiusatut ei tee MITÄÄN että ne lopettais, surkuttelee vain huonoo elämäänsä. Ainakin kaikki jotka mä tunnen. Yks alkoi käymään punttiksella, sen jälkeen ku lihakset alkoi paistaa ei enää kukaa uskaltanu kiusata. Ja vähän huumoria peliin! Kai ne nyt kiusaa ku huomaa että se tuntuu!
        Asia erikseen ne, jotka tosiaan yrittää saada niitä lopettamaan. Ne jotka ei tyydy kohtaloonsa ja käperry nurkkaan viiltelemään.
        Ja tosi monet kiusaajat on entisiä kiusattuja. Monista kiusatuista tulee kiusaajiensa kavereita ku ne yrittää saada ne lopettamaan, ja jotta sitä ei alettais kiusata sekin alkaa kiusaamaan. Vaikka tietää että tuntuu pahalta. Koetappa katkaista tosiaan kierre, tappamalla se ei onnistu!
        Ehkä on vanha lause, AIVAN SAMA! Se pätee silti hyvin. Hankkiudu hoitoon!

• iso ja vitun paha
        Angie kirjoitti:

Mun mielestäni on ihan turha tulla nyyhkyttämään että kiusaajilta sais jokaselta vetää kurkun auki! Mitä hyötyä siitä enää on? Mielenterveys on menny jo jos on mennäkseen! Ei sitä saa toisia tappamalla takasi, eikä toisia tappamalla saa mielenrauhaa.
        Ja sä kiusattu, meeppä itsees ja koitappa miettiä mitä sä teit sen aikaa kun ne sua kiusas. Annoit niiden vain jatkaa? Yleensä ne keksii jonkun mitättömän pienen syyn siihen kiusaamiseen että saa oman pahan olon pihalle. Ja monesti kiusatut ei tee MITÄÄN että ne lopettais, surkuttelee vain huonoo elämäänsä. Ainakin kaikki jotka mä tunnen. Yks alkoi käymään punttiksella, sen jälkeen ku lihakset alkoi paistaa ei enää kukaa uskaltanu kiusata. Ja vähän huumoria peliin! Kai ne nyt kiusaa ku huomaa että se tuntuu!
        Asia erikseen ne, jotka tosiaan yrittää saada niitä lopettamaan. Ne jotka ei tyydy kohtaloonsa ja käperry nurkkaan viiltelemään.
        Ja tosi monet kiusaajat on entisiä kiusattuja. Monista kiusatuista tulee kiusaajiensa kavereita ku ne yrittää saada ne lopettamaan, ja jotta sitä ei alettais kiusata sekin alkaa kiusaamaan. Vaikka tietää että tuntuu pahalta. Koetappa katkaista tosiaan kierre, tappamalla se ei onnistu!
        Ehkä on vanha lause, AIVAN SAMA! Se pätee silti hyvin. Hankkiudu hoitoon!

Mikäli olet itse aiheuttanut käytökselläsi kiusatuksi tulemisesi niin en auta kaiken maailman rääväsuut saa mun puolesta kärsiäkkin.
        Ja naisiakaan en uhkaile olen kuitenkin liian lempeä ihminen ja usein olen päästänyt ihmiset liian vähällä sen takia enkä voisi koskaan lyödä naista.
        Joten tuo ei ole lupaus oikeudesta se on vain lupaus rauhastasi tietysti jos tarve vaatii voi jotain muutakin keksiä.

• MiLK

Miksi kaikille pitää toivoa pahaa jos he ovat teitä kohtaan tehneet pahaa? Minä kyllä tiedän miltä tuntuu olla kiusattu, olen sen takia yrittäny itsaria, mutta en onneksi ole tehnyt sitä.

Vai että saisit mielenrauhan kun kiusaajasi on kuollut. Mieti asiaa itsesi kannalta!

Ihmisille on tuttua vieroksua erinlaista ja erikoista, mutta ei se ole mikään syy kylläkään tappamaan toista. Toinen on tehnyt väärin toista kohtaan, mutta se ei oikeuta kostamaan sitä.

