Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ihana kosinta

LoveBunny

Poikaystäväni kosi minua todella ihanasti. Hän kosi minua rakastelun aikana. Ihanaa kun hellän rakastelun aikana mies sanoo: i love you, will you marry me. (tosin ei oo kukaan ennen mulle noita sanoja sanonut) ja kyllä hän kosi englanniksi. Sanoin kyllä ja rakastelun jälkeen hän ojensi minulle sormuksen. Samana iltana menimme vielä iltakävelylle koska oli hyvä ilma.

10

3302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli...

      Ja sitten tuli mainoskatko :)

      Ihanaa jos on ihanaa, mutta onko oikeasti etäännytty niin pahasti omista tunteista ja ihmissuihteiden aitoudesta, että elämän tärkein päätöskin pitää vetää Kauniiden ja rohkeiden käsikirjoituksesta ilman suomennosta?

      • ...en kyllä...

        ...olisi tykännyt, jos mieheni olisi minua kosinut englanniksi ja vieläpä petipuuhissa. minusta olisi ainakin tuntunut jollekin "roolileikille" jos kieliäkin aletaan sängyssä puhumaan. mutta sekin on tietysti makuasia. toki olen onnellinen viestin aloittajan puolesta, pääasiahan on että sinulle itsellesi kosintatapa on ollut mieluinen. onnea vaan! :)


    • ...

      Jos molempien osapuolien äidinkieli on suomi, niin minusta englanniksi kosiminen kuulostaa äärettömän tökeröltä. Ihan kuin toistettaisiin vain jotain mitä on telkkarista kuultu. Teennäistä ja epäluontevaa.

      • oon suomalainen

        Samaa mieltä eli minusta olisi asiallista käyttää suomenkieltä näinkin tärkeässä asiassa. Tuo on klise, jos sen sanoo englanniksi ja siinä sulho pääsee vähän helpommalla, kun sanoo valmiin fraasin. Mutta itse asia on tietysti se tärkein ja ymmärrän hyvin, että ap haluaa hehkuttaa sitä täällä:)


      • minua melkein kosittiin
        oon suomalainen kirjoitti:

        Samaa mieltä eli minusta olisi asiallista käyttää suomenkieltä näinkin tärkeässä asiassa. Tuo on klise, jos sen sanoo englanniksi ja siinä sulho pääsee vähän helpommalla, kun sanoo valmiin fraasin. Mutta itse asia on tietysti se tärkein ja ymmärrän hyvin, että ap haluaa hehkuttaa sitä täällä:)

        samalla tavoin. Jouluaatonaattona . Ja olemme sentään jo viisikymppisiä. Kuitenkin suomeksi, hän kysyi että pitäisinkö sormusta, jos hän sellaisen minulle ostaisi.


      • minua melkein kosittiin
        oon suomalainen kirjoitti:

        Samaa mieltä eli minusta olisi asiallista käyttää suomenkieltä näinkin tärkeässä asiassa. Tuo on klise, jos sen sanoo englanniksi ja siinä sulho pääsee vähän helpommalla, kun sanoo valmiin fraasin. Mutta itse asia on tietysti se tärkein ja ymmärrän hyvin, että ap haluaa hehkuttaa sitä täällä:)

        samalla tavoin. Jouluaatonaattona . Ja olemme sentään jo viisikymppisiä. Kuitenkin suomeksi, hän kysyi että pitäisinkö sormusta, jos hän sellaisen minulle ostaisi.


    • voi voi

      sinun nimimerkistäkin voi päätellä että ikää on 15-17 vuotta ja silloin se voi tuntua hienolta, mutta vanhempana varmaan oksentaisit ja nauraisit jätkän pihalle. Hyi helvetti, jos minä en keksi muuta tapaa kosia kuin tuo niin jätän kosimatta.

      • LoveBunny

        Niin, pääasia on että kosinta oli minulle mieluinen! Ja oon kyllä ihan aikuinen(23) enkä mikään vitun kakara.


      • katsellen.-.
        LoveBunny kirjoitti:

        Niin, pääasia on että kosinta oli minulle mieluinen! Ja oon kyllä ihan aikuinen(23) enkä mikään vitun kakara.

        Näin kolmekymppisenä taaksepäin katsellen, voi kun olin KAKARA vielä 23- vuotiaana. Mieli muuttui tuon jälkeen vielä monta kertaa.


    • gettingmarriedtoo

      Onneksi olkoon!Kaikesta päätellen kihlaus pitää paikkansa pedin ulkopuolella - ystäväni tapauksessa sulho muutti mielensä rakastelun huuman laskeuduttua. Mutta mitä kosintakieleen tulee, niin mitä väliä sillä on? Minä ainakin pidän paljon enemmän englanninkielisestä ilmaisusta "will you marry me" kuin mistään suomalaisesta vastineesta. Pääasia kuitenkin on, että sinä tykkäsit kosinnasta. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe