Kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille oikein Hyvää Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta 2008!
Uusi vuosi, uudet kujeet:)
Lyhyesti
4
621
Vastaukset
- Suomussalmelainen
Hyvää Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta 2008.
Toivokaamme, että saamme käydä hyviä keskusteluja, leppoisessa hengessä, kuitenkin asioista totuuden mukaisesti kertoen. - RyysyrannanJooseppi
samoin sinulle.
Muistase kirja hakea kirjakaupasta saat sen ilmaiseksi kun ilmoitat oman nimesi.
Joulu terveisin Rantaneuvos ja tervehdys uudelle vuodelle 2008
- olla ilon pilaaja
Mutta en ymmrrä mitä hyvää joulussa on muuta kuin ehkä "jeesus"
Ihmiset ostaa aivan tyhjään jonnin joutavia lahjoja yms...
Monet satsaa oikein kunnolla jos sattuvat saamaan veron palautuksia.
Mielestäni jos pitää lahjoja ostaa niin maltillisesti , lapsille lahjat tärkeitä mutta aikuisille ei tartte ostaa.
Uuven vuojen toivotus on kuiteski parempi , toivon kaikille enemmän työtä ja toimeentuloa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760