Paljon kulutus vm. -99 1,9DTI Scenicissä? Kannattako ostaa, vai onko se sit ikuista vikapyykkiä? Olen vaan kuullut, että vikojakin löytyy... jatkuvasti jotain rikki...?
Diesel Scenic
5
1364
Vastaukset
- kokeilemalla
Eikä silloin olla enää kuulopuheiden varassa.
- kuitenkaan
huvikseen maksaa autosta, vaan kokeilun vuoksi. Sen takia täällä mielipiteitä kyselen... neropatille tiedoksi.
Jos haluaisin ostaa vain kokeilun vuoksi, niin ei tarvitsisi täällä kysellä.
- kulutus
Olet varmaan jo valintasi tehnyt, mutta vastaanpahan kuitenkin.
Olen nyt ajanut vajaan kaksi vuotta 1,9 dti Scenicillä. Kulutus vaihdellut 5,8-6,8 l/100km välillä.
Varsinaisia vikoja ollut lämppärin etuvastuksen rikkoontuminen ja kuskin lasinnostimen hajoominen.- vastauksesta
Tulihan sieltä asiallista vastausta kun aikansa odotti. Kiitos siitä. En ole vielä hommannut kyseistä autoa, mutta aikomus edelleen on, kunhan saan entisen pois jaloista.
- skenikki
vastauksesta kirjoitti:
Tulihan sieltä asiallista vastausta kun aikansa odotti. Kiitos siitä. En ole vielä hommannut kyseistä autoa, mutta aikomus edelleen on, kunhan saan entisen pois jaloista.
Mulla on tommonen -98 dti scenic. On ollu kyllä pirun hyvä auto vaikka ennakkoluuloja oli mullakin relluja kohtaan. Normaali huolloilla on nämä pari vuotta menty, talvellakin lähtee aina käyntiin jne. Kulutus siinä 5-6 litraa. Pari automekaanikkoa on kehunut että rellun dieselit olis kestäviä, tällä on nyt ajettu lähes 300tkm eikä mitään oo tarvinnu tehä nyt kahen vuoden aikana, jakohihna tietysti pitää vaihtaa ajallaan, se maksaa työ teetettynä jopa 500€ eli kannattaa tarkistaa jos olet ostamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882