tyttöystäväni on nymfomaani

pulassa

Olemme parikymppinen parivaljakko. Aluksi olin tottakai innoissani ja imarreltu kun kuvankaunis tyttöystäväni aina tavatessamme halusi seksiä kahdesta kolmeen kertaan päivässä. Ei tarvinut kärsiä puutteesta ja ajattelin että kyllähän se ajastaan kyllästyy sen verran että saan välillä levättyäkin.
Mutta tätä on jo jatkunut useita kuukausia enkä millään hennoisi sanoa hänelle että en aina jaksa. Sillä on kuitenkin sen verran huono itseluottamus että olen varma että hän loukkaantuisi ja kokisi etten halua häntä enää.
Ei sillä ettenkö pitäisi seksistä, mutta mulle riittäisi jos saisin vaikka vain joka toinen päivä..

11

6915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Truthteller

Kuvankaunista ja huonon itseluottamuksen omaavaa tyttöä ei ole olemassakaan.

• pulassa

Mutta kun se on tottunut kohteliaisuuksiin ja olen huomannut että saan hyvinkin pienellä kritiikillä hänet loukkaantumaan verisesti.
        Mutta nätti se on kuin sika pienenä, kyse ei todellakaan ole siitä ettenkö haluaisi häntä: Kaunis kasvoinen, pitkät tuuheat hiukset, hoikka ja siro, valehtelematta yksi parhaimman näköisistä muijista mitä olen eläissäni nähnyt luonnossa.
        Vaikka itseänikään ei oo kukaan rumaksi haukkunut koen itseni sen verran epävarmaksi tuon tytön seurassa etten uskaltaisi kauheasti riskeerata alkamalla pihtaamaan

• Storyteller

a) itseluottamus ei ole riippuvaista ulkonäöstä, vaan siitä, miten ihmiset suhtautuu
        b) kauneus on katsojan silmissä

• ......

.... tuot sen pariks viikoks mun luo ni nussin siltä aivot pellolle....

• mies

Sanot vaan että, "sori ei nyt vaan jaksa" tai vaikkapa että "päätä särkee" .
      Tosin muijat vaan yleensä tuppaa olemaan sellaisia että pihtaamista ei siedetä, ja heti huorataankin jonkun toisen kanssa.. Hankkiudu eroon siitä naisesta ennenkuin se satuttaa sinua pahasti...(usko pois)

• Jupu

toisen puolesta, että haista paska. Varmaan auttaa tommoset hirveästi ongelman kanssa. Haluat pelotella muita, kun itsellä ei menny hyvin?

• mymmeli

Ette ilmeisesti ole kovin sinut toistenne kenssa noin yleensä ettekä puhu paljoa asioista..molemmat on epävarmoja toistensa tunteista/mitä toinen ajattelee? Nyt alkuun kannattaisi puhua. Kyllä sen tytönkin täytyy ymmärtää ettet aina halua. Oletko muuten itse yhtä hyvännäköinen mitä tyttö on kaunis? voi kuulostaa julmalta, mutta ellet ole niin tuskin suhteenne tulee kestämään. Saman "tasoiset" ihmiset (ulkonäöllisesti) päätyvät aina ennenpitkää toistensa seuraan.

• pulassa

Kyllä mua baareissa tullaan usein iskemään ja oon saanut helposti yhdenyönseuraa...siis silloin kun olin vielä sinkku. Oon vaan muuten epävarma vetovoimastani, en oo mikään kova pelleilemään tai naurattamaan naisia ja pelkään että muhun kyllästyy helposti.

• Jätkä18

Mä ainakin olisin innoissani jos mulla ois tollanen seksipeto ja kaunis!!!!Äläs nyt valita, kun oot aarteen löytäny!

• Anonyymi

Nainen joka haluaa useamman kerran seksiä päivässä on sairas.. Ajatellaanko miehestä samalla tavalla?

• Anonyymi

Kerran harrastettiin tyttöystävän kanssa seksiä kymmenen kertaa vuorokaudessa, viimeisellä kerralla en enää tullut vaikka tyttöystävä yritti kaikkensa.
      Se sitten suuttui siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      85
      4502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      33
      3279
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      171
      2651
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      2178
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1512
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1386
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1170
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1019
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      970
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      882
    Aihe