Tuollainen teko, eli tappaa joku on erittäin kylmäverinen teko. "Hänen mielestään kiusaajien tappaminen ei ollut murha koska kiusaajat eivät ole edes ihmisiä". No mitäs sitten itte olet, suurihminen? Sanon ihan suoraan et anna mahdollisuus!

Tää on sit ihan MUN mielipiteiteni kautta tehty kirjotus.

• jenninen

oot niin väärässä!!!
      nekin on ihmisii ja niillä on paha olo sisällä.
      siksi ne kiusaa.

voisi kuvitella ettei mua oo koskaan kiusattu,
      VÄÄRIN, muahan just on kiusattu ja paljon.

katkeruudesta pääset eroon sillä kun mietit
      syitä.
      mutta älä etsi niitä itsestäs vaan siitä toisesta, siitä kiusaajasta.
      mulla ei ole enään mitään katkeruutta kiusaajiani vastaan.... :)

• vitun iso ja paha 16

Voisin melkein kyllä alkaa tuollaiseksi torpedoksi.
      Olen fyysisesti iso ja vittuuntunut kiusaajiin.
      Mä olin ennen sitä hiljasta tyyppiä joka oli iso mutta hiljaa kävin salilla nyrkkeilin mutta mulle auottiin päätä mutta mä vaan kuuntelin.
      Eräänä päivänä vaan tapahtu *naks* mun päässä ja mä flippasin ja pistin mun kiusaajaa niin turpaa että siltä valu verta huulilta kait keuhko vuodon takia ja silmän pistin mustaksi.
      Voitte olla varmoja että se paska ei aukonu mulle päätään.
      Olen melkein sen jälkeen fantasioinut ihmisten pahoinpitelemisestä mutta en kuitenkaan heikkojen vaan sellaisten jotka ovat minua piinanneet.
      Oikeastaa...jos jota kuta helsingin alueella kiinnostaisi niin voisin tulla jutustelemaan kiusaajasi kanssa sinun tapauksesi merkeissä ja mikäli olet seiskalla voin rökittää koko sakin jos tarpeen tulee.
      Jos kasilla tai ysillä niin en voi kuin neuvotella yhden kanssa varmuuden vuoksi.
      Ala-astelaisiin en puutu...tai en oikeastaan seiskoihinkaan mutta kasit ja ysit kelpaa.
      Elikkä oikeuden jakoa tarjolla sitä kaipaaville pistäkää tohon alas viestii.

• ainakaan ole kaikki hyvin

jep, säälitvä olet... ei muuta voi sanoa!!!

• häh
        ainakaan ole kaikki hyvin kirjoitti:

jep, säälitvä olet... ei muuta voi sanoa!!!

pelottaako että saat minut perääsi?
        Ei minulla olekkaan kaikki hyvin mutta olen yhen kerran pikkasen pelotellukki yhtä kiusaaja ja pelastin kiusatun mielenterveyden ilmeisesti, mikään ei ole nautinnoillisempaa kuin nähdä piinajasi peloissaan.

• Anonyymi

Opettaja voisi ampua kiusaajan vaikka tunnin alussa, pitäis saada vain muutos lakiin, että opettajat velvoitettaisiin ampumaan kiusaaja. Pitäs järjestää kurssi miten ihminen ammutaan, silmistä katotaan risti otsaan ja ammutaan siihen ihminen kuolee heti

• Anonyymi

Sakin sopiva hivutus,kuin armeijassa auttaa jo paljon ,ja yleensä jos järkeä on ,niin kiusaaminen loppuu välittömasti, kun tietää että sanktiot kovenee muuten ! Tää toimi armeijassa hyvin,koska kuitenkin suurimmaksi osaksi porukka on fiksumpaa ja ymmärtää asian !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      478
      4155
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3136
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1490
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1294
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      21
      1254
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1222
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      962
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      959
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      904
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      71
      877
    Aihe