Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Untitled (n+n)

HCoGID

Ensimmäinen juttuni, saattaa olla ihan berberistä mutta jos satut lukemaan niin syytä hukatusta ajasta sitten itseäsi ;)
Saa antaa risuja ja ruusuja,
(asiallista) mailiakin saa laittaa ([email protected])


__________________________________________
Oli perjantai iltapäivä ja olin just päässyt töistä kotiin. Mulla oli ollu paska päivä, itseasiassa koko viikko oli ollut ihan perseestä. Lysähdin sohvalle ja juuri kun meinasin antaa itseni nukahtaa muistin että ystäväni Anna oli kutsunut minut mökkibileisiin. Kirosin ja mietin kehtaisinko jättää juhlat väliin mutta ajattelin sitten että ei elämä voi tästä kurjemmaksi muuttua, siellähän saattaisi jopa olla ihan mukavaa. Äkkiä kaappasin mukaani yöpymis ja saunomis välineet sekä muutaman kaljan ja läksin ajamaan Annan mökille. Mulla on aina ollu huono tapa myöhästyä kaikesta joten kukaan ei soittanut eikä mun tarvinu ilmottaa missä oikein viivyn.
Tiesin että mökille oli tulossa Annan lisäksi toinen hyvä ystäväni Janni ja heidän kavereitaan jotka oli mulle enemmän tai vähemmän tuttuja. Toivoin vaan ettei Annan ystävä Jansku olisi tulossa. Mä oon aina ollu siihen silmittömän ihastunu mutta en todellakaan oo tehny asialle mitään. Mähän oon sitäpaitsi vielä kaapissa, herranjumala! Edes Anna ja Janni ei tiedä lepakkoelämästäni. Jokatapauksessa, aina kun Jansku on mukana missä ikinä ollaanki mä yritän olla sanomatta sille yhtään mitään. Tai jos jotain sitten sanon se kuulostaa todella typerälle. Musta tulee idiootti Janskun seurassa.
Sääntö nro1: kavereihin ja kavereiden kavereihin EI saa ihastua! Siitä ei suraisi mitään hyvää.

Havahduin omista ajatuksistani kun huomasin että olin melkein perillä. Pienen metsätien päässä olisi Annan porukoiden mökki ja rantasauna.
Pihassa oli muutama auto. Railakkaat huudot ja hervoton kikatus kuului mökin kuistilta. Vaikka yritin asennoitua positiivisesti väsymys alkoi silti pukata päälle enkä jaksanut olla jälleennäkemisestämme yhtä innoissani kuin ystäväni kun he ryntäsivät halailemaan ja auttamaan mua auton tyhjennyksessä.

Juttelin Annan ja Jannin kanssa viimeisimmistä kuulumisistamme ulkona, joimme kaljaa ja minä poltin tupakkaa, oli tyyni kesäilta. Kaikki sujui sittenkin hyvin, raskas viikko ei tuntunut enää missään eikä Janskukaan ilmeisesti ollut paikalla.
Sitten osa tytöistä päätti että heidän viinat ei riitäkään illaksi ja vaikka riittäisikin niin varmuuden vuoksi lisää pitäisi hankkia. Lähin kauppa sijaitsee puolentunnin ajomatkan päässä joten viinanhakureissuun olisi lähdettävä heti. Ainut suht selvä henkilö oli Jannin kaveri Mari ja hän suostui lähtemään kuskiksi. Minä jätin suosiolla väliin, toiset oli ehtiny käymään mua ennen saunassa joten mä voisin käydä silläaikaa kun ne on kaupassa. Naureskelin katsellessani kuinka 7 kännistä tyttöä yrittää sulloutua tavalliseen henkilöautoon. Ennen lähtöä Anna huusi autonikkunasta että minun pitäisi pitää sauna lämpimänä koska Janskukin on vielä tulossa. "Okei!" huusin ja kiroten menin hakemaan saunavarusteitani.
Ei voi olla totta! Just kun luulin että kaikki menee hyvin ja saan ottaa tän illan rennosti, pelkäämättä että nolaan itseni väärässä seurassa väärällä tavalla, niin eikös Jansku tuu ja pilaa kaiken. Voi v***n v***u!
Painelin äkkiä saunaan että ehtisin ennen ku Jansku tulee. Riisuin ja menin ylimmälle lauteelle istumaan. Heitin löyöyä ja nojasin taaksepäin. Nyt täytyy rauhottua, unohtaa Jansku ja yrittää rentoutua.

