Äänet läpi???

Karaoketar

Mies yritti jollain pover mixerilläkin, ei tajunnut... Eli mikin äänet täytyis saada kuulumaan kajareista. Kiitos neuvoista!

9

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että käyttis on Windows. Play-mikseristä pois mahdollinen mikrofonin mute-ruksi, sitten äänitysmikseristä mikrofoni VALITAAN äänityslähteeksi. Kerro, jos auttoi; HAUSKAA JOULUA!

      • trtyghuij

        ......oikein, mutta ilm myös väärin. Nimittäin on Windows, mut Vista(ei tarvitse kommentoida :) Conexant High Definition Audio:sta on mikki "on" ja tasot pomppii puhuttaessa. Joku tallennuskin onnistuu, mutta suora putki kajareihin uupuu. Eihän tästä ota kukaan selkoa:(
        Kiitos yrityksestä & Joulut Sullekin!


      • trtyghuij kirjoitti:

        ......oikein, mutta ilm myös väärin. Nimittäin on Windows, mut Vista(ei tarvitse kommentoida :) Conexant High Definition Audio:sta on mikki "on" ja tasot pomppii puhuttaessa. Joku tallennuskin onnistuu, mutta suora putki kajareihin uupuu. Eihän tästä ota kukaan selkoa:(
        Kiitos yrityksestä & Joulut Sullekin!

        mikki valittu myös äänityslähteeksi. Sitten on vielä jossain siellä äänitysominaisuuksissa ruksin paikka "Record without monitor". Voisiko tästä olla kyse. Jos on, niin ruksi pois. Eikä minulla ole mitään "kommentoitavaa" käyttöjärjestelmästäsi; Jokaisen tarpeen ovat niin erilaiset.


      • Karaoketar
        ThreeMice kirjoitti:

        mikki valittu myös äänityslähteeksi. Sitten on vielä jossain siellä äänitysominaisuuksissa ruksin paikka "Record without monitor". Voisiko tästä olla kyse. Jos on, niin ruksi pois. Eikä minulla ole mitään "kommentoitavaa" käyttöjärjestelmästäsi; Jokaisen tarpeen ovat niin erilaiset.

        opastuksesta huolimatta tulos 0, ei löydetä tuollaista valintaa:(


      • Karaoketar.
        ThreeMice kirjoitti:

        mikki valittu myös äänityslähteeksi. Sitten on vielä jossain siellä äänitysominaisuuksissa ruksin paikka "Record without monitor". Voisiko tästä olla kyse. Jos on, niin ruksi pois. Eikä minulla ole mitään "kommentoitavaa" käyttöjärjestelmästäsi; Jokaisen tarpeen ovat niin erilaiset.

        opastuksesta huolimatta tulos 0, ei löydetä tuollaista valintaa:(


      • Karaoketar
        ThreeMice kirjoitti:

        mikki valittu myös äänityslähteeksi. Sitten on vielä jossain siellä äänitysominaisuuksissa ruksin paikka "Record without monitor". Voisiko tästä olla kyse. Jos on, niin ruksi pois. Eikä minulla ole mitään "kommentoitavaa" käyttöjärjestelmästäsi; Jokaisen tarpeen ovat niin erilaiset.

        opastuksesta huolimatta tulos 0, ei löydetä tuollaista valintaa:(


      • vähän
        Karaoketar kirjoitti:

        opastuksesta huolimatta tulos 0, ei löydetä tuollaista valintaa:(

        tökkiä, kelpuutti sittenkin kaikki "hylkyviestit" :) :)


    • Kettle

      Ohjauspaneeli, ääni, tallennus välilehti, microphone ominaisuudet, lisäasetukset välilehti, yksityiskäyttötila siitä ruksit pois pitäs kuuluu suoraa sit.

      • Kettle

        Korjataan ei niinkuin äskön neuvoin vaan.

        Ohjauspaneeli -> Ääni -> Speakers -> Tasot -> Microphone (tämä siis on sinulla luultavasti mutella).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe