Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miten sirius kuoli????

goottiprinsessa

En oo saanu viä kirjaa käsiini enkä uskalla lukee ennenku tiiän miten se sirius kuoli koska nyt jos joku ihan ihminen kertois sen mulle nii kirjaa lukiessani oisin selvinny ensi järkytyksestä...Onko millään mahdollista et se sirius saattais "herätä" henkiin???????Ei se voinu kuolla tosta noin vain...*NYYH* Ei se vaan voinu...*NISK*

13

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fawkes

      Sirius kuoli taistelussa kun se ja kumppanit tuli pelastaa Harryy kuolonsyöjiltä. Siis, kaikki näytti olevan jo okei (Dumppis oli tullu pelastaa maailman) ja sit Bellatrix Lestrange langetti avada kedavran ja sit.. Sirius kuoli. Siis se vaan KUOLI.
      Mä vakuuttelin ittelleni pari tuntii et taatust siit tuli aave, ei sirius saa vaan häipyä, mut kun otin kirjan käteen uudestaan nii karmee totuus selvis hyvin pian. Ei aavetta. eikä se peili ei toiminu. sirius oli pois pelistä.
      no nii, nyt kaikki hyökkää mun kimppuun, mut Rowling on ilmiselvästi murhaaja. SIRIUS OLI PARAS!! (älkää ottako liian vakavasti tota murhaajaa, mä olen katkera.)

      • Fawkes

        ei se siis ollukaa avada kedavra (kun nyt sain luettua uudestaan sen kohan) vaan jotain punaista valoa...Oikeestaan mun enkuntaitoihin ei kannata luottaa, mut joku tuolla selitti paremmin jotenki et kun se kaatu sen verhon taakse nii se kuoli. ääh, lue tosta muutama alempaa..


    • Pat Bateman

      Valitsitpa typerän otsikon, mä luulen et täällä käy sellasia jotka ei ole vielä lukenu kirjaa eikä tahdo tietää kuka kuolee.

      Kuitenki, se yks Kuolonsyöjän langettama loitsu lennätti Siriuksen taaksepäin, läpi sellasten mustien verhoje jollekki kuolemankujalle, tai vastaavalle. Ilmeisesti jos sinne joutuu ni ei juuri pääse pois. Sinne jäi, parka =( Ja ei se tule takasin, kummitukseks tulee vaan jos pelkää kuolemaan, ilmeisesti Sirius ei pelänny...

    • ^Doggi^

      Olis ollu ihan kiva jos olisit ollu kertomatta kuka kuoli...joo täällä käy niitä jotka ei haluu lukee huonolla enkuntaidoillaan tuota kyseistä kirjaa...että kivat siitä jännityksestä sitte kuka kuoli...että olisit vaa pitäny omana tietona...ei millään pahalla...

      • Maiju

        Juu aika huon otsikko tällekin ketjulle :| Olen jo lukenut kirjan, joten minua se ei tällä hetkellä häiritse. Mutta pari päivää ennen kuin sain kirjan käsiini menin spoilaantumaan tuon kuoleman suhteen ja arvatkaa harmittiko. Juuri se asia minkä olisin halunnut tulevan yllätyksenä.

        En usko että Sirius herää henkiin. Rowlingin maailma vain ei ole sellainen, ja henkiinherättäminen on muutenkin erittäin tökerö tapahtuma oli se sitten missä tahansa kirjassa. Luulen että Rowling tietää sen. Sitä paitsi Rowling sanoi siinä yhdessä haastattelussa että sen kuoleman tarkoitus oli näyttää miten yllättäen kuolema joskus tulee. Sen koko ajatuksen romuttaisi ihan täysin jokin henkiinherätys.