Olin taas omissa ajatuksissani, melkein nukahtamispisteessä kun kuulin ääniä pukuhuoneesta. En edes ehtiny säikähtää kunnolla kun näin, kenenkäs muunkaan kuin Janskun, pään pilkistämässä oven raosta. "Moi! Eihän sua kauheesti häiritse jos mäkin tuun saunaan?" se kysy jotenki ylipirteenä ja mä ajattelin että et uskokaan miten paljon mut vastasin "Ai moi, ei mua haittaa, tuu vaan." "Hyvä!" Jansku vastas ja katos taas pukuhuoneen puolelle.
Huokasin syvään ja ajattelin että kaitpa tästä jotenkin selvitään. Jansku oli ihan selkeesti ottanu pohjia jossain ja taisi olla vähän hiprakassa.
Saunan ovi aukesi enkä edes viitsiny katsoa ovelle päin, mä tiesin että Janskulla on upea vartalo. Se istu turvallisesti puolentoista metrin päähän musta ja oli hiljaa. Mulla oli silmät kiinni mutta tunsin kuinka se tuijotti mua ja aikoi ihan selvästi sanoa jotain. "Mitens teidän pippalot on menny, oonko mä jääny jostain paitsi?" se vihdoin kysy hieman naurahtaen. Mä aukasin silmät ja menin tietenki katsomaan Janskua. Voi luoja se on hyvän näkönen..Punastuinko? Tuijotinko liian pitkään? Kaksi sekuntia tuntui ainakin kahdelta minuutilta.. "Ööh, no lukuunottamatta Jannin viuhahdusta joka päätty siihen että se tippu järveen niin et sä paljoa oo missannu." Sain aivoni taas suurinpiirtein toimimaan. "Miten helvetissä se järveen tippu?" Jansku nauroi. "No se ei saanu riisuttua kunnolla ja juos sitten housut nilkoissa laiturilla ja loput voit päätellä." Vastasin, huomasin rentoutuvani ja nauravani itsekin.

Ei voi olla totta, kävin juuri suhteellisen sivistyneen keskustelun Janskun kanssa. Puhuttiin niitä näitä, ei mitään henkilökohtaisuuksia mutta muuten melkein kaikesta mahdollisesta. Jansku oli jääny saunaan pesemään itseään. Mä istuin saunan kuistilla pohdiskelemassa pyyhkeeseen kääriytyneenä, join kaljaa ja polttelin tupakkaa. Ehkä se ei sittenkään oo hyvä juttu että tuun Janskun kanssa toimeen, mä alan tykkäämään siitä vielä enemmän..

Jansku tuli saunasta ja tuli kuistille viereeni istumaan, aukaisi olut pullonsa ja joi puolet kertaheitolla. "Annatsä mulle jämät?" se kysyi viitaten tupakkaani. Sanomatta mitään ojensin tökön Janskulle. Puolustus kilpeni oli taas pystyssä ja päätin olla pitämättä Janskusta.
Jansku katsoi taas mua, se aisti että mä olin muuttunu. "Kuule.." Jansku aloitti ja katsoi mua mietteliään näköisenä "Saanko kysyä sulta jotain?" Otsa rutussa kulmakarvoja kurtistaen jatkoin kaukaisuuteen tuijottamista. "Sä kysyt kuitenki vaikka kieltäisin joten siitä vaan" sanoin neutraalilla äänellä. Jansku joi toiset puolet pullosta ja sanoi "Sä et taida tykätä musta..ei hetkonen se ei ollu kysymys.." se mutisi melkein itsekseen. "Mä oon oikeesti miettiny tätä useesti.." Jansku jatkaa vakavana selitystään. "Mitä sulla on mua vastaan?" se vihdoin kakaisee ulos ja katsoo mua pelottomasti. Mä yritän pysyä tyynenä, iho menee kananlihalle. "Mitä tohon nyt voi sanoa.." vastaan ja yhtäkkiä lattialaudat on tosi mielenkiintoisen näköiset. Enhän mä nyt todellakaan voi sanoa että joo mä oon lesbo ja ihastunu suhun! Siitä se riemu vasta repeis. "En mä tiedä, oonko mä susta maailman ärsyttävin bitch vai mikä mussa on vikana?!" Jansku tivasi. Hiljaisuus. "Sussa ei oo mitään vikaa." Mä sanon ja ikuisuudelta tuntuva ohimenevä hetki me katsotaan toisiamme silmiin. "Mä meen saunaan." Mutisin ja jätin Janskun kuistille istumaan.

Voi v***u! Mitä mä nyt menin sanomaan! Toivottavasti Jansku ei tajunnu mitään, sehän on juonuki tänään niin paljon..yritin vakuutella itseäni tilanteen viattomuudesta.

