Prostreet koodit

maamamma

Moro, missä kohdassa noi koodit laitetaan? mulla ei ole mitää enter code tai anna koodi kohtaa.. Ps2 pötis :(

23

4994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaa

      Mo. Mul on pro street koneella ja mul lukee päävalikos ainakii "code entry". Mut mist sait niit koodei??? ja voitko kertoo jotain??

      • Shadow Of Darkness

        Moi mä tiiän mistä niitä saa jonnewebistä jonneweb.net mutta ei ps2 mutta kun sulla on se koneella niin löydät tuosta sivusta ja mä en muista mistä muista löysin. jos haluat kiittää niin lähetä mun emailiin Se on [email protected]


      • empä kerro

        peli kulmasta.


      • vittuhomo
        empä kerro kirjoitti:

        peli kulmasta.

        vittu


    • Shadow Of Darkness

      kyllä se löytyy sullahan on se ura mene jatka uraa ja paina kolmiota niin löydät kaikki hommat ja anna koodit otsikko lukee olikse toisiks viimesenä.. eipä muuta ellet ole jo löytänyt

    • XXD

      päävalikossa code entry

      • luky5127

        careervalikossa


    • KOvEE

      sie ku lataat uran ni siel on

    • luky5127

      Hei! oisimpas tässä tienynnä mistä ne koodit laitetaan.kun ruppeet pelaamaan niin siinä on ylimmäisenä career sen valitset niin siinä on toisiks viimesenä code entry niinvalitse sitte se ja laita siihe vaikka:l1isa7a1 niin saat 10,000e.
      ps.mun oikee nimi on Miro ollaankao kamuja ja lisää koodeja saat kun laitat google hakuun Ps2 need for speed koodit.

      • d:

        hankkikaa parempia konsoli ps2:lle ei kohta enää tehä pelejä siihen ei ees oo gta iv:tä . mulla on Xbox 360 ja pc ja need for speed pro street on muuten hyvä.teidän onneks se on olemassa sentään ps2:selle vielä
        >_


      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        d: kirjoitti:

        hankkikaa parempia konsoli ps2:lle ei kohta enää tehä pelejä siihen ei ees oo gta iv:tä . mulla on Xbox 360 ja pc ja need for speed pro street on muuten hyvä.teidän onneks se on olemassa sentään ps2:selle vielä
        >_

        onko teillä bugatti veyronia mull on sen saa jotenkin vissii pc ja ps2 mä sain sen kirjautumalla xbox liveen ainaki xbox 360: sessä se on äkäne :)
        JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE että mä oon iloni siitä :) :) :) :) :) :)
        2 9=? vaikee
        15 ?????????


      • apua.
        jeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        onko teillä bugatti veyronia mull on sen saa jotenkin vissii pc ja ps2 mä sain sen kirjautumalla xbox liveen ainaki xbox 360: sessä se on äkäne :)
        JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE että mä oon iloni siitä :) :) :) :) :) :)
        2 9=? vaikee
        15 ?????????

        ostin ton need for speed pro street platinum version joka makso 19,95 ja ihmettelen miten tota pelii vedetään eteenpäin, voisko joku kertoo?


    • en tiiä

      mikä on repair marker

    • hermojen kiristäjä

      mikä tässä on kun kirjotan koodin nii tulee teksti et antamasi koodi on virheellinen et voisko joku selittää et miks puolet noista koodeista ei toimi

    • lol xd

      ei nii

      • lol xd

        kertokaa koodei


    • joku tyyppi

      need for speed pro street on tietkoneel ps2 ja ps3 ainaki tietäääks ketää et saaks siihen koodilla bugatti veyronia

    • jedi1aaa79

      1ma19x99

    • hrdf

      kertokaa need for speed pro striit koodei

    • seko

      mihin helvettiin ne koodit laitetaan ku mulla ps2 eikä päävalikossa lue että code entry kertokaa miten ne laitetaan

    • näin se menee

      ne koodit laitetaan "code entry". ei toimi ps2,vaan ps3.

      • näin se menee

        täs koodei: unlock all things yhteen avaa kaikki tasot. yhteen kaikki.
        cashmoney : 10 000 egee. energitzerlithium : yks tosi hyvä auto.
        reggame : 10 000 egee ja bonus autoi.
        horsepower : chervolet corvette. zerozerozero : kokis auto

        kattokaa lisää pelikulma.net :istä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe