Jos 7-8 viikkoinen pentu oksentaa hakumatkalla autoon, niin palauta pentu välittömästi kasvatajalle ja sano, että se oksensi. Autoon oksentelijat ovat epileptikkoja. Niiden aivoissa ja tasapainoelimessä on vikaa. Niistä ei tule koskaan taitavia työkoiria.
Ohje
3
728
Vastaukset
- topdog
Meillä lapset voivat mutkatiellä huonosti, enkä itsekään pidä takapenkillä matkustamisesta.
On meillä oksennettukin -> Onkohan meidän perheessä kaikilla tunnistamaton epilepsia. - ikäisenä
vois sitten odotella ensimmäisiä epileptisiä kohtauksia? Meillä kun belgi on jo 8 vuotias ja oksensi pentuna ensimmäisillä autoilukerroilla mutta ei vielä oo kohtausta saanut.
- kukkuva
Juu, meitin elukat eli 14 vuotiaiks ja se yks tais puklata autoon sillon tällön isompanakin, mutta ei vaan saanu sitä epilepsiaa. Mitenkäs sitten ne työkoirat kun liukkaita pelkää? Onko niillä sitten joku epilepsia, kun tavallinen lattia pelottaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049