VAIN HETKI SITTEN

♥{*}♥{*}♥{*}♥{*oOo*}♥{*}♥{*}♥{*}♥


Siinä puiston halki kävellessä
valkoisten lumihiutaleiden keskellä
oli vaikea kuvitella
miten vain hetki sitten -
kaikki oli hehkunut

Toivo elänyt odottavassa sylissä
Pehmeiden huulien ja suljettujen silmien takana
ruusuja ja lupauksia
Yksi sielu - yksi maailma

Askeleet hidastuvat - pysähtyvät

- Tämä kaunis penkki -

Tässä lumisessa puistossa - hehkuu -
Ja minun sydäntäni kivistää

Näin se tulee aina olemaan
Tuossa suuren tammen alla -
valkoisella puistonpenkillä
me istumme -

Aina ja ikuisesti


♥{*}♥{*}♥{*}♥{*oOo*}♥{*}♥{*}♥{*}♥

14

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runosi oli niin haikean kaunista.
      Halaa oikein kovasti.
      Täällä ei sada edes vettä nyt.
      Lähtee liikenteeseen.
      Mustaan jäähän.
      Jouluntouhua toivottaa.
      Olet ihana.
      Tässä Hyäsintin tuoksua.
      Nuuhkuta.

      • *MURUKULTA*

        Ei ole mitään mitä ei Vartserin sininen hoitaisi ja ihana ystävä! :))

        Olehan varovainen siellä liukkailla!
        Täällä on juuri ja juuri pakkasella näin aamusta,,
        Pitää kait olla siitäkin hyvillään, kun ei tuota lunta ole ihasteltavana. Niif!

        Ihanaa pvää keskiviikon Gitta ja tonttuillaan - aina vaan! ;D


    • padme_amidala

      valkoisten lumihiutaleiden keskellä puistonpenkki tammen alla. Maalauksellinen kuva välittyi lukijalle, samoin, kuin haikea tunnelmasi.
      Pala tiikerikaakkua ◄ ?

      Mukavaa keskiviikkoista sinulle Murukulta : )

      • *MURUKULTA*

        Tiikerikakkua!!! Tiiäkkö juuri söin tiikerikakkua! :))))))
        Se on tällainen muunneltu versio (niin kuin melkein kaikki), johon olen laittanut tummia suklaapaloja sinne keskelle. MMMMMmmm! ;D
        Eli lisää tänne vain, kyllä se on sen makuista kakkua, että kelpaa vaikka isompikin palanen!!

        Pakko tässä on vain laittaa silmät kiinni ja kuvitella tuo lumi maahan ja puihin..
        Ei sitä uskois, kuinka syksyllä nurisee, että voi kun tulee lumet ja kun se sitten puuttuukin ,nurisee, että kun sitä ei olekkaan!
        Koskas sitä olisi tyytyväinen?
        Vaadimme lunta jouluksi, joka tapauksessa!! Kuuleekos se porukka siellä? Moni odottaa! :þ Tai minä alan laulaan...... :O hehehe...

        Mukvaa keskiviikkoa sinne myös ja ei tanssiin lumisadetanssia! 'dumdumdum'...


    • Marin Frist

      Ikävärunokooma................taas :)
      Tämä olla mahoton!

      • *MURUKULTA*

        Pitäkös taas hakea se ruisku.....ja..♪♪ 'vain pieniii kansaa-aaan laaa-aaulu ei sanoja ollen..'♪ .... No, niin,, Saisko olla tiiikerikakkua?
        Sitä me nyt tänään tarjotaan padmen_ kanssa!

        Kyllähän sitä tuon ikävän kanssa pärjää, vaan ei sen että ei ole lunta!!
        Järki lähtee kohta, kun potkurinjalakset lyö kipinää ja käsiin alkaa jo ottamaan melkoisesti.....:\

        Mohotonta pvää vuaan sinnekin, M_F ! :) ...viuh...


    • peres

      Me kuljemme samoilla poluilla
      aika on ehkä eri
      Sanatkin kulkee
      Muistojen polkuja on hyvä olla monia

      Kaunista oli
      Kiitos !!

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Yhteistä ajatuksenlentoa
        pientä - hennon hentoa
        Tanssii sanat puistotiellä
        kauniita ovat - siksi ovat siellä :)

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Viime viikollakin jouduin jättämään runoja vihkoon, kun oli niin saman oloisia sivulla jo.
        Sitä on tapahtunut koko ajan... kait ne jää tuonne odottaan tai unhoon - kuka tietää.

