Olemme parikymppinen parivaljakko. Aluksi olin tottakai innoissani ja imarreltu kun kuvankaunis tyttöystäväni aina tavatessamme halusi seksiä kahdesta kolmeen kertaan päivässä. Ei tarvinut kärsiä puutteesta ja ajattelin että kyllähän se ajastaan kyllästyy sen verran että saan välillä levättyäkin.
Mutta tätä on jo jatkunut useita kuukausia enkä millään hennoisi sanoa hänelle että en aina jaksa. Sillä on kuitenkin sen verran huono itseluottamus että olen varma että hän loukkaantuisi ja kokisi etten halua häntä enää.
Ei sillä ettenkö pitäisi seksistä, mutta mulle riittäisi jos saisin vaikka vain joka toinen päivä..
tyttöystäväni on nymfomaani
11
6699
Vastaukset
- Truthteller
Kuvankaunista ja huonon itseluottamuksen omaavaa tyttöä ei ole olemassakaan.
- pulassa
Mutta kun se on tottunut kohteliaisuuksiin ja olen huomannut että saan hyvinkin pienellä kritiikillä hänet loukkaantumaan verisesti.
Mutta nätti se on kuin sika pienenä, kyse ei todellakaan ole siitä ettenkö haluaisi häntä: Kaunis kasvoinen, pitkät tuuheat hiukset, hoikka ja siro, valehtelematta yksi parhaimman näköisistä muijista mitä olen eläissäni nähnyt luonnossa.
Vaikka itseänikään ei oo kukaan rumaksi haukkunut koen itseni sen verran epävarmaksi tuon tytön seurassa etten uskaltaisi kauheasti riskeerata alkamalla pihtaamaan - Storyteller
a) itseluottamus ei ole riippuvaista ulkonäöstä, vaan siitä, miten ihmiset suhtautuu
b) kauneus on katsojan silmissä
- ......
.... tuot sen pariks viikoks mun luo ni nussin siltä aivot pellolle....
- mies
Sanot vaan että, "sori ei nyt vaan jaksa" tai vaikkapa että "päätä särkee" .
Tosin muijat vaan yleensä tuppaa olemaan sellaisia että pihtaamista ei siedetä, ja heti huorataankin jonkun toisen kanssa.. Hankkiudu eroon siitä naisesta ennenkuin se satuttaa sinua pahasti...(usko pois)- Jupu
toisen puolesta, että haista paska. Varmaan auttaa tommoset hirveästi ongelman kanssa. Haluat pelotella muita, kun itsellä ei menny hyvin?
- mymmeli
Ette ilmeisesti ole kovin sinut toistenne kenssa noin yleensä ettekä puhu paljoa asioista..molemmat on epävarmoja toistensa tunteista/mitä toinen ajattelee? Nyt alkuun kannattaisi puhua. Kyllä sen tytönkin täytyy ymmärtää ettet aina halua. Oletko muuten itse yhtä hyvännäköinen mitä tyttö on kaunis? voi kuulostaa julmalta, mutta ellet ole niin tuskin suhteenne tulee kestämään. Saman "tasoiset" ihmiset (ulkonäöllisesti) päätyvät aina ennenpitkää toistensa seuraan.
- pulassa
Kyllä mua baareissa tullaan usein iskemään ja oon saanut helposti yhdenyönseuraa...siis silloin kun olin vielä sinkku. Oon vaan muuten epävarma vetovoimastani, en oo mikään kova pelleilemään tai naurattamaan naisia ja pelkään että muhun kyllästyy helposti.
- Jätkä18
Mä ainakin olisin innoissani jos mulla ois tollanen seksipeto ja kaunis!!!!Äläs nyt valita, kun oot aarteen löytäny!
- Anonyymi
Nainen joka haluaa useamman kerran seksiä päivässä on sairas.. Ajatellaanko miehestä samalla tavalla?
- Anonyymi
Kerran harrastettiin tyttöystävän kanssa seksiä kymmenen kertaa vuorokaudessa, viimeisellä kerralla en enää tullut vaikka tyttöystävä yritti kaikkensa.
Se sitten suuttui siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875