Voiko Panamassa vaihtaa dollareita ?
Kohta matkaan lähtevät.
Kiitos vastauksista.
rahanvaihto
3
1116
Vastaukset
- $$$$$$$$$$$
Rahan vaihto on Panamassa hankalahkoa verrattuna moniin muihin lomakohteisiin. Decameronissa ei esim. euroja pystynyt (ainakaan kuukausi sitten) vaihtamaan. Panama Cityssä onnistuu kyllä, mutta sielläkin paremmin nosto muovilla automaatista. Kotoa jo taaloja ja Master tai Visa mukaan niin hyvin menee... Mukavaa lomaa!!!!
- Salsa3
Palasimme kotiin viikko sitten, joten tietomme on tuoretta. Panama Cityssa löytyy 120:n pankin joukosta kaksi pankkia, jotka hyväksyvät vaihdettavakseen euroja. Kannattaa ehdottomasti vaihtaa rahat jo kotisuomessa ja ottaa mukaan pieniä seteleitä, 5-50 dollarin seteleitä. Jo viisikymmentä dollaria on panamalaiselle niin iso raha, että he väärennösten pelossa kirjaavat kaupoissa ja hotelleissa sen numerosarjan ja ottavat setelin luovuttajan allekirjoituksen. Visa ja Master ovat hyviä kortteja mukaan otettaviksi - näillä pärjää varmasti.
- marraskuussa lomaillut
Ehdottomasti kannattaa varata jo Suomesta pieniä dollareita mukaan. Decameronissa on pankkiautomaatti, mutta ainakaan minun OP-Visa-sirukorttini ei rahaa antanut. Isommissa liikkeissä ja ostoskeskuksissa Visa oli toimivin. Isot setelit tarkistettiin ja passia kaivattiin joissain paikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390