Moro, missä kohdassa noi koodit laitetaan? mulla ei ole mitää enter code tai anna koodi kohtaa.. Ps2 pötis :(
Prostreet koodit
23
5027
Vastaukset
- joku vaa
Mo. Mul on pro street koneella ja mul lukee päävalikos ainakii "code entry". Mut mist sait niit koodei??? ja voitko kertoo jotain??
- Shadow Of Darkness
Moi mä tiiän mistä niitä saa jonnewebistä jonneweb.net mutta ei ps2 mutta kun sulla on se koneella niin löydät tuosta sivusta ja mä en muista mistä muista löysin. jos haluat kiittää niin lähetä mun emailiin Se on [email protected]
- empä kerro
peli kulmasta.
- vittuhomo
empä kerro kirjoitti:
peli kulmasta.
vittu
- Shadow Of Darkness
kyllä se löytyy sullahan on se ura mene jatka uraa ja paina kolmiota niin löydät kaikki hommat ja anna koodit otsikko lukee olikse toisiks viimesenä.. eipä muuta ellet ole jo löytänyt
- Juha|
No tällä sivulla on koodei NFS:PS:n
PS2:
http://www.cheatcc.com/psx2/needforspeedprostreetcheatscodes.html
samat koodit näköjää käy PS3:sellekki... mut sielt sivust vaihtelee konsolii jos sattuu olee vaiks X360 :D Palaillaa astialle..
- XXD
päävalikossa code entry
- luky5127
careervalikossa
- KOvEE
sie ku lataat uran ni siel on
- luky5127
Hei! oisimpas tässä tienynnä mistä ne koodit laitetaan.kun ruppeet pelaamaan niin siinä on ylimmäisenä career sen valitset niin siinä on toisiks viimesenä code entry niinvalitse sitte se ja laita siihe vaikka:l1isa7a1 niin saat 10,000e.
ps.mun oikee nimi on Miro ollaankao kamuja ja lisää koodeja saat kun laitat google hakuun Ps2 need for speed koodit.- d:
hankkikaa parempia konsoli ps2:lle ei kohta enää tehä pelejä siihen ei ees oo gta iv:tä . mulla on Xbox 360 ja pc ja need for speed pro street on muuten hyvä.teidän onneks se on olemassa sentään ps2:selle vielä
>_ - jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
d: kirjoitti:
hankkikaa parempia konsoli ps2:lle ei kohta enää tehä pelejä siihen ei ees oo gta iv:tä . mulla on Xbox 360 ja pc ja need for speed pro street on muuten hyvä.teidän onneks se on olemassa sentään ps2:selle vielä
>_onko teillä bugatti veyronia mull on sen saa jotenkin vissii pc ja ps2 mä sain sen kirjautumalla xbox liveen ainaki xbox 360: sessä se on äkäne :)
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE että mä oon iloni siitä :) :) :) :) :) :)
2 9=? vaikee
15 ????????? - apua.
jeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
onko teillä bugatti veyronia mull on sen saa jotenkin vissii pc ja ps2 mä sain sen kirjautumalla xbox liveen ainaki xbox 360: sessä se on äkäne :)
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE että mä oon iloni siitä :) :) :) :) :) :)
2 9=? vaikee
15 ?????????ostin ton need for speed pro street platinum version joka makso 19,95 ja ihmettelen miten tota pelii vedetään eteenpäin, voisko joku kertoo?
- en tiiä
mikä on repair marker
- hermojen kiristäjä
mikä tässä on kun kirjotan koodin nii tulee teksti et antamasi koodi on virheellinen et voisko joku selittää et miks puolet noista koodeista ei toimi
- lol xd
ei nii
- lol xd
kertokaa koodei
- joku tyyppi
need for speed pro street on tietkoneel ps2 ja ps3 ainaki tietäääks ketää et saaks siihen koodilla bugatti veyronia
- jedi1aaa79
1ma19x99
- hrdf
kertokaa need for speed pro striit koodei
- seko
mihin helvettiin ne koodit laitetaan ku mulla ps2 eikä päävalikossa lue että code entry kertokaa miten ne laitetaan
- näin se menee
ne koodit laitetaan "code entry". ei toimi ps2,vaan ps3.
- näin se menee
täs koodei: unlock all things yhteen avaa kaikki tasot. yhteen kaikki.
cashmoney : 10 000 egee. energitzerlithium : yks tosi hyvä auto.
reggame : 10 000 egee ja bonus autoi.
horsepower : chervolet corvette. zerozerozero : kokis auto
kattokaa lisää pelikulma.net :istä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067