Eikö kellään oo mitään hajua huntujen vuokra-hinnoista? entäs ne käsineet ja tiera?
huntu, tiera ja käsineet HALOO
4
421
Vastaukset
- otapa selvaa
nettikaupoista. Ja se on tiara.
- tarjolla olisi.
tiara, voisin myydä sulle uuden tiaran hintaan 40euroa. Tarjolla sekä hopean- että kullanvärisiä vaihtoehtoja. Pyydä meilillä kuvat! [email protected]
- Heidu2
Vinkkinä...Menin itse elokuussa naimisiin.
Koruliike Ninjasta löytyi tiara (panta, jossa strassikorut, muitakin malleja oli) sekä käsineet yht.n.20e! Eli kannattaa kierrellä liikkeitä, jos aikaa on, eikä ole tarvetta päiväksi saada hirmu kalliilla hinnalla ostettuja/vuokrattuja asusteita. :) - tiera tässä
kirjoirusvirhe vai tarkoituksella kirjoitettu (nähtävästi jälkimmäistä kun toistuu)? Tiera on esim. hevosen kaviosta irronnut jäinen ja multainen paakku, joita ainakin entivanhaan näkyi teiden varsilla. Elä nyt semmosta päähäs laita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086