Suomussalmen terveyskeskuksesta, otti vastaan Kurjuuden Kuningaan lahjoituksen 100 euroa kello 13.00 RANTANEUVOKSEN kädestä.
Kiitteli lahjoituksesta nimimerkillä esiintynyttä Kurjuuden Kuningasta ja toivotti samalla hyvää Joulua.
Arja Manninen Sairaanhoitaja
4
1259
Vastaukset
- oot...
s..tana ihan tollo koko ukko. Kirjottelet tänne ihmisten nimie. Eipä voesi olla typerämpeä temppuo. Arvoappa, onko ao. henkilö innossaan, jos teältä lukoo oman nimesä? Vaekkoesit tonnin työntännä kouraan. Ja mikähän lie siinähi sulla taka-ajatuksena?
Katon 1. ja samalla viimesen kerran sinun kotisivvuo. Sullon jeänynnä kansakoulussa äitinkielen tunnilta mieleen vaen aakkoset, muttei se, mitenkä niitä järjestellään. Ja eipä taijja olla ihan kaikki aakkosetkaa enneä tallessa? Soatikka välimerkit.
Ja asijasisältö on meleko, sanosinko minkä sisältöstä. Niissejjoo peätä, eikä hänteä.Onhan ihme, ettet peässy etuskuntaan? Oeshan se ollunna soma näky, ku sinoesit jakanunna palakkarahojasi Ämmän torilla köyhille kommunistiille, tasasesti kaikille.- että sentään
suuttuu .
Sillä hyvä tietää kuka vast ottanu lahjan.
Hyvään tarkoitukseen on menny , sillä esim pitkäaikais potilaat heille suo jotakin , kaikki eivät varmaan ymmrrä mikä joulu on . - kyläpoliisi
asia on hoidettu tyylikkäästi loppuun asti.
Tapasin Rantaneuvoksen tänään ja hän kertoi asiasta. Hän oli saanut siunaksen lahjoituksen vastaanottajalta kertoa asia julkisuuteen ja näin hän oli juuri menetellyt.
Törkeää kielen käyttöä edelleen tällä palstalla, häpeä sinä asiasta tietämätön. Kuitenkin sinullekin syntinen, hyvää joulua. - Oevoe,,,
kyläpoliisi kirjoitti:
asia on hoidettu tyylikkäästi loppuun asti.
Tapasin Rantaneuvoksen tänään ja hän kertoi asiasta. Hän oli saanut siunaksen lahjoituksen vastaanottajalta kertoa asia julkisuuteen ja näin hän oli juuri menetellyt.
Törkeää kielen käyttöä edelleen tällä palstalla, häpeä sinä asiasta tietämätön. Kuitenkin sinullekin syntinen, hyvää joulua.teijän reppanoijjen kansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752