Sekoitin itselleni lämmintä vettä istuin alimmalle lauteelle ja aloin pesemään hiuksiani. Jansku tuli myös takaisin saunaan ja kipusi ylimmälle lautteelle. Me oltiin molemmat hiljaa ja mä jatkoin itseni pesemistä. Olin juuri levittämässä saippuaa sienelle kun Jansku tuli alas ja kysyi tarvitsisinko selän pesu apua. Vastausta odottamatta Jansku otti sienen ja saippuan kädestäni ja alkoi pesemään selkääni. Hellästi hitailla vedoillla hän aloitti niskastani ja eteni aina pakaroilleni saakka. Mä yritin pysyä rauhallisena. Yhtään varoittamatta Jansku istui taakseni, hänen reitensä oli minun reisieni vierellä ja hän jatkoi pesemistäni. Sieni liikkui käsivarsiltani vatsalleni ja sieltä toisen rintani päälle. Jansku suuteli kaulaani ja hieroi toisella kädellä toista rintaani. En uskaltanut liikahtaakaan ja huomasin pidätteleväni hengitystäni. Sieni liikkui nyt oikealla sisäreidelläni ja liukui häpykummulleni. Hengähdin hiljaa, Janskun kosketus tuntui taivaalliselta, tämä ei ollut todellista. Sieni tippui lattialle ja tunsin kuinka Janskun käsi liukui häpykarvoillani. Tarrasin molemmilla käsillä Janskun reisistä ja tunsin kuinka hän painautui minua vasten ja alkoi liikuttamaan itseään. "Sussakaan ei oo mitään vikaa." Jansku kuiskasi korvaani ja jatkoi niskani ja kaulani suutelemista toisen käden hieroessa rintaani ja toisen hivellessä klitoristani. Yhtäkkiä aivoni sai taas kontrollin ja pomppasin ylös. "Ei ei ei ei, tää ei saa tapahtua." Sopersin ja yritin poistua saunasta. Jansku kuitenkin tukki tieni ja otti mua käsivarsista kiinni. "Miksei, etkö sä muka halua tätä?!" Jansku melkein huusi. Mä vaan katsoin sitä enkä saanu sanottua mitään. Sitten Jansku painoi huulensa mun huulille ja pakotti kielensä suuhuni sisään. En voinu enää vastustella. Kätemme alkoi ryömimään toistemme vartaloilla ja mä työnsin Janskun toiseksi ylimmälle lauteelle istumaan. Suutelimme edelleenkin kiivaasti. Jansku tarrasi mua pakaroista kiinni ja veti vartaloitamme lähemmäksi. Otin Janskun rinnan suuhuni ja aloin näykkimään ja nuolemaan nänniä. Toinen käteni hivuttautui Janskun klitorikselle ja aloin hieromaan sitä hitaasti. Jansku huokasi ja alkoi liikuttamaan lantiotaan. Tarrasin toisella kädellä Janskun vyötäröstä kiinni ja työnsin kaksi sormea sisään. Janskun päästi äännähdyksen ja alkoi työntämään kiivaammin lantiotaan sormiani vasten. Mä aloin myös liikkuttaa lantiotani samaan rytmiin kun työnsin kolmannen sormen Janskun sisään. Liikkeemme voimistui kun nussin Janskua nopeammin ja kovemmin sormillani. Jansku huohotti kovaa ja oli tulossa pian. Perhoset vilisti mun vatsassa ja alapäässä tuntui kummaa kutinaa. "Nopeemmin, vielä, vielä, vielä, mä tuun kohta!" Jansku huohotti. Mä työntelin sormiani nopeemmin ja hieroin peukalollani Janskun klitorista. "Voi luoja! ..aah! aah! aah!" Jansku huusi kun hän taivutti päänsä taakse päin ja kouristeli orgasmissa. Olin itsekin lähellä tulla kun näin miten Jansku hätkähteli ekstaasissa. Hetken hengähdettyään Jansku suuteli mua ja otti kädestä kiinni. "Tule." Se sanoi ja veti mut ylimmälle lauteelle. Siinä se työns mut selälleen ja käski pysyä pakoillaan. Jansku laittoi toisen reitensä jalkojeni väliin ja alkoi liikkua niin että reisi painoi juuri oikeasta paikasta. Tuntui hyvältä kun Janskun rinnat painautui omiani vasten. Hän suuteli solisluutani, nännejäni, vatsaani..Tiesin mihin tämä johtaa.. Pian tunsin Janskun kuuman hengityksen sisäreidelläni. Lämmin kieli kosketti ensin varovasti märkää klitoristani. Jansku leikitteli kielellään klitorikseni ympärillä. Sitten hän alkoi nuolemaan koko pilluani. Kieli työntyi sisääni, pyöri siellä vähän aikaa ja sitten alkoi rytmikkään liikkeen sisään ja ulos. Vauhti kiihtyi ja minä aloin liikuttamaan lantiotani vasten Janskun kasvoja. Painoin käsilläni hänen päätään syvemmälle. Olin uskomattoman kiihottunut ja tunsin kuinka orgasmi oli pikkuhiljaa tuloillaan kun yhtäkkiä Janskun kosketus katosi. "Älä lopeta!" sain hätäisenä sanottua. "Odota pieni hetki, mä käyn vaan tuolla." Jansku sanoi ja kauhistunut ilmeeni sai Janskun vakuuttamaan "Älä huoli, mä unohdin jotain autoon, mulla ei mee minuuttiakaan." Ja niin Jansku katosi. Voi luoja! Olikohan kaikki vaan jotain tosi huonoa pilaa, ajattelin maatessani selälläni kun saunan ovi kävikin taas. Pian tunsinkin Janskun huulet omillani. Jansku kävi päälleni makaamaan ja kuiskasi korvaani: "mä toin sulle jotain." Silloin tunsin taas Janskun sormet vaollani. Hän levitti häpyhuuliani ja laittoi jotain pilluuni. Sitten Jansku asetteli itseään päälläni paremmin ja tajusin että se oli kaksipäinen dildo. Voi luoja miten tuntui hyvältä. Jansku hieroi toisella kädellä klitoristani ja suuteli mua suulle. Vartalomme liikkeet kiihtyivät ja huohotimme raskaasti. Huulemme hapuilivat toisiaan mutta suutelusta ei tullut enää mitään. Janskulla oli kädet mun sivuilla ja se pani mua kovaa. Molempien lantiot liikkui samaan tahtiin, nopeammin ja kovemmin dildo liikkui sisällämme. Pumppasimme kovempaa ja kovempaa, Jansku huohotti ja ääntelehti taas kovaa ja minä tein samoin. Luulin räjähtäväni kohta. "Ah ah ah ah ah AAAAaaahhhh!!!" Kuumat aallot vyöryi ylitseni, en hallinnut lihaksiani orgasimin kourissa, selkäni oli kaarella, kaikki oli mustaa. Sitten ikäänkuin herään ja Jansku istuu sylissäni ja halaa minua dildon ollessa vielä molempien sisällä. "Se oli ihanaa." Jansku kuiskaa korvaani ja suutelee minua kevyesti suulle.

