Laiturilla

Kesäkuu

Auto pysähtyy mökkitien päähän. ”Olet nyt vaan ihan rauhassa täällä, lämmittelet saunaa ja rentoudut kunnolla. Me tullaan alkuviikosta mummon kanssa hakemaan, ja jos hätä tulee niin soitat meille heti”, ukkini muistuttaa ja ojentaa minulle kylmälaukullisen ruokaa. Ukki heilauttaa kättään, ajaa pois ja minä asetun taloksi.
Ihanaa olla taas mökillä! Kevään ylioppilaskirjoitukset, pääsykokeet, kiireinen kesätyö – kaikki tuntuvat kaukaisilta ja minulla on kokonainen viikonloppu vain itselleni. Terassitarjoilijana saa todellakin tarpeekseni ihmisistä vähäksi aikaa, ja syrjäinen mökki pienen lammen rannalla tuntuu paratiisilta. Edes vähän matkan päässä olevan mökin asukkaat eivät tunnu olevan paikalla, yhteinen parkkipaikka oli tyhjä. Ukki mainitsikin kaupunkilaispariskunnan käyvän vain harvoin mökillään. Muuten lähimmät naapurit ovatkin kilometrien päässä. Tunne täysin yksin olemisesta on yhtä aikaa idyllinen ja pelottava. Entä jos jotakin sattuu?

Päivä on kuitenkin mitä ihanin ja hysteeriset ajatukset kaikkoavat pian mielestä. Kävelen metsässä ja nautin hiljaisuudesta. Päivä on kuuma, ja pian lämmin vesi alkaa houkutella minua. Sitä ennen päätän kuitenkin ruskettaa hieman itseäni ja varaan laiturille oikean löhoilijän unelmavarustuksen: jäätelöä, aurinkorasvaa, uimapatjan ja pikkutuhman kioskiromaanin. Puen aluksi päälleni bikinit, mutta tajuan pian tilanteen naurettavuuden: kuka minut täällä näkisi? Tulen järkiini ja makoilen patjalla vain kukikas huivi päässäni. Luettuani koko kevään rutikuivaa vero-oikeutta uppoudun nautinnolla yksinkertaiseen juoneen ja melko reippaisiin seksikohtauksiin. Ostin pokkarin naureskellen, mutta saan huomata, että en olekaan aivan immuuni sen vaikutukselle. Vaniljajäätelö sulaa unohdettuna kulhossa minun kostuessani ja romaanin edetessä. Huomaan hankaavani lantiotani hieman uimapatjan kohoumiin. Kun kirjan nainen saa yhtä aikaa käsittelyä kahdelta mieheltä, käteni harhailee kuin vahingossa jalkoväliini ja alan painella klitoristani. Silmät sulkeutuvat ja pienet inahdukset kohoavat huuliltani.

Havahdun. Mitä oikein olen tekemässä? Masturboin ulkona keskellä kirkasta päivää! Nöyryytyksen puna hiipii kasvoilleni, tunnen itseni likaiseksi ja päätän tarvitsevani hieman viilennystä. Vesi on miellyttävän lämmintä ja pyyhkii saastaisuuden tunteen iholtani. Uin itseni väsyksiin ja nousen laiturille venytelleen tyytyväisenä auringonpaisteessa. Havaitsen ihoni punoittavan hieman, ja lisään aurinkovoidetta vielä vähän märälle iholleni. Olen hoikka mutta pehmeä, tunnen itseni jotenkin uudella tavalla naiseksi sivellessäni rasvaa joka puolelle kehoani. Erityisen kauan viivyn rinnoissani, jotka ovat bikinirajoja mukaillen valkoiset, mutten olen jo melko ruskea. Huomaan taas kiihottuvani omasta kosketuksestani, ja rasvatessani sisäreisiä etusormeni hipaisee ohimennen häpyäni.Se tuntuu liiankin nautinnolliselta. Käyn patjalle pitkäkseni ja suurin ponnistuksin onnistun hillitsemään käsieni vaeltelun ja rajoittamaan sen vain rintoihin: nännini ovat kuin luumunkivet, kun pyörittelen niitä rasvasta liukkain sormin samalla kun nautin auringon lämmöstä. Oloni on lähes liian hyvä ja pian vaivunkin uneen.

Kirja tunkee uniinikin. Yhtäkkiä olen orjatar sulttaanin hovissa. Eunukit ja toiset palvelijattaret ovat saaneet tehtäväkseen valmistella minut sulttaania varten, tällä ei liikene aikaa eikä halua kostuttaa itse minua tänään. Herrani haluaa vain nussia, panna minua, orjaansa. Kieriskelen ja voihkin nautinnosta, kun useat ammattimaiset kädet sivelevät reisiäni, levittävät hyvältä tuoksuvaa voidetta häpyyni ja kiusoittelevat turvonnutta klitoristani. Yksi naisista lipaisee kielellään paisuneita häpyhuuliani ja olen räjähtää kiimasta. Uni alkaa tuntua liiankin todelliselta!