        Minäkin pidin Siriuksesta :(

        Ehkä hieman spoileria alla, pikkiriikkisen siis, joten jos et halua tietää mitään niin älä sitten lue :|

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        Sanottiinko sitä koskaan mitä siellä verhojen takana oli? Minä en ainakaan huomannut, mutta tuli mieleen että siellä olisi juuri joku Tuonela tai ainakin jokin yhteys sinne. Sitähän kutsuttiin Death Roomiksi, ainakin Dumbledore taisi sen jossain välissä sanoa. Siksi Harrykin ehkä kuuli niitä ääniä sieltä ja ne muut ihmetteli kun he eivät kuulleet taas mitään. Luna kuuli myös ne äänet, niin kuin hän näki myös Thestralit, mutta toisaalta siinä ei taidettu sanoa kuuliko Neville niitä... no jaa :) Tuli vain mieleen, kun minua jäi mietityttämään mikä se paikka oikein oli. Luulen että tästä kuullaan jatkossa vielä lissä, ei kai sitä muuten olisi kirjoitettu :)


      • Maiju
        Maiju kirjoitti:

        Juu aika huon otsikko tällekin ketjulle :| Olen jo lukenut kirjan, joten minua se ei tällä hetkellä häiritse. Mutta pari päivää ennen kuin sain kirjan käsiini menin spoilaantumaan tuon kuoleman suhteen ja arvatkaa harmittiko. Juuri se asia minkä olisin halunnut tulevan yllätyksenä.

        En usko että Sirius herää henkiin. Rowlingin maailma vain ei ole sellainen, ja henkiinherättäminen on muutenkin erittäin tökerö tapahtuma oli se sitten missä tahansa kirjassa. Luulen että Rowling tietää sen. Sitä paitsi Rowling sanoi siinä yhdessä haastattelussa että sen kuoleman tarkoitus oli näyttää miten yllättäen kuolema joskus tulee. Sen koko ajatuksen romuttaisi ihan täysin jokin henkiinherätys.

        Minäkin pidin Siriuksesta :(

        Ehkä hieman spoileria alla, pikkiriikkisen siis, joten jos et halua tietää mitään niin älä sitten lue :|

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        Sanottiinko sitä koskaan mitä siellä verhojen takana oli? Minä en ainakaan huomannut, mutta tuli mieleen että siellä olisi juuri joku Tuonela tai ainakin jokin yhteys sinne. Sitähän kutsuttiin Death Roomiksi, ainakin Dumbledore taisi sen jossain välissä sanoa. Siksi Harrykin ehkä kuuli niitä ääniä sieltä ja ne muut ihmetteli kun he eivät kuulleet taas mitään. Luna kuuli myös ne äänet, niin kuin hän näki myös Thestralit, mutta toisaalta siinä ei taidettu sanoa kuuliko Neville niitä... no jaa :) Tuli vain mieleen, kun minua jäi mietityttämään mikä se paikka oikein oli. Luulen että tästä kuullaan jatkossa vielä lissä, ei kai sitä muuten olisi kirjoitettu :)

        Tuo edellinenhän ei sitten ollut vastaus kenenkään muun viestin kuin tämän ketjun aloittajan. Sekoilen vain hieman kun harvemmin tätä foorumia käytän :p


      • terhen
        Maiju kirjoitti:

        Juu aika huon otsikko tällekin ketjulle :| Olen jo lukenut kirjan, joten minua se ei tällä hetkellä häiritse. Mutta pari päivää ennen kuin sain kirjan käsiini menin spoilaantumaan tuon kuoleman suhteen ja arvatkaa harmittiko. Juuri se asia minkä olisin halunnut tulevan yllätyksenä.

        En usko että Sirius herää henkiin. Rowlingin maailma vain ei ole sellainen, ja henkiinherättäminen on muutenkin erittäin tökerö tapahtuma oli se sitten missä tahansa kirjassa. Luulen että Rowling tietää sen. Sitä paitsi Rowling sanoi siinä yhdessä haastattelussa että sen kuoleman tarkoitus oli näyttää miten yllättäen kuolema joskus tulee. Sen koko ajatuksen romuttaisi ihan täysin jokin henkiinherätys.