Menimme yhdessä mökin yläkertaan Annan porukoiden parisänkyyn ja nukahdimme melkein heti. "Sori meillä vähän kesti!" Janni huutaa hirveän kikatuksen saattelemana aukaistessaan mökin oven. Jansku ei herännyt mutta minä kömmin pois hänen kainalosta, menin vähän reunempaan ja teeskentelin nukkuvani. Pian Janni onkin huoneessa. "Ne on täällä, puhukaa hiljempaa ne nukkuu!" Janni huikkaa kähellä äänellä toisille. Sitten kuuluukin hiljaista puheensorinaa ja viimeinen asia minkä muistan kuulleeni on Annan lausahdus "Hassua, mä luulin ettei ne tuu toimeen keskenään."

9

9439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäykistyi

      Loistava! Sujuvaa, helppolukuista ja ennekaikkea kiihottavaa kerrontaa! Eikä edes yhtään mahdottoman kuuloinen tarina. Kansakunta kaipaa lisää tällaista!

      • -rlz-

        en voi muuta tehdä kuin yhtyä edelläpuhujaan!


      • *:)*

        upea..! toivottavasti kuulemme sinusta vielä lisää ;)


    • lukija

      Näin hyviä novelleja kaivataan lisää, rohkeasti vain kirjoittamaan muiden iloksi loistavia tarinoita!
      Keep on going!

    • maria

      Siis aivan loistava!!
      Kirjota pliis lisää... mä kostuin ihan sun kirjotuksesta.
      Aivan ihana

    • HCoGID

      Kiitos kiitos.
      Itseasiassa sen takia kirjotinki tämän tarinan koska itsekin haluaisin enemmän saman tyylisiä stooreja.
      Ehkäpä joku sateinen päivä saatan jonkun pätkän taas kirjottaa, nähtäväksi jää..

      • Lepakkotypy

        Kiitos kaunis hyvästä tarinasta.
        Jatkoa, jatkoa:-)


      • bi-neiti
        Lepakkotypy kirjoitti:

        Kiitos kaunis hyvästä tarinasta.
        Jatkoa, jatkoa:-)

        ..mutta alussa häiritsi ku kerroit sekasin menneessä aikamuodossa ja preesenssissä (?, siis jos se on tää "nykyhetki", ku on noi koulujutut alkanu unohtuu..) mut ei enää lopussa jaksanu häiritä, ku oli niin keskittyny lukemiseen ja ajatuksiinsa. =)


      • EräsLukija

        Tosi hyvä aivan mahtava lisää kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe