Kuunteletteko eniten uusia, vanhoja vai kaikkia Kylien biisejä? Itse kuuntelen kaikki Kylien biisit.
Kylien vanhat vai uudet biisit?
6
1049
Vastaukset
- kuuntelen...
Itse kuuntelen enemmän vanhempia biisejä. "Word is out", "Loco-motion", "What kind of fool", "Got to be certain", "Made in heaven" ja erityisesti upea "Better the devil you know" on aivan fantastisia!
Mutta oma Kylien lempparibiisi on itse asiassa uudempaa tuotantoa, "Slow". Aivan mahtava kappale. Eikä "Red blooded woman" ole myöskään hassumpi.Tykkään enemmän 2000-luvun Kyliesta. Omistan kolme albumia ja kokoelman jossa on sitten niitä vanhempiakin kappaleita. Mielestäni Fever on Kylien paras albumi. Aphrodite tuli myös ostettua.
- Cupid Boy
Red Blooded Woman pitää kuulla vähintään kerran viikossa! Vanhemmista parhaita It's No Secret, Turn It Into Love, Hand On Your Heart ja Never Too Late. Kannattaa kuunnella ellei ole tuttuja. Uusimmista Get Outta My Way.
- Kyliefanforever88
Awww täällä puhutaan vielä Kyliestä! Ihan sattumalta pistin hakuun "kylie" ja katoin onko tullu mihinkään keskusteluun viestejä tyyliin edes kuukauden sisällä. Jehaa!
Voin lähes vannoa että olen suomen kovin kylie-fani ;-D Ja eturivissä keikalla, ah! kuuntelen ehkä vähän enemmään 2000-luvun tuotantoa mutta vanhoista iskee kovasti Better the devil you know ja What do i have to do. Olen alkanut pitää hirmuisesti myös näistä kylien indievaiheen kappaleista, kuten Cowboy style, Limbo ja Take me with you.
Light years on yllättäen noussut tämän hetken lempialbumikseni! - Anonyymi
parhaat on
1. got to be certain
2. i should be so lucky
3. love at first sight
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982