        Minusta on aina mielenkiintoista kuinka samaa aihetta toinen käsittelee.
        Pikaseen luin aamulla runosi,,,mutta odotas kun hyppään sinne jatkaan...;)

        Täältä kaunis kiitos ja näkemiin ja mukvaa pvää vuaan, peres ! :D


    • AmandaK

      Näin juuri, juuri näin, noin se menee. En osaa muuta sanoa :D

      Kiitos Muru tästä runosta!

      • *MURUKULTA*

        Muistoille - eri tapahtumille on omia yksityisiä paikkoja...
        Ainut huonopuoli on, kun rakentaminen on niin voimakasta, moni penkki, puu ja puistotie jyrätään.. ja kun menet etsimään, ei löydykkään..:\ niifff..hommailevat vain jotain Leninin-patsasta sinne penkin kohdalle...murr...

        No, kaunis kiitos sinulle ja sitä tiikerikakkua,,ole hyvä....Oletko jo saanut? padmellakin ainakin pitäisi olla vielä.. :D


    • *Rakkaudenlahja*

      taikaa tässäkin.On ihanaa lukea tällaisia runoja joissa on suuria tunteita ja rakkautta.Sydämesi on niin aito ja ei siihen sydämeen mahdu liikaa surua valo vain paistaa.Sanat ovat jälleen runossasi kauniit.Kiitos paljon!

      • *MURUKULTA*

        Mutta ihanaa pvää. Hiukset lentelee huiskin haiskin,,,
        Tiiäkkö, muuten, miksi aivot on olemassa? ....tik-tak-tik-tak... No, että hiukset pysyy päässä! :))))
        (Kuuluu näihin lastensuusta-kuultua osastoon.)

        Minä olen taas tuhannen mutkalla sinun sanojesi edessä!

        Mutta kyllä sitä kaikennäköistä sydämeen joutuu, vaan aina on kuitenkin toivo ja ilo siivonneet kaikki huoneet kuokkavieraista ja taas on jaksanut..
        Sinä olet oikeastaan apuna touhuamassa, että kaikki on hyvin!! :)

        Kiitos sinulle, R_lahja ja energistä pvää, niin kuin tuo tuuli lentää iloisena! :D


    • Z**

      Sinä ootkii ruvennu tällä kertoo ruvennu
      muistelemmaan runossa niitä vuojen 78
      tapahtumia siellä Monrepoon puistossa

      Katos kun minua rupes uamusellä vähän huikasemmaan niin lähin mittää sanomatta tuonne
      jaakko sellin paariin ostamaan nakkisämpylöö
      ja siinnä aattelin Kallelle soettoo niin Kalle
      vastas että tule äkkiä tänne kun vallesmanni on
      suannu vihiä ....piip keitosta

      No minä potkasin Lat....eikun mersun kääntiin
      ja ajon tuhatta sattaa kottiin

      Ja metässä olj sitten melokonen jännitysnäätelmä
      kun Kallen kanssa juostiin polliisia pakkoon
      pöntöt kaenalossa

      • *MURUKULTA*

        Tätähän mie oon pelännä koko ajan, notta kyl se serihvi haistoo sielt mehtäst jottain simmos,
        joka ei tuoksu puolukoilt eikä mustikoilt... Nyt täytyy miun kyl istuu...

        Et sie kuitennii satimeen jäännä Kallen kanss! Hyvin sill Lat..maastoautollas piäsee siel kappeil mehtäteil liikkuun, toisin ku serihvi sill volovolla.
        Eikä se ossoo sillä ies aijoo. Sehän män viime syksynä siin mutkaskii kylelleen ja sitä ei oo tehnä kukkaan muu. Kortti pois simmoselta polliisilt!

        No, tiel ol sitt simmonen joulnäytelmä siel.. ja mie toivon hartaast, jotta se ol viimenen osa tätä näytelmee...Luppootko? Ei mittee enkoorea ennee..
        Eläkä vuaan sano et veittä ne pöntöt sinne takaniitun lattoon? Se on nii ku tiiät, serihvin niittu ja lato......

        Nyt uotta joulun ku se kuulusa piss.. siel sukass
        Rauhallist iltoo... vissiin.. sinne, Z** Muru vispoo etusormee* :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe