Olemme parikymppinen parivaljakko. Aluksi olin tottakai innoissani ja imarreltu kun kuvankaunis tyttöystäväni aina tavatessamme halusi seksiä kahdesta kolmeen kertaan päivässä. Ei tarvinut kärsiä puutteesta ja ajattelin että kyllähän se ajastaan kyllästyy sen verran että saan välillä levättyäkin.
Mutta tätä on jo jatkunut useita kuukausia enkä millään hennoisi sanoa hänelle että en aina jaksa. Sillä on kuitenkin sen verran huono itseluottamus että olen varma että hän loukkaantuisi ja kokisi etten halua häntä enää.
Ei sillä ettenkö pitäisi seksistä, mutta mulle riittäisi jos saisin vaikka vain joka toinen päivä..
tyttöystäväni on nymfomaani
11
6915
Vastaukset
- Truthteller
Kuvankaunista ja huonon itseluottamuksen omaavaa tyttöä ei ole olemassakaan.
- pulassa
Mutta kun se on tottunut kohteliaisuuksiin ja olen huomannut että saan hyvinkin pienellä kritiikillä hänet loukkaantumaan verisesti.
Mutta nätti se on kuin sika pienenä, kyse ei todellakaan ole siitä ettenkö haluaisi häntä: Kaunis kasvoinen, pitkät tuuheat hiukset, hoikka ja siro, valehtelematta yksi parhaimman näköisistä muijista mitä olen eläissäni nähnyt luonnossa.
Vaikka itseänikään ei oo kukaan rumaksi haukkunut koen itseni sen verran epävarmaksi tuon tytön seurassa etten uskaltaisi kauheasti riskeerata alkamalla pihtaamaan - Storyteller
a) itseluottamus ei ole riippuvaista ulkonäöstä, vaan siitä, miten ihmiset suhtautuu
b) kauneus on katsojan silmissä
- ......
.... tuot sen pariks viikoks mun luo ni nussin siltä aivot pellolle....
- mies
Sanot vaan että, "sori ei nyt vaan jaksa" tai vaikkapa että "päätä särkee" .
Tosin muijat vaan yleensä tuppaa olemaan sellaisia että pihtaamista ei siedetä, ja heti huorataankin jonkun toisen kanssa.. Hankkiudu eroon siitä naisesta ennenkuin se satuttaa sinua pahasti...(usko pois)- Jupu
toisen puolesta, että haista paska. Varmaan auttaa tommoset hirveästi ongelman kanssa. Haluat pelotella muita, kun itsellä ei menny hyvin?
- mymmeli
Ette ilmeisesti ole kovin sinut toistenne kenssa noin yleensä ettekä puhu paljoa asioista..molemmat on epävarmoja toistensa tunteista/mitä toinen ajattelee? Nyt alkuun kannattaisi puhua. Kyllä sen tytönkin täytyy ymmärtää ettet aina halua. Oletko muuten itse yhtä hyvännäköinen mitä tyttö on kaunis? voi kuulostaa julmalta, mutta ellet ole niin tuskin suhteenne tulee kestämään. Saman "tasoiset" ihmiset (ulkonäöllisesti) päätyvät aina ennenpitkää toistensa seuraan.
- pulassa
Kyllä mua baareissa tullaan usein iskemään ja oon saanut helposti yhdenyönseuraa...siis silloin kun olin vielä sinkku. Oon vaan muuten epävarma vetovoimastani, en oo mikään kova pelleilemään tai naurattamaan naisia ja pelkään että muhun kyllästyy helposti.
- Jätkä18
Mä ainakin olisin innoissani jos mulla ois tollanen seksipeto ja kaunis!!!!Äläs nyt valita, kun oot aarteen löytäny!
- Anonyymi
Nainen joka haluaa useamman kerran seksiä päivässä on sairas.. Ajatellaanko miehestä samalla tavalla?
- Anonyymi
Kerran harrastettiin tyttöystävän kanssa seksiä kymmenen kertaa vuorokaudessa, viimeisellä kerralla en enää tullut vaikka tyttöystävä yritti kaikkensa.
Se sitten suuttui siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan854502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan333279- 1712651
- 142178
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281512Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631386Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131170- 741019
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38970Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13882