Herään kirkaisten ja yritän hypätä pystyyn, mutta huomaan sen mahdottomaksi. Minut on sidottu patjalle x-asentoon, huivit on kietaistu laiturin puomeihin. Alan rimpuilla kuin mieletön, kunnes takaani kuuluu käheä, huohottava ja vaativa ääni. ”No niin, pikku lutka, pysyhän aloillasi. Minä jouduin tarkkailemaan sinun hienoa esitystäsi, nyt on minun aika näyttää sinulle omani! Pysy vain hiljaa, niin mitään pahaa ei tapahdu. –Vaikka toisaalta, ei kukaan kuule vaikka huutaisitkin, ja irti sinä et pääse, ennen kuin show on ohi!”
Tajuan välähdyksessä kaksi asiaa. Miehen täytyy olla naapurimökiltä, lähemmäs nelikymppinen insinööri muistaakseni. Mutta missä on auto –ja vaimo?!
Jälkimmäinen oivallukseni on nöyryyttävä: mitä ilmeisimmin mies on jo kähminyt minua ennen heräämistäni – ja minä olen aivan märkä. Tunnen mehujeni valuvan pakaroitteni välissä. Nyyhkäisen pelosta ja häpeästä ja yritän olla ärsyttämättä miestä.
”ei hätää –minä annan sinulle vain vähän sitä, mitä tarvitsetkin, mies naurahtaa. ”Eikä vaimosta ole huolta, Liisan oli palattava viikonlopuksi Lahteen”.

”Katsotaas vähän vielä sitä pillua”- mies sanoo ja kiertää jalkopäähäni. Hän on silmälasipäinen ja lyhyttukkainen. Valtava penis sojottaa mahtavassa erektiossa pienen karvatupsun keskellä, muuten mies on ajeltu. Tunnen oloni nöyryytetyksi miehen kumartuessa viileästi tarkkailemaan häpyäni, mutta värähdän tahtomattani sormen sujahtaessa märkään vakooni. Ihmeekseni huomaan kiihottuvani hieman uudelleen, ja voihkaisen hiljaa miehen levittäessä huuliani nähdäkseen paremmin. ”No niin, nythän meidän pikkupillu alkaa toimia niin kuin pitääkin. Sä tarvitset vain hieman ehostusta niin päästään asiaan”, mies sanoo vinosti hymyillen. ”Mitä?”, kysyn pelokkaana, kun mies kumartuu syrjään. Huomaan laiturin vieressä soutuveneen, josta mies ottaa mustan kassin. ”Sä olet aivan liian karvainen tuollaiseksi pikkuhuoraksi”, hän toteaa, ja kaivaa laukustaan partahöylän ja vaahtoa. Nopeasti mies on ajellut minut posliiniksi, enkä voi olla kiihottumatta nähdessäni, miten hänen kiihkonsa kasvaa karvojeni vähetessä. Tunnen itseni riettaaksi ja haluttavaksi maatessani siinä avoinna vieraan miehen silmien alla ja huomaan haluavani maistaa miehen kalun päässä kimaltavaa tippaa. Mikään ei jää mieheltä huomaamatta, ja hän näyttää pitävän kovasti kiimaisesta ilmeestäni. ”Taidat kaivata jo kunnon panoa, vai miksi olet pillustasi noin limainen, narttu?”. Tiedän, ettei miestä voi pettää ja nyökkään heikosti vastaukseksi. Totta puhuen minua ei ole koskaan pantu kunnolla, sillä lukioaikainen poikaystäväni oli liiankin hellä ja huomaavainen, enkä ollut kehdannut pyytää häneltä rajumpaa käsittelyä.

Pettymyksekseni mies kuitenkin siirtyy hajareisin päälleni, ja tulee polvilleen niin, että hänen kullinsa pää jää vain viiden sentin päähän kasvoistani. Mies alkaa runkata itseään nopein vedoin samalla, kun hänen toinen kätensä siirtyy yllättäen hävylleni peukalon alkaessa hieroa voimakkaasti klitoristani. Huudan ääneen nautinnosta, unohtamatta hävetä enää mitään, ja tavoittelen kielelläni paisuneen terskan kiiltävää päätä. ”Voi mikä ihana kiimainen tyttö sinä oletkaan, niin ihanan lutka”, mies huokaa kiihkoissaan ja kiihotun lisää hänen riettaista puheistaan. Juuri sitä haluan nyt olla, häpeämätön lutka, jota pannaan täysillä! Anelen miestä tulemaan sisääni, sillä ruumiini nytkähtelee jo hallitsemattomasti klitorikseni saadessa rajua käsittelyään, mutta mies tarjoaakin kaluaan nuoltavaksi. Innokkaana työnnän kieleni ulos ja nuolen kullin vartta himokkain vedoin, mutta en ehdi nuolaista kun muutaman, kun mies laukeaa huutaen! Sperma roiskuu ympäri ylävarataloani, rintani ja kaulani saivat siitä huomattavan osan suurimman lastin päätyessä kasvoilleni, suuhuni ja sekaisiin mustiin hiuksiini. Nuolen huuliani himokkaana, mutta jo seuraavassa hetkessä kiljahdan pettyneenä miehen noustessa päältäni tyytyväisesti murahtaen ja lähtiessä kohti venettään. ”Älä huoli lutka, sä saat vielä lisää, tarpeeksesi”, mies lohduttaa ja kaivaa taas mustaa reppuaan.

---------
Kommentoikaa, haluatteko kuulla lopun?

4

4119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopscene

Lisää vaan, todella hyvä!! :)

• Miikku

Todellakin jää halu kuulla jatkosta!!! :)

• Master

...tällaista. Kuumentaa mukavasti...

• lukija

lisää vain tälläistä, tämä on taidetta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2891
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2730
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2082
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1695
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1483
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      181
      1430
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1401
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      139
      1355
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1181
    Aihe