Paljon kulutus vm. -99 1,9DTI Scenicissä? Kannattako ostaa, vai onko se sit ikuista vikapyykkiä? Olen vaan kuullut, että vikojakin löytyy... jatkuvasti jotain rikki...?
Diesel Scenic
5
1382
Vastaukset
- kokeilemalla
Eikä silloin olla enää kuulopuheiden varassa.
- kuitenkaan
huvikseen maksaa autosta, vaan kokeilun vuoksi. Sen takia täällä mielipiteitä kyselen... neropatille tiedoksi.
Jos haluaisin ostaa vain kokeilun vuoksi, niin ei tarvitsisi täällä kysellä.
- kulutus
Olet varmaan jo valintasi tehnyt, mutta vastaanpahan kuitenkin.
Olen nyt ajanut vajaan kaksi vuotta 1,9 dti Scenicillä. Kulutus vaihdellut 5,8-6,8 l/100km välillä.
Varsinaisia vikoja ollut lämppärin etuvastuksen rikkoontuminen ja kuskin lasinnostimen hajoominen.- vastauksesta
Tulihan sieltä asiallista vastausta kun aikansa odotti. Kiitos siitä. En ole vielä hommannut kyseistä autoa, mutta aikomus edelleen on, kunhan saan entisen pois jaloista.
- skenikki
vastauksesta kirjoitti:
Tulihan sieltä asiallista vastausta kun aikansa odotti. Kiitos siitä. En ole vielä hommannut kyseistä autoa, mutta aikomus edelleen on, kunhan saan entisen pois jaloista.
Mulla on tommonen -98 dti scenic. On ollu kyllä pirun hyvä auto vaikka ennakkoluuloja oli mullakin relluja kohtaan. Normaali huolloilla on nämä pari vuotta menty, talvellakin lähtee aina käyntiin jne. Kulutus siinä 5-6 litraa. Pari automekaanikkoa on kehunut että rellun dieselit olis kestäviä, tällä on nyt ajettu lähes 300tkm eikä mitään oo tarvinnu tehä nyt kahen vuoden aikana, jakohihna tietysti pitää vaihtaa ajallaan, se maksaa työ teetettynä jopa 500€ eli kannattaa tarkistaa jos olet ostamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431810
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721574- 761356
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 481183
- 771181
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381024- 37953