        Minäkin pidin Siriuksesta :(

        Ehkä hieman spoileria alla, pikkiriikkisen siis, joten jos et halua tietää mitään niin älä sitten lue :|

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        Sanottiinko sitä koskaan mitä siellä verhojen takana oli? Minä en ainakaan huomannut, mutta tuli mieleen että siellä olisi juuri joku Tuonela tai ainakin jokin yhteys sinne. Sitähän kutsuttiin Death Roomiksi, ainakin Dumbledore taisi sen jossain välissä sanoa. Siksi Harrykin ehkä kuuli niitä ääniä sieltä ja ne muut ihmetteli kun he eivät kuulleet taas mitään. Luna kuuli myös ne äänet, niin kuin hän näki myös Thestralit, mutta toisaalta siinä ei taidettu sanoa kuuliko Neville niitä... no jaa :) Tuli vain mieleen, kun minua jäi mietityttämään mikä se paikka oikein oli. Luulen että tästä kuullaan jatkossa vielä lissä, ei kai sitä muuten olisi kirjoitettu :)

        Mua jäi hämään se ettei Rowling selittänyt ollenkaan mikä se Death Room on vaikka se kyllä yleensä selittää tommotteet jutut. Joten ajattelin että sille täytyy olla syy miksei se selittänyt sitä ja että ehkä seuraavassa kirjassa paljastuu että Sirius ei oikeasti edes kuollut. Eihän se ollut kuollut kun se lensi sinne verhojen taakse. No, luultavasti vain haluan uskoo ettei se kuollut.


      • sarianna
        terhen kirjoitti:

        Mua jäi hämään se ettei Rowling selittänyt ollenkaan mikä se Death Room on vaikka se kyllä yleensä selittää tommotteet jutut. Joten ajattelin että sille täytyy olla syy miksei se selittänyt sitä ja että ehkä seuraavassa kirjassa paljastuu että Sirius ei oikeasti edes kuollut. Eihän se ollut kuollut kun se lensi sinne verhojen taakse. No, luultavasti vain haluan uskoo ettei se kuollut.

        siis tämä punainen valo tulee ainoastaan kuolettavasta avada kedavra kirouksesta joten siis sirius kuoli siihen ja siis vaikka ei olisi lentänyt kirouksen voimasta sinne minne lensi, olisi siis joka tapauksessa kuollut.


      • mami

        Nii, mä en ollu lukenu sitä 5 kirjaa. Kun en oo lukenu vielä 4 kirjaakaan. (ei saa nauraa)
        Mutta sitä ei oo löytyny tän paikkakunnan kirjastoista. En ois halunnu välttämätte tietää, että Sirius kuoli, mutta tässähän se jo selvis. Nii, mutta ei se nyt niin maalimmaa kaada, ku nyt tiedän sen..:)


      • Maiju
        sarianna kirjoitti:

        siis tämä punainen valo tulee ainoastaan kuolettavasta avada kedavra kirouksesta joten siis sirius kuoli siihen ja siis vaikka ei olisi lentänyt kirouksen voimasta sinne minne lensi, olisi siis joka tapauksessa kuollut.

        Minä aina kuvittelin että avada kedavran valo olisi ollut vihreää... Koska Harrykin aina unissaan näki vihreän valon, jos se joskus uneksi vanhempiensa kuolemasta, esim. ensimmäisessä kirjassa se taidettiin mainita. Juu ja nyt kun tarkistin, niin kun "Vauhkomieli" tekee neloskirjassa kedavrat sille hämähäkille, siinä sanotaan että sokaiseva vihreä valo välähti :)


      • ...
        mami kirjoitti:

        Nii, mä en ollu lukenu sitä 5 kirjaa. Kun en oo lukenu vielä 4 kirjaakaan. (ei saa nauraa)
        Mutta sitä ei oo löytyny tän paikkakunnan kirjastoista. En ois halunnu välttämätte tietää, että Sirius kuoli, mutta tässähän se jo selvis. Nii, mutta ei se nyt niin maalimmaa kaada, ku nyt tiedän sen..:)

        Voi ei Sirius oli sen koko kirjasarjan paras henkilö...MIKSI!!!!!!!!


    • Doppy

      Sirius kuoli taistelussa kuolonsyöjii vastaan..

    • Jossua

      Sirius kuoli kun se lensi sen jutun läpi se on portti kuolemaan, koska siellä ne sanattomat tutkii kuolemaa tosin ei saa kertoo kellekään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe